LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beetje dom!
Niet kijken of het een nieuwe verse is of oude voorraad!

Zelf zou ik als ex verkoper dit merk gewoon alles retour sturen en zowel de nieuwe voorraad als de oude herstelde.....
AO ken ik niet, zoveel winkels... maar als ze slim zijn geven ze totaal ander merk, mits het geen Indesit is....

Dat ze de goede koelkasten en zo dan misschien ook eruit doen, je weet maar nooit....
Geen Turkse Erdogan machine meer, zit een luchtje aan... :mrgreen:

Maurateeuwen
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jun 2018 14:46

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door Maurateeuwen »

stofzuigertje schreef:Beetje dom!
Niet kijken of het een nieuwe verse is of oude voorraad!

Zelf zou ik als ex verkoper dit merk gewoon alles retour sturen en zowel de nieuwe voorraad als de oude herstelde.....
AO ken ik niet, zoveel winkels... maar als ze slim zijn geven ze totaal ander merk, mits het geen Indesit is....

Dat ze de goede koelkasten en zo dan misschien ook eruit doen, je weet maar nooit....
Geen Turkse Erdogan machine meer, zit een luchtje aan... :mrgreen:

Voor mij geen beko meer hoor! wat een rot dingen. Ik heb geluk gehad, vandaag gebeld en ik krijg een andere gestuurd. Was wat duurder maar kreeg m voor de prijs die ik had betaald voor de beko. Nu hopen dat deze zanussi het wel gewoon doet haha. Zijn trouwens top mensen bij AO. Snel en aardig hebben ze alles geregeld. Beko wou namelijk eerst een monteur sturen. Dacht het dus niet.

dickster
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jul 2018 13:39

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door dickster »

Je was beter af geweest met een goed gereparerde beko. Beko is een heel erg goed merk in t lageprijs segment. miele is goed, maar overpriced, de dure lijn van bosch/siemens is goed mar duur, beko is vrijwel net zo goed als de dure bosch/siemens maar veel goedkoper, verder is het allemal vrij magere rommel. slechte lagers, niet gebouwd voor het gewicht en toerental dat ze draaien. Je hebt pech gehad met die verbrande rubbers. maar de 8kg koorborstelloze modellen an beko zijn echt onverwoestbare machines waar je makkelijk 10 jaar mee wast. koorborstels was een zwak punt bij beko, maar die zitten in deze modellen niet.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Twee machines waar de stank en rook uit komt na het draaien van een was een goed merk? Puinhoop.

Maurateeuwen
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jun 2018 14:46

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door Maurateeuwen »

dickster schreef:Je was beter af geweest met een goed gereparerde beko. Beko is een heel erg goed merk in t lageprijs segment. miele is goed, maar overpriced, de dure lijn van bosch/siemens is goed mar duur, beko is vrijwel net zo goed als de dure bosch/siemens maar veel goedkoper, verder is het allemal vrij magere rommel. slechte lagers, niet gebouwd voor het gewicht en toerental dat ze draaien. Je hebt pech gehad met die verbrande rubbers. maar de 8kg koorborstelloze modellen an beko zijn echt onverwoestbare machines waar je makkelijk 10 jaar mee wast. koorborstels was een zwak punt bij beko, maar die zitten in deze modellen niet.

Ja daarom had ik ook voor een beko gekozen, omdat ze zo goed stonden aangeprezen op internet. Slechte keuze!! Ik hoor nu van iedereen om mij heen wat voor problemen ze met beko hebben gehad. Voor de rest was het echt een super fijne wasmachine hoor. Maar die stank.. dat trok echt in je kleding, bah.. toen er rook uit de machine kwam was ik er klaar mee, de stukjes rubber zaten overal. Het ergste is dat beko van dit probleem af wist (al voor ik t kocht) en ik toch een 2e heb gekregen met precies t zelfde probleem.. dusja voor mij geen beko meer! Ik heb nu een hele simpele zanussi die het prima doet (tot nu toe ) en ben blij dat mn was weer fatsoenlijk ruikt :)

dickster
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 jul 2018 13:39

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door dickster »

@maurateeuwen: ik denk dat het feit dat je 2 keer een machien met productiefout kreeg meer de fout van ao is dan van beko. Als ao een heel grote voorraad aanhoudt van dit model, en daardoor nog veel oude voorraad heeft staan, kan beko het probleem wel hebben opgelost bij nieuwe machines maar dat verandert het probleem bij de oude voorraad niet.
zanussi is niet het slechtste budgetmerk, toch wel wat zwakke lagers dus ik hoop dat je geluk hebt en de jouwe het lang volhoudt.

stofzuigertje

Re: Nieuwe wasmachine (Beko) stinkt naar verbrand rubber!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Koor borstels?

Ik weet dat die langer mee kunnen maar bij trillen breken ze af.
De koolborstel loze zijn ook goed maar als ze oude rubbers monteren omdat ze die nog op voorraad hadden en niet vernietigen?
Als ze dat weten en de voorraad onderdelen vervangen door juiste nieuwe type is het opgelost.

Ook de nog in voorraad zijnde preventief vervangen en dat doen ze dus niet.

Gesloten