LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vastgelopen Sony bandje

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Tony de Bok

vastgelopen Sony bandje

Ongelezen bericht door Tony de Bok »

Hallo,

ook wij hebben problemen gehad met vastgelopen Sony bandjes in een camera van type GR-DVL300, aangeschaft in 2000.

Deze camera is gerepareerd en JVC heeft de materiaalkosten voor haar rekening genomen maar niet het arbeidsloon (155 euro). Dit omdat het vastloop-probleem niet structureel bij bovenstaand type camera zou voorkomen. Zijn er anderen die soortgelijke problemen met het type GR-DVL300 hebben gehad?

Groeten, Tony.

S|mon

Re: vastgelopen Sony bandje

Ongelezen bericht door S|mon »

Jvc erkent het probleem ook met het vastlopen van sony bandjes in hun camera's net als dat een jvc bandje ook makkelijk vast zal lopen in een sony camera. Leuke manier om bijverkoop van je eigen produkten te stimuleren, of niet dan. :wink:

(Dit mag in de nieuwe types trouwens niet meer voorkomen, omdat dit wettelijk nu beschreven is.)

egelantier
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2004 11:35

Re: vastgelopen Sony bandje

Ongelezen bericht door egelantier »

Ik heb een sony video camera (miniDV) en gebruik meerdere merken bandjes door elkaar en ik heb nergens last mee. Ze doen het allemaal en geen bandje is er de afgelopen 2,5 jaar vastgelopen.

N.B. Ik ben een verfent videofilmer.

M. Rozeboom

Gesloten