Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
AndrMari
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2020 09:15

Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door AndrMari »

De organisatie Dyson moeten wij collectief boycotten en per direct GEEN producten meer van dit merk aanschaffen.
De reden voor mijn noodkreet is dat dit bedrijf de arrogantie heeft, om na aanschaf van een Dyson product, onbereikbaar is en op geen enkele mail reactie geeft. Te triest voor woorden dat dit in deze tijd, bij zo'n gerenomeerd bedrijf, nog mogelijk is dat wij (lees veel nederlanders met mij) ons zo laten oplichten.

Gezien de hoeveelheid negatieve reviews op het internet is het toch wel tijd dat een of andere media programma hier bovenop duikt en de organisatie Dyson toch eens goed aan de tand voelt.

kirsten_bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2020 23:15
Beste antwoord
Gekozen door AndrMari

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

door kirsten_bakker » 28 jul 2020 23:21

Wij hebben hetzelfde probleem hier. V8 besteld vorige week, geen bevestigingsmail gekregen en al dagen niet bereikbaar via de mail/chat/telefoon. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Dyson, ik lees niet anders dan dit soort verhalen online... :(
NeoDutchio
Berichten: 7805
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Boycotten, arrogantie, oplichting. Wat een hoop woorden. En dat alleen maar omdat u ze niet aan de telefoon krijgt? Het is vakantietijd en Corona, alles gaat een beetje langer duren op het moment.
Ook is er over elk bedrijf wel klachten te vinden. Moet daar allemaal zendtijd aan verspeeld worden?

sake1987
Berichten: 886
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door sake1987 »

Heb verschillende producten van Dyson en al een paar reparaties laten uitvoeren.
Altijd correct vriendelijk en goed bereikbaar.
Dus her ken mij niet in uw verhaal.

omega19
Berichten: 477
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door omega19 »

Er is best wat aan de hand met Dyson. Op trustpilot is 79% van de reviews zeer slecht. Ik heb nog niet eerder zo een slechte score gezien.

DeZevendeHenk
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Rechtstreeks bij Dyson gekocht? Anders snap ik het namelijk niet.

Theotrucker
Berichten: 5025
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Service gaat toch via de verkoper?

sake1987
Berichten: 886
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door sake1987 »

Theotrucker schreef:
27 jul 2020 18:58
Service gaat toch via de verkoper?
Ja en die schakelen Dyson in.
Voor onze stofzuiger kwam een monteur van Dyson aan huis

WillemvA
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2020 13:10

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door WillemvA »

Een maand geleden heb ik via de webshop van Dyson een v11 aangeschaft. Sindsdien kan ik Dyson niet bereiken via telefoon nummer, de verwijzing naar chatfunctie op de website bestaat niet, op mijn e-mails krijg ik geen reactie. Ik begrijp dat bedrijven het wellicht lastig hebben in COVID periode. Maar Sales en support kan gewoon doorgaan. Het voelt als een vorm van oplichting.

MariAndr
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2020 17:11

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door MariAndr »

Te triest voor woorden dat er geen product wordt gestuurd. Alleen accessoires ontvangen maar geen stofzuiger! Niemand bereikbaar!
Schande! Diegene die reageert dat dit onzin is is vast een medewerker van dit concern. Krachtige verkoop van producten maar de rest is verre van krachtig!

kirsten_bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2020 23:15

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door kirsten_bakker »

Wij hebben hetzelfde probleem hier. V8 besteld vorige week, geen bevestigingsmail gekregen en al dagen niet bereikbaar via de mail/chat/telefoon. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Dyson, ik lees niet anders dan dit soort verhalen online... :(

tigertjheu
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 aug 2015 21:03

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door tigertjheu »

Ik ervaar hetzelfde probleem, 5 juni mijn klacht gemeld en tot op heden nog steeds geen antwoord.
Dit had ik niet verwacht toen ik een product bij Dyson bestelde.
Ik denk dat het wel tijd is dat ze zich gaan verantwoorden voor de camera, ze hebben hun zaken niet op orde en 80% slechte reviews op trustpilot bij zo'n groot bekend bedrijf is uitzonderlijk.

