LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Miele en monteur

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
bartlijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2012 16:06

Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door bartlijn »

De wasmachine van 17 jaar oud was stuk. Miele monteur komt langs en helaas niet meer te repareren. Monteur biedt direct een nieuwe wasmachine aan. Direct geleverd door Miele zelf, geen voorrijkosten voor de oude machine en ook nog €100,- actiekorting retour volgens de monteur. Bij andere aanbieders is dezelfde machine €150,- goedkoper, dus het aanbod rechtstreeks van Miele lijkt aantrekkelijk. Een paar dagen later wordt de machine geleverd en netjes geinstallerd. Om de actiekorting te krijgen moeten we volgens de Miele man een formulier invullen op de website. Die man weg en wij invullen. Niet dus, actie blijkt verlopen......! Miele direct gebeld maar die houden voet bij stuk. En ze hebben ook nog de monteur gebeld. Die wist zich niets meer te herinneren over die actiekorting. Laat je dus niet verleiden om direct een machine te kopen van een Miele monteur. En Miele doet voorkomen dat de klant liegt. Nieuwe slogan: Miele, slechter kan het niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2015 23:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door prem »

Zal niet gebeuren hier in huize Prem. Wij geloven al jaren niet meer in Miele, Philips, Bosch en andere vergane glorie. Hier is het LG en Samsung, nog net geen Kia Sorento, maar wie weet.

palamos
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2015 22:57

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door palamos »

Bij andere aanbieders is dezelfde machine €150,- goedkoper, dus het aanbod rechtstreeks van Miele lijkt aantrekkelijk.
Hoezo dan niet bij een andere aanbieder gekocht?

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Lekker snugger om na 17 jaar een Miele monteur te laten komen alleen de voorrijkosten zijn al meer dan machine waard is.

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door hawkwind »

prem schreef:Zal niet gebeuren hier in huize Prem. Wij geloven al jaren niet meer in Miele, Philips, Bosch en andere vergane glorie. Hier is het LG en Samsung, nog net geen Kia Sorento, maar wie weet.
Nu Prem , LG en Samsung zijn nogal topmerken !! , Nee dus :lol:
Lagers voor die WM,s zijn niet aan te slepen.
Geef mij toch maar steeds een degelijke Miele / Bosch / Siemens of een Asko.
Er staat hier sinds een half jaar weer een nieuwe (instapmodel) Miele te klotsen waar wij
weer zeer tevreden over zijn.
Maar veel sterkte met uw Koreaanse aankoop.
Dat U niet meer in Philips gelooft , ben ik roerend met U eens.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat U niet meer in Philips gelooft , ben ik roerend met U eens.
Die maken ook al een tijdje geen wasmachines meer :wink:

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door prem »

hawkwind schreef:
prem schreef:Zal niet gebeuren hier in huize Prem. Wij geloven al jaren niet meer in Miele, Philips, Bosch en andere vergane glorie. Hier is het LG en Samsung, nog net geen Kia Sorento, maar wie weet.
Nu Prem , LG en Samsung zijn nogal topmerken !! , Nee dus :lol:
Lagers voor die WM,s zijn niet aan te slepen.
Geef mij toch maar steeds een degelijke Miele / Bosch / Siemens of een Asko.
Er staat hier sinds een half jaar weer een nieuwe (instapmodel) Miele te klotsen waar wij
weer zeer tevreden over zijn.
Maar veel sterkte met uw Koreaanse aankoop.
Dat U niet meer in Philips gelooft , ben ik roerend met U eens.
Nou de Samsung draait hier bijna dagelijks al sinds 2005, geen enkele klacht. Alle vier tv's zijn LG, de oudste is van 2007, ook perfect! De droger ....merk weet ik niet een Whirlpool geloof ik.
Persoonlijk, maar dat is het ook alleen, geloof ik niet meer in die " premium" merken. Het is een beetje zoals mijn vader van 83 die nog steeds denkt dat Alfa's en Fiats roestbakken zijn en Jaguars onbetrouwbare olielekkers.
De tijden zijn veranderd!
Ik rijd alleen nog maar Een Duits merk uit gewoonte en omdat er weinig andere merken zo "lekker " rijden, niet omdat een Kia of Hyundai SUV minder betrouwbaar is.

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door Slobberbone »

prem schreef:
hawkwind schreef:
prem schreef:Zal niet gebeuren hier in huize Prem. Wij geloven al jaren niet meer in Miele, Philips, Bosch en andere vergane glorie. Hier is het LG en Samsung, nog net geen Kia Sorento, maar wie weet.
Nu Prem , LG en Samsung zijn nogal topmerken !! , Nee dus :lol:
Lagers voor die WM,s zijn niet aan te slepen.
Geef mij toch maar steeds een degelijke Miele / Bosch / Siemens of een Asko.
Er staat hier sinds een half jaar weer een nieuwe (instapmodel) Miele te klotsen waar wij
weer zeer tevreden over zijn.
Maar veel sterkte met uw Koreaanse aankoop.
Dat U niet meer in Philips gelooft , ben ik roerend met U eens.
Nou de Samsung draait hier bijna dagelijks al sinds 2005, geen enkele klacht. Alle vier tv's zijn LG, de oudste is van 2007, ook perfect! De droger ....merk weet ik niet een Whirlpool geloof ik.
Persoonlijk, maar dat is het ook alleen, geloof ik niet meer in die " premium" merken. Het is een beetje zoals mijn vader van 83 die nog steeds denkt dat Alfa's en Fiats roestbakken zijn en Jaguars onbetrouwbare olielekkers.
De tijden zijn veranderd!
Ik rijd alleen nog maar Een Duits merk uit gewoonte en omdat er weinig andere merken zo "lekker " rijden, niet omdat een Kia of Hyundai SUV minder betrouwbaar is.
De kans dat een Miele makkelijk 20 wordt schat ik veel hoger in dan bv bij een Samsung en wat autorijden is het qua betrouwbaarheid ook net andersom :o

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Ervaring Miele en monteur

Ongelezen bericht door Barre Barry »

prem schreef: Nou de Samsung draait hier bijna dagelijks al sinds 2005, geen enkele klacht. Alle vier tv's zijn LG, de oudste is van 2007, ook perfect! De droger ....merk weet ik niet een Whirlpool geloof ik.
Maar goed dan dat LG en Whirlpool nooit iets met Philips te maken hebben gehad?

Wanneer vond je die Miele TV's niet goed meer?

Gesloten