Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
xandra.lammers

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door xandra.lammers »

Onze ervaring met Dyson is helaas heel slecht. Op 2 augustus 2020 hebben we een ventilator besteld voor 399 euro en deze betaald. De ventilator zou 1à 2 werkdagen erna worden geleverd. Geen bevestigingsmail. Na een dag of vier naar Dyson gebeld. Heel lang in de wacht gezet. Medewerker kon me niet verder helpen. Hij zou er bij de manager spoed achter laten zetten. Het is nu ruim een maand later. Vele keren met de klantenservice gebeld. Vergeefs. Je wordt aan het lijntje gehouden, lijkt wel. Een e-mail verzonden, waarop niet is gereageerd. Nog steeds geen ventilator en het is alsof ik naar mijn geld kan fluiten.

Heel vervelend. Geen idee wat er met dit bedrijf aan de hand is. Maar ik zou iedereen afraden een bestelling bij hen te doen.

Renzo58

Ongelezen bericht door Renzo58 »

Een paar weken geleden heeft mijn zoon een bericht gestuurd over een defecte stofzuiger. Helaas kregen we geen reactie terug . Nu moet ik er bij vertellen dat onze stofzuiger helaas buiten de garantie valt. Een 'gratis' oplossing zoeken we dan ook niet. Gewoon hulp bij het vinden van een nieuwe stofzuigerbuis zodat we de stofzuiger weer konden gebruiken. Het is jammer dat ze niet reageren, nu kunnen we de stofzuiger niet meer gebruiken. Voor mij onbegrijpelijk dat je geen antwoord terug krijgt. Dit is niet behulpzaam naar een klant toe.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Radar heeft Dyson geconfronteerd met de klachten die hier en via andere kanalen te horen waren. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/d ... problemen/.

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay »

Telefonisch niet bereikbaar?
Dit is al een tijdje zo, dus niet van de laatste maanden. Wil wel eens het echte antwoord van Dyson lezen. Want verwijzen naar de huidige situatie is een beetje kort door de bocht. Ben hier nl vorig jaar al tegenaan gelopen na aanschaf van een product.

liesbethduijn

Ongelezen bericht door liesbethduijn »

Wie weet er raad? bij @Dyson heb ik in juni dit jaar een snoerloze stofzuiger gekocht. Die gaf na een keer gebruiken kortsluiting, dus gebeld en gemaild, er kwam een vervanging maar dit type was er niet meer dus ik kon met korting een andere kopen. Die heb ik meteen besteld en betaald. Natuurlijk met de belofte dat de andere retour betaald werd als die retour gestuurd werd.
Er kwam eerst een UPS man aan de deur en die had mijn nieuwe stofzuiger bij zich.
En toen kwam er weer een UPS man en die had ook een nieuwe stofzuiger voor me en die heeft ook de oude / kapotte stofzuiger meegenomen. Maar de nieuwe heb ik geweigerd want ik had al een nieuwe en ik had de afspraak om voor de kapotte het aankoopbedrag retour te krijgen.
Dyson heeft e.e.a. maanden laten liggen en komt nu met de vraag of ik een bewijs heb van UPS dat het apparaat is opgehaald.
Dat heb ik natuurlijk niet. Ik wist niet eens dat die man zou komen want daar had ik geen bericht van ontvangen. Dus ook geen tracking-code.
Er is wel correspondentie van het proces van storing en nieuw leveren en van 2 aankopen.

Plaats reactie