LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is de Kirby werkelijk zo goed?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door pbarendse »

Waterkonyn schreef:Beetje triest dat iemand die ergens tevreden over is meteen een verkoper moet zijn... Als ik tevreden ben over m'n auto, ben ik dan dus een autoverkoper???

Ik heb geen ervaringen met Kirby dus ik kan daar niets over zeggen, maar de reacties zijn wel een beetje beneden niveau af en toe.
En alleen voor deze opmerking schop je een topic wakker dat al 4 maanden dood en begraven was? :shock:

wheenie
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2010 00:31

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door wheenie »

Mijn ouders hebben ook zo'n ding gekocht, eigenlijk hebben ze er niet goed overnagedacht. Ik vind het geluid VRESELIJK! En het is zo'n onding. Hij is erg zwaar, waardoor je er al weer tegenop zit om hem mee naar boven te sjouwen. Ook werden er allerlei berekeningen gemaakt en kwam je op een bepaald bedrag. Nadat mijn ouders hadden getekend en op de afrekening keek waren ze veel duurder uit.

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door Muskusrat »

pbarendse schreef:
Waterkonyn schreef:Beetje triest dat iemand die ergens tevreden over is meteen een verkoper moet zijn... Als ik tevreden ben over m'n auto, ben ik dan dus een autoverkoper???

Ik heb geen ervaringen met Kirby dus ik kan daar niets over zeggen, maar de reacties zijn wel een beetje beneden niveau af en toe.
En alleen voor deze opmerking schop je een topic wakker dat al 4 maanden dood en begraven was? :shock:
Heb je idd goed gezien... :mrgreen: