LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DVDR1000

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

DVDR1000

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf nog geen twee jaar geleden een Philips DVD-recorder type DVDR1000 aangeschaft. Deze ging na 9 maanden kapot (haperen tijdens afspelen DVD's en sommige DVD's werden niet herkend, in het display kwam NO DISC te staan). Na reparatie heeft de DVD-recorder het weer zo'n 9 maanden gedaan, nu krijg ik bij bijna elke DVD die ik wil afspelen NO DISC te zien en als een DVD wel herkent wordt dan gaat het afspelen na een half uur haperen. Er zit nu alleen geen garantie meer op en Neckermann weigert de reparatiekosten voor haar rekening te nemen (zit 1 jaar garantie op zeggen ze) ondanks je m.i. toch mag verwachten dat zo'n apparaat langer meegaat. Zeker als je weet dat dat apparaat maar lieft 2000 euro kostte. Als je op de site van kieskeurig kijkt zul je zien dat er tientallen mensen zijn die dezelfde problemen met Philips DVD-recorders hebben (zowel met de oude als met de nieuwe). Geen Philips DVD-recorder kopen dus.

Gast

Re: DVDR1000

Ongelezen bericht door Gast »

De eerste DVDR1000 heeft slechte loopwerken, is bekend bij Philips.
Ga naar een geauthoriseerde Philips reparateur en leg je klacht voor, of bel eerst met de Philips consumentenlijn.
De loopwerken die het laatste halfjaar worden geplaatst zijn een verbeterde versie en die werken prima.
Overleg met Philips, 9 van 10 keer worden deze klachten zonder kosten verholpen.
Mijn advies is dan ook om dit soort apparaten bij een erkende dealer te kopen en niet bij een postorderbedrijf, daar de service hiervan beneden peil is.

Gesloten