LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo crema

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Puck

Senseo crema

Ongelezen bericht door Puck »

Na elk correct gegeven kopje koffie gaat het rode lampje snel knipperen, dus twee kopjes tegelijk is niet mogelijk. Zelfs niet met een vol reservoir.
Om het knipperen te laten stoppen moet er geschud worden met het reservoir. Help!

cartim

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door cartim »

het reservoir is defect.

Jeannet

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Jeannet »

:oops: Nou ik heb een Senseo en daar heb ik al een nieuwe ring in gekregen omdat hij lekte en nu is hij opgestuurd geweest naar de Philips omdat er bij twee kopjes koffie gloeiend water uitspoot!!!De Senseo is 4 weken weggeweest en nadat ik hem thuis had en weer twee kopjes koffie ging zetten dacht ik dat hij ging ontploffen en deed hij helemaal niets maar als je dan contact opneemt met de Philips zeggen ze doodleuk dat ik hem dan maar op moet sturen :twisted:
Ik vind dit niet echt van service getuigen van de Philips want mijn dochter heeft zo'n zelfde apparaat en heeft ook al problemen!!!

claudia

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door claudia »

Ook in ondervind klachten met de Senseo. Ik heb al 4 x een klacht gestuurd waar ze nu uiteindelijk vanuit Philips op hebben gereageerd.
Inmiddels gebeld naar de service lijn van Philips, maar deze sturen geen anti-lekringen meer op omdat de mensen ze verkeerd monteren.
Ik vind het belachelijk dat ik nu de senseo in z'n geheel moet opsturen. Toch zeggen ze dat het max 10 dagen gaat duren (al lees ik hier net dat het ook 4 weken kan duren). :twisted:

Gast

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Gast »

Dat het lampje blijft knipperen is inderdaad in de meeste gevalleen een defekt van het reservoir.
Dat Philips geen ringetje meer stuurt,dat is al enige tijd zo,maar die ringetjes zijn gewoon los leverbaar bij de vakhandel.
Het enige wat je moet doen is een schroefje losdraaien 2 nieuwe ringetjes monteren en het probleem is opgelost.En natuurlijk schroefje weer vast draaien

Groetjes

Frank

Yolanda

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Yolanda »

Hallo,

Ik heb mijn apparaat terug gebracht naar de winkel, en kreeg een leen apparaat mee. ( EP Paauwe bedankt voor de service! ) Binnen 10 dagen had ik een nieuwe Senseo.
Ik hoor ook vaak verhalen over winkels die lang wachten met opsturen.

Succes ermee!

Gast

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zie je maar weer een apparaat bij een zelfstandig ondernemer gekocht ,die moet werken voor zijn eigen geld,die is tenminste begaan met zijn klanten.
Bij die ketens moet je altijd maar afwachtend of je geholpen wordt.

Yolanda

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Yolanda »

Hoi,

ben er ook van overtuigd dat de "kleine" zelfstandig ondernemer meer moeite doet. En als je de prijzen vergelijkt valt het allemaal reuze mee!

En al helemaal als je bij groot winkelbedrijf 2 maand na garantie pech hebt gehad....

exxxtreme

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door exxxtreme »

Wat mij het meeste opvalt bij de senseo crema machine is dat de koffie niet echt gloeiend heet wordt. Ook koelt de koffie veel sneller af dan met een gewone koffiemachine :(

Gast

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Gast »

senseo, leuk instap modelletje voor de beginnende espresso drinker.
het is een machine maar geen espresso machine net zo wat er uit komt,:wel lekker maar geen espresso. :wink:

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Hollander »

Er is toch ook nooit beweerd dat je met de senseo espresso kan zetten???
Het is "gewoon" een koffiezetapparaat.

Gast

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Sjoerd dat is zo en een expresso-apparaat is ook een koffiemachine.

Piet.

