LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
xandra.lammers
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2020 11:50

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door xandra.lammers »

Onze ervaring met Dyson is helaas heel slecht. Op 2 augustus 2020 hebben we een ventilator besteld voor 399 euro en deze betaald. De ventilator zou 1à 2 werkdagen erna worden geleverd. Geen bevestigingsmail. Na een dag of vier naar Dyson gebeld. Heel lang in de wacht gezet. Medewerker kon me niet verder helpen. Hij zou er bij de manager spoed achter laten zetten. Het is nu ruim een maand later. Vele keren met de klantenservice gebeld. Vergeefs. Je wordt aan het lijntje gehouden, lijkt wel. Een e-mail verzonden, waarop niet is gereageerd. Nog steeds geen ventilator en het is alsof ik naar mijn geld kan fluiten.

Heel vervelend. Geen idee wat er met dit bedrijf aan de hand is. Maar ik zou iedereen afraden een bestelling bij hen te doen.

Renzo58
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2020 18:21

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Renzo58 »

Een paar weken geleden heeft mijn zoon een bericht gestuurd over een defecte stofzuiger. Helaas kregen we geen reactie terug . Nu moet ik er bij vertellen dat onze stofzuiger helaas buiten de garantie valt. Een 'gratis' oplossing zoeken we dan ook niet. Gewoon hulp bij het vinden van een nieuwe stofzuigerbuis zodat we de stofzuiger weer konden gebruiken. Het is jammer dat ze niet reageren, nu kunnen we de stofzuiger niet meer gebruiken. Voor mij onbegrijpelijk dat je geen antwoord terug krijgt. Dit is niet behulpzaam naar een klant toe.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Radar »

Radar heeft Dyson geconfronteerd met de klachten die hier en via andere kanalen te horen waren. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/d ... problemen/.

liesbethduijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2020 18:11

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door liesbethduijn »

Wie weet er raad? bij @Dyson heb ik in juni dit jaar een snoerloze stofzuiger gekocht. Die gaf na een keer gebruiken kortsluiting, dus gebeld en gemaild, er kwam een vervanging maar dit type was er niet meer dus ik kon met korting een andere kopen. Die heb ik meteen besteld en betaald. Natuurlijk met de belofte dat de andere retour betaald werd als die retour gestuurd werd.
Er kwam eerst een UPS man aan de deur en die had mijn nieuwe stofzuiger bij zich.
En toen kwam er weer een UPS man en die had ook een nieuwe stofzuiger voor me en die heeft ook de oude / kapotte stofzuiger meegenomen. Maar de nieuwe heb ik geweigerd want ik had al een nieuwe en ik had de afspraak om voor de kapotte het aankoopbedrag retour te krijgen.
Dyson heeft e.e.a. maanden laten liggen en komt nu met de vraag of ik een bewijs heb van UPS dat het apparaat is opgehaald.
Dat heb ik natuurlijk niet. Ik wist niet eens dat die man zou komen want daar had ik geen bericht van ontvangen. Dus ook geen tracking-code.
Er is wel correspondentie van het proces van storing en nieuw leveren en van 2 aankopen.

liesbethduijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2020 18:11

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door liesbethduijn »

Inmiddels een reactie op mijn schrijven: Beste Ronald,

Het is inmiddels zo lang geleden dat ik alleen nog weet, en dat kun je in de correspondentie zien, dat ik een paar keer heb gevraagd om een verzendetiket.

Inmiddels denk ik dat het ook goed kan zijn dat ik het pakket bij UPS heb ingeleverd.

Maar jullie gaan toch ook niet vertellen dat je omwille van een dockingstation, de hele stofzuiger niet vergoeden?

Ik denk dat Radar dat ook niet grappig zal vinden.

Ik hoor graag.


Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

reactie van Dyson


Beste mevrouw Van Duyn,

Vriendelijk bedankt voor uw email.

Zoals mijn collega's al eerder hebben aangegeven heeft onze administratie een referentie of tracking code nodig om het proces the starten.

Graag zien wij deze code tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Daniëlle
Dyson klantenservice

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, als je geen verzendbewijs hebt wordt het een lastig verhaal natuurlijk. Zeker als alles al maanden geleden gebeurd is. Zuur, als de fout bij DHL/ Dyson ligt, maar zonder bewijzen kom je nergens. Daar helpt een beetje dreigen met Radar ook niets aan.

liesbethduijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2020 18:11

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door liesbethduijn »

Beste Lies,

We contacteren u in verband met uw situatie die al maanden aan de gang is. We begrijpen dat dit heel frustrerend begint te worden voor u.

Ik heb uw case doorgelopen, en het begint inderdaad een complexe situatie te worden. Ik wil u hierbij helpen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Het is namelijk de eerste keer dat ik deze case zie, dus ik ga mijn best doen om dit zo snel mogelijk in orde voor u te maken.

Graag ontvangen wij van u een handgeschreven verklaring, waarbij u de ordernummer 1740041175 vermeldt en helemaal in detail uitlegt wat de situatie allemaal inhoudt. U vult ook uw naam, datum en adres in. U eindigt dan ook met uw handtekening.

Nadien trekt u een foto van de verklaring en stuurt u dit als bijlage naar ons door. De verklaring mag ook via aan worddocument worden ingevuld en nadien als bestand naar ons worden opgestuurd. We kunnen nadien pas een onderzoek starten, om dit tot een goed einde te brengen.

Ik begrijp dat dit vervelend is voor u, maar eenmaal we de volledige verklaring van de situatie ontvangen, starten we met de afhandeling van deze zaak.

Ik wens u nog een prettige dag verder en een gelukkig nieuwjaar.

Met vriendelijke groet,

Charles
Dyson Administration

Gesloten