LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedieningspaneel Atag inductieplaat

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
inductieplaat

bedieningspaneel Atag inductieplaat

Ongelezen bericht door inductieplaat »

in uw uitzending van maandag jl heeft een gezin Atag een warme douche aangeboden mooi voor dat gezin,maar nu mijn ervaring met Atag service:
inductiekooplaat gekocht in okt 1997,bedieningspaneel rechts stuk begin 1998,vernieuwd en volgens monteur niet goed,dat heeft zich zo elk 3/4 maanden herhaald en de monteur kwam al niet meer want het vervangen kon ik zelf wel.Totdat in 2000 men mij meedeelde dat het nu genoeg was en ik maar moest gaan betalen E350 voor paneel ofwel een nieuwe moestkopen voor een extra lage prijs van E750.
Beide niet gedaan en zelf de "rotte "plek in het bedieningspaneel opgezocht en gerepareerd en werkt nog steeds goed.
Dus mooi voor het gezin maar toen ik de naam van Atag Service hoorde kreeg ik de kriebels.Vandaar deze reactie.

Gast

Re: bedieningspaneel Atag inductieplaat

Ongelezen bericht door Gast »

Als je bij Atag zelf die klacht had neergelegd dan was het beter opgelost.Als het een echte Atag is .
Mijn ervaring is hier ook postief toen de winkel het niet goed oploste.
Diverse onderdelen gewoon voor niks over de post toegestuurd gekregen.

Je weet wel zeker dat de monteur met een nieuwe aankwam.
Er zijn er genoeg die hiermee de boel bedonderen.

Atag hoort overigens tot de Etna groep waar het slechte merk Pelgrim ook onder hoort.

tntt

Re: bedieningspaneel Atag inductieplaat

Ongelezen bericht door tntt »

Eigenlijk een soortgelijk probleem met Atag. Als er een bevroren douche zou zijn zoude zij die verdienen. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. En het was WEL Atag zelf.

Vermogensprint van inductiekookplaat defekt. Monteur komt, vervangt deze, maar eist wel onmiddelijke betaling van 500 euro. (contant). 'Moest maar even gaan pinnen, want hij was nog wel even bezig'.

Vervolgens de oude print niet mee laten nemen, om zelf te onderzoeken, deze omgewisseld met de 'nieuwe' print, en de oude deed het weer. kortom: de inductieplaat werkte weer met de oudde print.
Geld terug geeist van Atag, en Print retour.

Dit heeft een jaar geduurd, en nu heeft de oude print het dan waarschijnlijk echt begeven. Nieuwe print besteld, wordt de drukknop print geleverd, Contant betaald (Rembours)

Geretourneerd. Vandaag werd dan de 'juiste' print geleverd. Weer contant betaald (€ 370) . Print uitgepakt, en vol verbazing staan kijken naar een tweedehands stuk antiek. De print is van een ander type. Tweedehands (de koelpasta zit nog aan de gelijkrichter en de relaiscontacten zijn zwartgeblakerd) .

Ik werk zelf bij een servicebedrijf in de lifttechniek, maar zal het niet in mijn hoofd halen een klant een print te leveren, die tweede hands is, en dan ook nog eens het volle bedrag te laten betalen.

De geleverde print heeft bouwjaar 1992. de condensatoren zullen inmiddels al flink verdroogd zijn. De kookplaat is van 1994......

kortom als ik aan Atag denk denk ik ATAG =

:evil:

Oftewel: ATAG NOOIT EN TE NIMMER WEER!!

extreem slechte service, en een bedrijfsvoering die ik eerder bij de categorie oplichting zou plaatsen.

Het enige pluspunt is dat ze snel leveren, maar als ik 350 euro voor mijn vuilnis kreeg stuurde ik het ook meteen op...

Gesloten