LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden over service na klacht over pannenset

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
L Rijsmus
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2020 17:12

Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door L Rijsmus »

Hallo op 21 Januari kocht ik een pannenset bij Bol.com, maar na enkele maanden begon er roestwater tussen de pannen en de bodem uit te lekken. Contact opgenomen met Bol.com en ik kreeg meteen een terugzendcode om het pannenset terug te sturen. Na het set terug gestuurd te hebben kreeg ik al snel een mail dat het product terug gezonden was en dat ik binnen 3 a 7 dagen het geld 47,95 euro terug op mijn rekening zou hebben, maar helaas na 2 weken nog steeds niets gezien of ontvangen. Weer gemaild met bol.com, nu moest ik van hen contact opnemen met de voordeligstedrogist.nl. Dit was een verkoop partner van hen, en zij zelf konden er verder niets aan doen. Gemaild naar dit bedrijf, na 1 week kreeg ik een mail dat ze nog niet alles van het pannenset binnen hadden (was verpakt in 1 doos) en dat ik daarom nog even geduld moest hebben.

Weer 1 week gewacht en nog maar eens gemaild, nu kreeg ik bericht dat ze het pannenset zelf gingen testen en ik bericht zou krijgen als die test was afgerond. Weer 2 weken gewacht, weer gemaild. Nu zeiden ze dat ze het pannenset niet konden vergoeden omdat het tweedehands was , dus ze konden alleen maar een nieuw pannenset sturen en geen geld terugstorten op mijn rekening. Ik weer gemaild dat ik het pannenset niet meer wilde omdat ik inmiddels een nieuw pannenset had gekocht. Ik kon slechts wachten totdat zij me een nieuw pannenset toestuurden (is maar goed ook gezien de tijd die inmiddels is verstreken), maar zij konden geen geld terug storten, 3 weken later krijg ik een mail van devoordeligstedrogist.nl met de mededeling en sorry dat u nog niets ontvangen hebt maar ik zal het meteen meenemen naar het magazijn en zorgen dat het set deze week nog bij u terecht komt. Nu zijn we alweer 2 weken verder maar nog steeds niets ontvangen. Nu ben ik ten einde raad, kunnen jullie me helpen hoe ik verder moet of kan handelen
met vriendelijke groet Leo Rijsmus

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door Brahms »

Bol.com en haar partners glijden hoe langer hoe verder af, dit is helaas niet het enige topic met deze strekking.
Voor de zoekfunctie, vermeld de bedrijfsnaam altijd in de topictitel.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door juliomariner »

€47,95 voor een pannenset? Uit hoeveel pannen bestaat de set?
Dat de service van dit bedrijf niet echt de schoonheidsprijs verdient mag duidelijk zijn.
Elke dag een mail sturen tot ze het helemaal zat zijn wil nog wel eens helpen

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een pannenset met panne

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Drogist die pannenset verkocht, dat is al verdacht.

Bol.com zal vele goede betrouwbare verkopers verliezen, want de foute verpesten het voor de goede, denk dat Bol.com snel zal instorten.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door omega19 »

Zoals eerder al een keer gepost.

Iedereen met een KvK nummer die 15% van zijn omzet wil afgeven aan Bol.com kan partner worden.

Hierdoor zijn ook de kofferbakverkopers, zolderopruimers, van-de vrachtwagen-gevallen-vinders, en alle ander knutselaars nu ineens op de website van Bol.com te zien.

De partners mogen binnen de wettelijke bepalingen hun eigen voorwaarden stellen aan retouren en garanties, zodat er inmiddels duizenden verschillende voorwaarden zijn

Bol.com ziet zichzelf als een verkoopplatform, zeg maar martkplaats 2.0, maar dit is m.i. een heilloze weg.
Als ze zo doorgaan geef ik ze nog 3 jaar voordat het gedaan is met ze

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Wat dat betreft is het raar als Amazon dan wel voet aan de grond gaat krijgen in Nederland. Die doen exact hetzelfde.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nijogeth schreef:
17 jun 2020 12:33
Wat dat betreft is het raar als Amazon dan wel voet aan de grond gaat krijgen in Nederland. Die doen exact hetzelfde.
Bol is ook serieus begonnen en hield vinger aan de pols bij zijn verkopers. Nu lijkt het allemaal wat vrijer te worden. Als Amazon wel begint met strakke regels en eisers aan zijn verkopers, dan is dat weer een plus tov Bol. De kunst is om het altijd beter te doen dan diegene die je gaat beconcurreren. Inspringen in het gat dat een ander slaat en als je eenmaal gesetteld bent laat je de teugels weer wat vieren om meer winst te maken.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door omega19 »

Wat voor Bol.com geldt , geldt in principe ook voor Amazon. Als je echter je klantenservice niet op orde hebt de partners de vrije hand geeft in de afwikkeling van klachten versnelt dit het afbraakproces. Kijk maar eens op de vele online klachtenlijsten die er zijn. Bol.com staat praktisch over al in de top 5 (wel na PostNL en KPN).

Enfin, Steeds minder "echte" webshops hebben een platform nodig om te verkopen. Door zelf aan te bieden houden ze 15% commissie op zak wat ze kunnen gebruiken om de klant beter te bedienen.

Wat is de toegevoegde waarde van het platform ?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ontevreden over service na klacht over pannenset

Ongelezen bericht door Jablan »

omega19 schreef:
17 jun 2020 12:53
Wat is de toegevoegde waarde van het platform ?
Betere vindbaarheid en meeliften op het merk. Overigens let Amazon nog minder op dan Bol, de plaats in de klachten top10 is snel bereikt, mochten ze hier ooit doorbreken.

Gesloten