LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krups beertender

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
André123
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 mei 2015 08:49

Krups beertender

Ongelezen bericht door André123 »

Bar en boos is het gesteld met de firma Krups. Maken beertenders, met veel reclame worden deze aangeprezen, mensen kopen dat apparaat en nu mijn apparaat stuk is, krijg ik van de Beertender Servicelijn te horen dat reparatie niet meer wordt gedaan, onderdelen opraken en nieuwe apparaten niet meer worden gemaakt. Zit je dan met de biervaatjes.
Krups mag wat mij betreft failliet gaan, asap.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Krups beertender

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Hoe oud is de beertender? En om hierom nu enkele tienduizenden mensen werkeloos te maken lijkt me wat overdreven.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Krups beertender

Ongelezen bericht door crazyme »

GJvdZ schreef:Hoe oud is de beertender? En om hierom nu enkele tienduizenden mensen werkeloos te maken lijkt me wat overdreven.
André moet zijn potje bier missen, dat is ook serieuze **** natuurlijk.

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Krups beertender

Ongelezen bericht door riddert »

André123 schreef:Bar en boos is het gesteld met de firma Krups. Maken beertenders, met veel reclame worden deze aangeprezen, mensen kopen dat apparaat en nu mijn apparaat stuk is, krijg ik van de Beertender Servicelijn te horen dat reparatie niet meer wordt gedaan, onderdelen opraken en nieuwe apparaten niet meer worden gemaakt. Zit je dan met de biervaatjes.
Krups mag wat mij betreft failliet gaan, asap.
Check marktplaats even, zijn zat nauwelijks gebruikte beertenders te koop.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Krups beertender

Ongelezen bericht door henk51 »

Marktplaats vanaf 15 euro misschien optie?

gr Henk

zorg
Berichten: 68
Lid geworden op: 26 feb 2016 20:27

Re: Krups beertender

Ongelezen bericht door zorg »

riddert schreef:
André123 schreef:Bar en boos is het gesteld met de firma Krups. Maken beertenders, met veel reclame worden deze aangeprezen, mensen kopen dat apparaat en nu mijn apparaat stuk is, krijg ik van de Beertender Servicelijn te horen dat reparatie niet meer wordt gedaan, onderdelen opraken en nieuwe apparaten niet meer worden gemaakt. Zit je dan met de biervaatjes.
Krups mag wat mij betreft failliet gaan, asap.
Check marktplaats even, zijn zat nauwelijks gebruikte beertenders te koop.
@Andre

Wees voorzichtig met dit soort tips, want als je van particuleer koopt, heb je geen garantie.
Het is altijd de vaag, waarom verkopen mensen hun beertender.

Misschien heel goedkoop, waar je het defecte onderdeel kan uithalen .

stofzuigertje

Re: Krups beertender

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

ik kocht ooit hetzelfde merk omdat ik geen 40 stofzuiger zakken wilde weg gooien....

slimme lezers weten nu waarom ikeen week later deze naam koos hier, en dat apparaat werkt nog steeds

Gesloten