LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service van JVC

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Wilfred de Jong

Service van JVC

Ongelezen bericht door Wilfred de Jong »

Onlangs heb ik mijn probleem van het vastlopen van één enkel bandje van het merk JVC voorgelegd aan JVC. Een paar dagen later kreeg ik een doos thuisgestuurd, waarin ik mijn camera kon opsturen. In precies een week kreeg ik de camera, geheel nagekeken en gesteld met 5 nieuwe tapes en een schoonmaaktape van JVC terug. Alles als service geregeld. Een week later kreeg ik van JVC een telfoontje of alles naar wens was verlopen en of de zendig door TPG goed verwerkt. De camera is nu anderhalf jaar oud. Ik moet zeggen: een zeer goede service.
Ook dit mag wel eens gezegd worden.

Dennis Hendrix

Re: Service van JVC

Ongelezen bericht door Dennis Hendrix »

Gelukkig is er bij mij pas 1 bandje vastgelopen. Ik heb dit gemeld bij JVC via hun website. En ze hebben mij inmiddels ook een doos gestuurd om de camera een service-beurt te geven. GOEDZO JVC!!! Dit is nog eens heel wat anders dan de manieren die de KPN of UPC er op nahouden! Geen idee of ik er ook bandjes bij krijg, als mijn cam maar weer goed functioneerd.

Gesloten