LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onduidelijkheid over dit product BEKO DCU7230BX

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: onduidelijkheid over dit product BEKO DCU7230BX

Ongelezen bericht door scontra »

Ridder777 schreef:
24 aug 2020 08:49
Stelletje grafhonden.
Ik heb heel de middag voor niks gewacht.
Geen mail/bel/sms gekregen.
Ik ga wel klacht indienen.
Ben, zo te zien deze ongecontroleerde reactie, bang dat je vergeten bent om eerst de reviews over de bezorgingsperikelen bij/van Mediamarkt te lezen, alvorens je daar een BEter niet KOpen wasdroger ging bestellen.
Maar ja, wel een beetje je eigen schuld, want je hebt dan ook niet een :idea: gevraagd waar je dit apparaat het beste kon kopen !!
Je klacht komt helemaal onderaan de meters hoge stapel klachten te liggen en zal t.z.t. worden afgedaan als zijnde 'niet meer relevant'.
Maar met een beetje mazzel komen ze vandaag nog langs !

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: onduidelijkheid over dit product BEKO DCU7230BX

Ongelezen bericht door Radar »

Ridder777 schreef:
24 aug 2020 08:49
Stelletje grafhonden.
Ik heb heel de middag voor niks gewacht.
Geen mail/bel/sms gekregen.
Ik ga wel klacht indienen.
Zucht...

Even heel eerlijk, nog afgezien van het feit dat het niet zo heel verstandig is om eerst een droger te kopen en daarna pas vragen te stellen over al dan niet beschikbare functionaliteiten, vind je dit zelf nou niet een klein beetje overdreven? Zaterdag besteld, zondag niet geleverd, en dan gelijk dit soort gescheld?

Dit topic gaat op slot, ik verwacht niet dat hier nog wat zinnigs uit komt en het antwoord is bovendien al gegeven. Of je je droger op tijd geleverd krijgt, is voor de rest niet relevant.

Groeten, Radar^SK

Gesloten