Ondeugdelijke factuur BSH Huishoudapparaten

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Neesje

Re: Ondeugdelijke factuur BSH Huishoudapparaten

Ongelezen bericht door Neesje » 13 sep 2018 10:57

Goedemorgen,

Ik was gister flink kwaad en heb MM nogmaals berichten gestuurd, zie onderstaand.
(rood = ik / blauw = MM)

Er heeft geen reparatie plaatsgevonden
de machine is niet gerepareerd!!!

BSH zou alleen maar voorrijkosten + half uur voor monteur mogen berekenen

Jullie hebben niet doorgegeven aan bsh dat de deur afgebroken is, anders hadden ze meteen kunnen zeggen dat het niet onder de garantie zou vallen
Maar ik heb meerdere keren zeer duidelijk aangegeven bij jullie dat de deur AFGEBROKEN was
En BSH beweerd in die email dat het niet bij hun bekend was dat hij afgebroken was?!

BSH zegt ook in die mail dat hij gerepareerd is maar dat is niet!
Er staat op de factuur ''frame MOET worden vervangen'' klant gaat EERST overleggen
Er klopt helemaal niks van!!!

WO 17:54
Er staat op de factuur ook niet dat het gerepareerd is. Bij een reparatie zouden er namelijk nog 225 euro extra kosten bijkomen. In de chat is inderdaad aangegeven dat er nog binnen de garantie gerepareerd kan worden, maar dit geldt alleen als het defect aan het apparaat zelf te wijten is. Als je het niet eens bent met de factuur raad ik je aan om verder contact met de reparateur op te nemen.

Nee op de factuur staat inderdaad niet dat het gerepareerd is maar als u de email van BSH goed zou hebben gelezen dan zou u lezen dat hun denken dat het wel gerepareerd is!
En zeg nou zelf 170 euro voor alleen maar kijken en zeggen dat het niet onder garantie valt is een beetje veel geld vind u ook niet??

Ze zegt dat ze een foutje hebben gemaakt en dat ik geluk heb dat het frame niet op de factuur staat maar daar heb ik geen geluk bij want er is helemaal geen nieuw frame gemonteerd!!!!!

Dus de rest van al die **** op de factuur zijn ook niet uitgevoerd!
Hoe kan er nou een veiligheidstest gedaan worden zonder dat er wat gedaan is?

En u kunt de schuld nu wel bij BSH leggen maar de machine is bij jullie gekocht en jullie hebben BSH als reperateur aangewezen!
Ik heb niet gevraagd om een bedrijf dat zomaar dingen op de factuur zet en jullie vervolgens je handen er vanaf trekken!
Dat kan gewoon niet waar zijn!

Er waren kosten gemoeid met het uitvoeren van de reparatie???? Welke reparatie???
Ik neem aan dat jullie aan BSH gemeld hebben dat hij afgebroken was? Daar was geen onderzoek voor nodig hor!! 😂

WO 20:03
Bedankt voor de toelichting Sinéad. Ik vind de conclusie van BSH vreemd, omdat wij namelijk expliciet vermeld hebben wat de klachtomschrijving is. Kan het zijn dat je ook via een andere manier een homeserviceverzoek hebt ingediend?

Desondanks ga ik contact leggen met BSH over de situatie, omdat dit op dit tijdstip niet meer lukt zal ik dit morgen verder oppakken. Zodra ik meer weet, zal ik je informeren. Groet, Ruud

WO 23:06
Nee ik heb op geen andere manier een service verzoek aangevraagd. Ik hoop dat hier duidelijkheid over komt. Ik ben bereid om de voorrijkosten + half uur monteurskosten te betalen, gewoon zoals het zou moeten zijn. Ik hoor het graag van u.

10:13
Hoi Sinéad, Het bericht is doorgestuurd! Zodra we meer weten hoor je het van ons! Groetjes, Demi

Oke bedankt

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke » 13 sep 2018 11:22

Ben benieuwd hoe het afloopt.
MM ziet in ieder geval dat ze gewoon partij zijn en lijkt toch in actie te komen omdat je ze flink achter de broek zit.

yan

Ongelezen bericht door yan » 13 sep 2018 11:45

Heel Simpel,

U heeft contact gehad met de MediaMarkt en niet met BSH.
Als er dus al een factuur komt voor u, dan komt die van MediaMarkt.
Naar BSH kan worden voldaan met een enkel bericht.
Wij hebben u geen opdracht gegeven voor deze werkzaamheden en beschouwen uw factuur dan ook als niet verzonden, gelieve zich te wenden tot de opdrachtgever (MediaMarkt). Op verdere berichtgeving en herinneringen zal niet worden gereageerd.
Vervolgens met mediamarkt uitvechten dat er niks wordt gefactureerd gezien dit vooraf aangegeven had moeten worden.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 13 sep 2018 12:03

U kunt uw aanbod om tot betaling over te gaan intrekken tot het moment waarop de tegenpartij dit aanvaard. Persoonlijk had ik nooit aangeboden om iets te betalen, omdat hierover vooraf nooit iets is gecommuniceerd.

Plaats reactie