LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
browny
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 nov 2006 12:57

AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Ongelezen bericht door browny »

hallo,

Wij hebben nu onze 3e AEG wasmachine. De 1e was niet kapot te krijgen na 15 jaar diens (niet defect) toch afscheid genomen. (AEG turnemat S) onze 2e was een frontlader volautomaat. Die liet het na 7 jaar afweten en was niet storingsvrij geweest tijdens deze periode (begon al in de garantie). Nu onze 3e automaat van AEG. Tot onlangs ging het goed wel de laatste maanden code E20 storing (iets met pompen en water wat niet weg wil) terwijl pomphuis schoon was. ) Tot 3 weken terug er water onder stond, AEG service dienst gebeld, automaat nog geen 3 jaar oud viel onder coulance regeling max. 175 euro wat het ook zou zijn. Het duurde al 4 dagen voordat ze kwamen (ze moesten onderdelen bestellen was hun motto) helaas de monteur was er maar geen juist onderdeel. Twee dagen later een andere monteur met het juiste onderdeel. Gerepareerd en daarna vroeg hij naar de bankcode (bedoelde rekening nr voor autoincasso wat hij niet vertelde). Hij wilde een hoger bedrag laten betalen dan was afgesproken maar nadat dit verteld was corrigeerde hij zich. (bedrag van 175 euro voor rubber slang vervangen vond ik wel heel erg duur, 35 voor slang en 90 euro arbeid en voorrijden vond ik al best betaald maar ja ze moesten 2 x komen.. niet mijn fout ..Ook nog even gevraagd hoe dat kan dat de slang gescheurd was, hij gaf aan dat hij dacht dat er iets ingezeten had, wat niet het geval maar hij kon zijn collega niet vragen omdat die op vakantie was.). Zes dagen later wederom problemen met de wasmachine .. weer bellen en dit zou onder de vorige reparatie vallen (weer 5 dagen wachten) monteur komt langs en hersteld het apparaat. Hij wilde laten betalen voor de reparatie, weer te kennen gegeven dat dit niet afgesproken was en hij accepteerde dat. Later de gang van zaken nog even gemaild naar service center. Krijg ik een standaard mail terug met bla bla bla en er werdt met geen enkel woord ingegegaan op de aangegeven kwestie. Daarna weer een reactie gemaild en kreeg ik alleen excuses voor de kwestie dat de monteur een tehoog bedrag wilde afrekeken. Voor mij is één ding duidelijk geworden.

- GEEN AEG wasmachine meer
- NOOIT geen AEG Service Dienst meer

Als de machine nu defect raakt bel ik een locale monteur die staat er de volgende dag.

Als deze servicedienst de uitstraling van AEG moet vertegenwoordigen krijgen ze het nog zwaar.

Ik zit zelf in een sector met een hoge service graad.

Doe uw voordeel mee met dit verhaal.

stofzuigertje

Re: AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik mag niet mijn naam noemen maar er zijn dus meerdere webwinkels die weigeren nog langer producten van de Electrolux groep te verkopen.

Zanussi en AEG, enz... vele merken die uit mijn winkel verdwenen want bij matige service geven sommige de webwinkel die alleen de verkoop heeft gedaan de schuld.

Ik heb besloten om dit soort merken die vele klachten op leveren gewoon niet meer te leveren, beter geen klant dan een boze klant en ik ben met de overige wel goede merken wel tevreden!

browny
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 nov 2006 12:57

Re: AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Ongelezen bericht door browny »

hallo,

Even ter info, deze is niet gekocht bij een webshop maar een reguliere winkel. (bewuste keuze)
Aangezien het nog onder "garantie" viel moet ik contact opnemen met de Service diens van AEG.

groeten

stofzuigertje

Re: AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Matige winkel, de meeste kunnen na herstel de rekening gewoon naar de importeur sturen als ze daar bevoegde dealer voor zijn.

Vraag eens of ze voor meerdere merken zo doen want een winkel met goede werkplaats is meer waard dan zomaar doorsturen...

Electrolux Nederland
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 mar 2011 17:19

Re: AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Ongelezen bericht door Electrolux Nederland »

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden service.

Na ontvangst van uw klacht hebben wij uw dossier beoordeeld en in behandeling genomen. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Nikki
AEG Webteam

browny
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 nov 2006 12:57

Re: AEG wasmachine Service dienst AEG KNUDDE

Ongelezen bericht door browny »

het vervolg ..

Na mijn plaatsing op dit forum heb ik een linkje gestuurd naar de winkel waar ik destijds mijn AEG wasmachine gekocht had.

Deze reageerde de volgende dag direct met de vraag heb je een kopie van de factuur en ik ga er achteraan.

Korte tijd later kreeg ik een telefoontje van de winkelier dat helaas de factuur niet verlaagd kon worden, wel kreeg ik de excuses van AEG met een bos bloemen.

Top is dat de winkelier dat hij hierin actie heeft ondernomen plus voor de toekomst een extra korting toegezegd voor de volgende aankoop. AEG heeft nogmaals de excuses aangeboden en dit ondersteund met een bos bloemen. Hoop dat ik dat nare gevoel nog eens kwijt raak.

Dank voor jullie aandacht.

ps de winkeliersnaam bestaat uit 2 letters 4e letter en laatste letter van alfabet.

Gesloten