LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miele : warme douche

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Miele : warme douche

Ongelezen bericht door moederslink »

Dag allemaal,

even eens een positief berichtje tussendoor
Ik heb een dure Miele stofzuiger sinds 1.5 jaar. Mijn poetshulp heeft bij het vervangen vd stofzak de gehele plastic stofzakhouder ( bag retainer ) eruit getrokken en ook in de vuilnisbak gegooid :( :?:
Slechts 1 telefoontje naar de Miele klantenservice : 0347 - 378888 was voldoende om zo.n houder kosteloos opgestuurd te krijgen binnen 24 uur!
Een warme douche voor Miele :P
Het kan dus wel, klantvriendelijk , oplossingsgericht, snel en soepel.... :wink:

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Miele : warme douche

Ongelezen bericht door BL2 »

Dat deed onze poetshulp ook, zelf meegemaakt dus !
Wij hebben een andere poetshulp genomen. De stofzuigerzakhouder gewoon weer uit de Kliko vuilcontainer gevist toen wij deze miste......
Overigens al jaren geen Miele meer, een min of meer naamloos apparaat, welke zuigt als een tierelier :)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Miele : warme douche

Ongelezen bericht door moederslink »

Wij kwamen er dagen later achter ( stofzuigen niet iedere dag...haha) en de afvalzak was al in de container en weggehaald.
Via internet was het ook te bestellen a ÷ €8 + bezorgkosten, bij de plaatselijke elektroboer had ik zo.n €15 moeten betalen :shock:
Hiervoor had ik een AEG die het zo.n 20 jaar heeft uitgehouden.
Deze Miele? Ik vind hem geweldig ! En de poetshulp ? Werkt niet meer, niet vanwege dit foutje , maar omdat ik het zelf weer kan :P

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Miele : warme douche

Ongelezen bericht door witte angora »

moederslink schreef:Het kan dus wel, klantvriendelijk , oplossingsgericht, snel en soepel.... :wink:
Gelukkig kan het inderdaad zo.

Nu zal voor hen zo'n plastic onderdeel niet de wereld kosten, en de verzendkosten zullen ook niet dramatisch zijn. En natuurlijk voorkomen ze op deze manier allerlei wereldvreemde discussies over garantie en duurzaamheid en wat nog meer. Maar hoe je het ook wend of keert: in een wereld waar velen zich druk maken om onbenulligheden en daar wereldproblemen van maken, is dit een verademing.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Miele : warme douche

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
moederslink schreef:Het kan dus wel, klantvriendelijk , oplossingsgericht, snel en soepel.... :wink:
Gelukkig kan het inderdaad zo.

Nu zal voor hen zo'n plastic onderdeel niet de wereld kosten, en de verzendkosten zullen ook niet dramatisch zijn. En natuurlijk voorkomen ze op deze manier allerlei wereldvreemde discussies over garantie en duurzaamheid en wat nog meer. Maar hoe je het ook wend of keert: in een wereld waar velen zich druk maken om onbenulligheden en daar wereldproblemen van maken, is dit een verademing.
Dat dus, lekker om dit ook eens te lezen op dit forum.
moederslink schreef:En de poetshulp ? Werkt niet meer, niet vanwege dit foutje , maar omdat ik het zelf weer kan :P
En dat is misschien wel het mooiste aan het hele topic!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Miele : warme douche

Ongelezen bericht door moederslink »

:wink: ja echt fijn allemaal!

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Miele : warme douche

Ongelezen bericht door BL2 »

Inderdaad Moneyman, dat is het goede nieuws.

Maar eerlijk is eerlijk, bij een bedrijf waarbij de kosten van producten toch wel hoog zijn, immers je betaald de naam, is een kadootje van Euro 8,- natuurlijk wel iets voor een warme douche.
Wij zijn overigens al 18 jaren erg tevreden over onze Ruton stofzuiger. Alles is al een min of meer kapot geweest, heeft al keer flinke rookwolken veroorzaakt waarbij is geblust met een flinke waterval, maar doet het nog steeds super.
Maar koste dan ook haast niets.......

Gesloten