MediaMarkt: al zes weken zonder wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

MediaMarkt: al zes weken zonder wasmachine

Ongelezen bericht door Radar »

De reparatieservice van Mediamarkt laat op zich wachten en hierdoor zitten Utrechtse studenten al zes weken zonder wasmachine. Ondanks dat ze zeker 25 keer met de klantenservice belden, is er nog steeds geen oplossing.

Heb jij weleens apparatuur gekocht die al snel defect was? Bij welke (web)winkel was dit? En is het probleem opgelost?

Je kunt de uitzending van 8 november 2021 hier terugzien:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... kt-buiten/

Arthur1000
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2021 20:56

Re: MediaMarkt: al zes weken zonder wasmachine

Ongelezen bericht door Arthur1000 »

De Mediamarkt klantenservice is al jarenlang superslecht omdat deze uit handen is gegeven.
Callcenter Teleperformance (ook bekend van Ziggo) doet dit bijvoorbeeld voor heel veel filialen ver buiten de eigen regio en daardoor hebben medewerkers geen idee of überhaupt binding met zo'n Mediamarkt filiaal.
Er wordt gewerkt via een vast menu waarbij tijdens het werk zo veel mogelijk de nadruk wordt gelegd op het afhouden van de klant en het geven van echte service wat geld kost.
Direct doorschakelen naar een filiaal mag niet en het aantal oplossingen wat aangeboden mag worden is zeer beperkt.
Geef je de klant waar deze recht op heeft dan volgt er een aantal gesprekken en vlieg je er over het algemeen snel uit.
De Callcenter medewerkers hebben het echt al vaak geprobeerd omdat zij het ook niet normaal vonden dat er alleen maar van het kastje naar de muur werd gestuurd, maar ze zitten min of meer klem en moeten de standaard regels van het menu in de computer opvolgen anders volgt dus gemakkelijk ontslag.
Schrijnende gevallen van wanhopige klanten die al honderden keren hebben gebeld zonder enig resultaat zijn in ieder geval zeker niet onbekend bij het callcenter.
En vaak is wel bekend dat een klant wettelijk gezien ergens recht op heeft, maar mag dat gewoon niet gezegd worden (levensduur verwachting etc.).
Klanten niet slimmer maken want dan worden ze lastig.
Simpel gezien zijn de callcenters ingehuurd als stootbuffer om de harde klappen op te vangen van ontevreden klanten die anders direct naar de winkels zouden bellen of komen.
En deze studentes bewijzen jammer genoeg dat het werkt.

lubeckdave
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 okt 2018 13:27

Re: MediaMarkt: al zes weken zonder wasmachine

Ongelezen bericht door lubeckdave »

Radar schreef:
08 nov 2021 17:09
De reparatieservice van Mediamarkt laat op zich wachten en hierdoor zitten Utrechtse studenten al zes weken zonder wasmachine. Ondanks dat ze zeker 25 keer met de klantenservice belden, is er nog steeds geen oplossing.

Heb jij weleens apparatuur gekocht die al snel defect was? Bij welke (web)winkel was dit? En is het probleem opgelost?

Je kunt de uitzending van 8 november 2021 hier terugzien:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... kt-buiten/
Ikzelf zal nooit en te nimmer bij een mediamarkt iets kopen , hoe klein of groot dan ook ! Als er 1 zaak is die **** is , dan is het wel mediamarkt .

roydegouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2021 18:15

Re: MediaMarkt: al zes weken zonder wasmachine

Ongelezen bericht door roydegouw »

Hoi Radar zie bericht tav mediamarkt en een probleem wat ik heb. Ze komen de TV morgen halen en ik heb aangegeven dat ik een nieuwe TV en geen gerepareerde wil, zij geven aan dat dit niet kan! Ze gaan voor reparatie terwijl de TV een week oud is, mag dat zomaar? Hieronder het bericht en ik ben heel de week van het kastje naar de muur gestuurd. Hoor graag van jullie of dit zomaar kan?

Beste mediamarkt, zit momenteel vol ongeloof. Onze tv LG QLED van 4000 euro is na week al kapot en krijgen hem niet meer aan. Hoe gaan jullie dit oplossen. Vorige week ben ik ook na de aankoop al terug moeten rijden aangezien jullie de afstandsbediening en schroeven etc niet mee hebben geleverd in de doos. Graag zie ik een gepaste oplossing aangaande dit grote probleem! Roy de Gouw
Laatst gewijzigd door Radar op 29 nov 2021 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Leesbaarheid

Gesloten