Luna1981
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2003 15:03

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Luna1981 »

:roll: Niks mis met de service van Philips omtrend het gratis repareren van de senseo! Bedankt voor de vriendelijke service aan de telefoon.
:lol:

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door miraltje »

Geplaatst op 28 Oct 2003 11:21 door exxxtreme


--------------------------------------------------------------------------------

Wat mij het meeste opvalt bij de senseo crema machine is dat de koffie niet echt gloeiend heet wordt. Ook koelt de koffie veel sneller af dan met
je moet het apparaat ook regelmatig ontkalken dan heb je er geen last van.
maar de meesten hier hebben hem waarschijnlijk nog nooit ontkalkt.
ik heb mijn senseo koffiesetter al 2 jaar en heb geen problemen met lekkage"afkloppen". :oops:
het probleem word vooral veroorzaakt doordat men de deksel dichtslaat wanneer ze de pads er in gedaan hebben, hier door beschadigd de siliconen ring.
een tevreden senseo gebruiker. :wink:

elza

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door elza »

mijn senseo zet uit zichzelf een bakkie als ik 1 koffie heb gezet en hij staat nog aan dan gaat het vanzelf de volgen koffie schenken :shock:

Indy

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Indy »

Nou,hier een niet tevreden gebruiker van de Senseo.
We hebben hem nu net 1 week en hij gaat al niet meer open.
Gisterenmorgen geprobeerd een lekker bakkie leut te zetten. En het enige wat hij deed was het water verwarmen en op het moment dat hij koffie moet zetten pruttelt hij wat,gooit er 2 druppels koffie uit en dan... helemaal niets meer!
Tja,en dan kun je dus 24 uur wachten voor je hem weer kunt openen. Maar helaas... na 24 uur nog niets... geen beweging in te krijgen.
Daar heb ik hem toch echt niet voor gekocht,1 week gebruiken en dan al helemaal niets meer doen (Philips:Let's make things better! Doe dat dan ook!!!)
Ach ja,vandaag maar ff terug naar de winkel en kijken of ze er daar wat mee kunnen (ik hoop wel dat als ze er niets mee kunnen ik gewoon een nieuwe krijg en niet 6 weken zonder senseo zit!)
De koffie is echt heerlijk maar als het zo moet... nee dank je!

Gast

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb nu bijna 3 drie jaar een Senseo, en hij bevalt geweldig goed. Slechts twee punten waar je op moet letten.

1. Is het deksel goed dichtgedrukt voordat je koffie gaat zetten
2. Middenin het "bakje" waar je koffiepad in ligt zit een klein gaatje waar de koffie doorheen geperst wordt. Voordat je koffiezet even checken of dit gaatje "leeg" is, geen koffiekorrels of opgedroogde oude koffie erin of ook geen water.

Zo kun je zonder lekkage simpel koffie zetten.

jarno

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door jarno »

indy ik vind je heel erg negatief. Een fout kan altijd voorkomen en als je het apparaat bij een winkel heb gekocht waar ze respect hebben voor de klant ruilen ze hem gelijk om.
Niet eerst schreeuwen en ja als je heb bij een winkel hebt gekocht waar service op de tweede plaats staat is dat je eigen verantwoordelijk heid en dan moet je niet senseo afkraken

Carlo

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Carlo »

Wij hebben sinds 1 jaar een Senseo

Deze is al 3 x dicht geslagen
Het 24 -uur wachten helpt niet
Nu gaat ie ook al lekken

Lekkere koffie maar onding

Volgens de verkoper in de winkel heb ik een model uit de tweede serie .Deze serie vertoont allerlei gebreken en je begrijpt het deze gebreken zijn bij volgende productierondes opgelost
Dus een nieuwe kopen

Het zou Philips sieren als ze een gebaar naar de consument zou maken

Shadowfax

Re: Senseo crema

Ongelezen bericht door Shadowfax »

Deze discussie brengt mij op het idee !

Ik vraag aan mijn werkgever of ik zo'n apparaat op mijn bureau kan plaatsen...

Super makkelijk apparaat, ziet er wel leuk uit, en de koffie smaakt naar meer !


(( zit al 3 dagen zo: :shock: van de koffie))

:wink: Nee, heb er verder geen problemen mee ....

Gesloten