Brahms
Berichten: 2862
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Brahms »

Slechte reviews dit en dat, oplichting, klachten......
Toch vreemd dat schijnbaar niemand ze leest en wel een Dyson besteld en dan hier gaat klagen.
Waarom niet eerst de recensies gelezen ?

mh73
Berichten: 2299
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:59

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door mh73 »

MariAndr schreef:
28 jul 2020 18:18
Diegene die reageert dat dit onzin is is vast een medewerker van dit concern.
Tja.

Arizonakid
Berichten: 602
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Raar, ik herken dat echt niet. Via de chatfunctie prima hulp gehad na de aanschaf van een ventilator/luchtreiniger waar een extra filter niet bij zat, snel geregeld en opgelost. Ook onderdelen voor een stofzuiger (van meer dan 10 jaar oud) vorig jaar netjes thuisbezorgd gekregen vorig jaar na een maailtje naar de klantenservice.

AX_Arnie
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2013 09:58

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door AX_Arnie »

Arizonakid schreef:
14 aug 2020 13:26
Raar, ik herken dat echt niet. Via de chatfunctie prima hulp gehad na de aanschaf van een ventilator/luchtreiniger waar een extra filter niet bij zat, snel geregeld en opgelost. Ook onderdelen voor een stofzuiger (van meer dan 10 jaar oud) vorig jaar netjes thuisbezorgd gekregen vorig jaar na een maailtje naar de klantenservice.
Onmogelijk, de chat functie is namelijk uitgeschakeld op de website.

Ik ben al 2 weken wanhopig bezig een garantie aanvraag te doen voor mijn snoerloze stofzuiger. Half jaartje oud en accu heeft de geest gegeven. Op mail, telefoon en FB-chat wordt niet gereageerd. Belachelijk dat dit bij zo'n bedrijf mogelijk is in deze tijd.

Moneyman
Berichten: 17338
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

AX_Arnie schreef:
17 aug 2020 12:19
Arizonakid schreef:
14 aug 2020 13:26
Raar, ik herken dat echt niet. Via de chatfunctie prima hulp gehad na de aanschaf van een ventilator/luchtreiniger waar een extra filter niet bij zat, snel geregeld en opgelost.
Onmogelijk, de chat functie is namelijk uitgeschakeld op de website.
Da's wel héél kort door de bocht. Heb je ooit bedacht dat de livechat recent pas uitgeschakeld is...?

JozJan
Berichten: 430
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door JozJan »

Of dat die functie heel makkelijk en snel aan en uit te zetten is?

AX_Arnie
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2013 09:58

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door AX_Arnie »

Lekker belangrijk. Feit is dat ze vragen om via de chat-functie contact op te nemen. Deze werkt niet! En werkte op 27 Juli al niet.

Voor een bedrijf dat high-end priced producten verkoopt is het gewoon een achterlijke service-voorziening.

hebra98
Berichten: 729
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

Het is inderdaad vreemd, de life chat functie is wel omschreven maar de genoemde button is er niet.

Live chatten
Gebruik de 'Live chat'-knop rechtsonder in het scherm om rechtstreeks met een Dyson Expert te praten.


En de periode voor livechat:
Livechat:
Maandag tot zondag: 08:00 - 20:00 uur
Ik heb dit net geconstateerd en de chat zou dus moeten werken.
Wellicht vergeten weer aan te zetten?

Pelejans
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2020 10:21

Re: Organisatie Dyson (landelijk NL) NIET bereikbaar

Ongelezen bericht door Pelejans »

Helaas, ook ik heb hele slechte ervaring met Dyson. Donderdag 20/8 een Dyson V10 besteld, na ontvangst van een bevestigingsmail zou de V10 maandag 24/8 geleverd worden. Hierna helaas niets meer vernomen. Geen antwoord op mail, geen chatfunctie aanwezig, slecht of niet bereikbaar via telefoon. Eindelijk na half uur in de wacht te staan een onverstaanbare dame aan de lijn. Mijn adres stond op de verkeerde regel in het bestelprogramma? Nu zou het goed komen, jammer nog steeds geen taal of teken van Dyson.
Mocht je na het lezen van alle negatieve berichten toch een Dyson product willen kopen, is mijn advies, doe dit dan via de reguliere detail handel. Ik zou graag mijn bestelling willen annuleren maar vrees dat dit niet gaat lukken.
AVRO/TROS, kunnen jullie hier niet aandacht aan besteden in het programma RADAR?

Plaats reactie