LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is de Kirby werkelijk zo goed?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door pbarendse »

newmikey schreef:
gdeman schreef:Tot slot, over de prijs. De prijs is zo hoog vanwege de hoge invoerrechten.
Fijn dat u even in mijn vakgebied komt neuzen want daarmee kan ik in ieder geval één pertinente leugen de wereld uit helpen. De invoerrechten voor stofzuigers zijn slechts 1.7% indien boven de 1500 watt vermogen, 2.2% daaronder. Dat kan je niet echt hoog noemen, eerder het tegenovergestelde.

Onzin en prietpraat dus.

http://ec.europa.eu/taxation_customs/dd ... ngDescr=nl
En ook al zouden de invoerrechten hoog zijn, was het alsnog een onzinredenering. De overige merken stofzuigers moeten uiteindelijk ook geïmporteerd worden dus daar gelden dezelfde invoerrechten voor.
[verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mei 2016 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: agressief taalgebruik

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

pbarendse schreef:
newmikey schreef:
gdeman schreef:Tot slot, over de prijs. De prijs is zo hoog vanwege de hoge invoerrechten.
Fijn dat u even in mijn vakgebied komt neuzen want daarmee kan ik in ieder geval één pertinente leugen de wereld uit helpen. De invoerrechten voor stofzuigers zijn slechts 1.7% indien boven de 1500 watt vermogen, 2.2% daaronder. Dat kan je niet echt hoog noemen, eerder het tegenovergestelde.

Onzin en prietpraat dus.

http://ec.europa.eu/taxation_customs/dd ... ngDescr=nl
En ook al zouden de invoerrechten hoog zijn, was het alsnog een onzinredenering. De overige merken stofzuigers moeten uiteindelijk ook geïmporteerd worden dus daar gelden dezelfde invoerrechten voor.
Maar ja, wat verwacht je ook van iemand die duidelijk alleen geregistreerd is om deze reactie te geven. We weten allemaal hoe geloofwaardig die reacties zijn :wink:

Ik heb ooit een demo gehad van een Kirby. Ik houd verder wijselijk maar mijn mond maar heb achteraf heel erg gelachen.


** bericht aangepast ivm verkeerd gelezen quote **
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 30 mei 2016 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door pbarendse »

Teunbosseman schreef: Maar jij praat jezelf nu helemaal vast :mrgreen: Jij stelt in jouw bericht dat de prijs zo hoog is vanwege de hoge invoerrechten en in een nieuw bericht is dat een onzin redenering :roll:

Jouw laatste opmerking is gemeld als degrerend en off topic gedrag. Lid newmikey is actief sinds 2007, en dat allemaal zeker om bepaalde reacties's te geven :roll:

Ik heb ooit een demo gehad van een Kirby. Ik houd verder wijselijk maar mijn mond maar heb achteraf heel erg gelachen.
Ik neem aan dat je je berichten nog een keer terugleest en dan de melding terughaalt... Newmikey is inderdaad al heel lang lid, en heeft veel berichten. Gdeman is degene die ik bedoelde als zijnde nieuw lid, en als je diens posthistorie bekijkt zul je moeten constateren dat wat ik zeg wel degelijk klopt.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Is de Kirby werkelijk zo goed?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

pbarendse schreef:
Teunbosseman schreef: Maar jij praat jezelf nu helemaal vast :mrgreen: Jij stelt in jouw bericht dat de prijs zo hoog is vanwege de hoge invoerrechten en in een nieuw bericht is dat een onzin redenering :roll:

Jouw laatste opmerking is gemeld als degrerend en off topic gedrag. Lid newmikey is actief sinds 2007, en dat allemaal zeker om bepaalde reacties's te geven :roll:

Ik heb ooit een demo gehad van een Kirby. Ik houd verder wijselijk maar mijn mond maar heb achteraf heel erg gelachen.
Ik neem aan dat je je berichten nog een keer terugleest en dan de melding terughaalt... Newmikey is inderdaad al heel lang lid, en heeft veel berichten. Gdeman is degene die ik bedoelde als zijnde nieuw lid, en als je diens posthistorie bekijkt zul je moeten constateren dat wat ik zeg wel degelijk klopt.

Sorry, ind heb dit keer tesnel en niet goed gelezen. Stonden meerdere quote;s in.
Helaas kan ik de melding niet terug draaien, die optie wordt niet geboden, bericht is trouwens ondertussen reeds gemodded.

Gesloten