LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Wat een toestand wordt hier van gemaakt. Ik heb er een staan nadat ik een nieuwe gekocht heb. Moet hem nog even naar de milieu straat brengen. Simpel

witte angora
Berichten: 30566
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door witte angora »

fonsflons schreef:
18 nov 2019 21:33
Gewoon volgens normale voorwaarden en niet volgens de voorwaarden van TS.
Exact. Ik kan me nog een vrouw in de trein herinneren die een verkeerd kaartje had. Niet van de reis die ze aan het maken was, maar de omgekeerde route. Tegen de conducteur zei ze dat ze wel betaald had, ach, het was wel andersom, maar het was een geldig kaartje. 'Nee mevrouw, wij stellen de regels. Niet u.' Mevrouw kreeg gewoon een boete.

En zo is het met alles. Ook in deze kwestie. TS kan van alles willen, maar het is geregeld zoals het geregeld is. Werk je daar niet aan mee, dan houdt het op. Zo simpel is het.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
19 nov 2019 09:29
En zo is het met alles. Ook in deze kwestie. TS kan van alles willen, maar het is geregeld zoals het geregeld is. Werk je daar niet aan mee, dan houdt het op. Zo simpel is het.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar slechts zo lang je niet iets anders afspreekt. Het uitgangspunt van TS is natuurlijk dat hij dat wél gedaan heeft.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forummers,

We hebben enkele offtopicberichten/meta-discussies verwijderd. Houd je bijdragen s.v.p. ontopic. We zullen overgaan tot sluiting van het topic als het onderwerp weer in dezelfde discussie verzandt.

Enkelen van jullie suggereren om de topicstarter een bericht te sturen waarin we om meer uitleg vragen, we vinden dat op dit moment nog te vroeg, en willen de gebruiker nog even rustig de tijd geven alles te lezen.

ZeerPrivé
Berichten: 5325
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

fonsflons schreef:
19 nov 2019 12:14
Gezien het feit dat TS 3 uur geleden nog ingelogd heeft maar het kennelijk niet nodig vind om aan zijn eigen topic en de daar gestelde vragen deel te nemen vind ik het prima als dit topic verwijdert wordt.

Zonder dat hij een en ander verduidelijkt kan er geen goed antwoord komen en blijft het een welles nietes tussen de verschillende interpretaties van leden.

Nee, hij was gisteren voor het laatst ingelogd, vandaag is het de 19e.
Laatst actief:
18 nov 2019 09:25

Maar hij vindt het blijkbaar niet nodig ook maar 1 reactie te geven. Een reactie zou zelfs kunnen zijn: ik heb geen zin in al dit gedoe.

Lowieze
Berichten: 6545
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Lowieze »

@Hypo63
“Zo langzaam aan gaan de voordelen van webwinkels verdwijnen en wordt het weer lucratiever om bij stenen winkels te kopen. Het gemak van online kopen wordt weer voor een deel teniet gedaan als klanten alsnog zelf hun spullen moeten gaan halen.”

Ik denk dat u dat verkeerd ziet. Juist voor veel mensen is het ophalen van hun pakket op een ophaalpunt veel handiger. Alleen bieden nog niet alle webwinkels dat aan. Je ziet wel dat er steeds meer pakketlockers/automaten komen.
Het gemak van online winkelen is natuurlijk ook dat er veel meer keuze is dan in een stenen winkel.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ja en het maakt niet eens uit wat voor pakket het is. In plaats van een te recyclen printer mag je best iets anders meegeven.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hypo63 schreef:
19 nov 2019 21:33
Iemand van PostNL komt een pakket bezorgen en kan zo afgedankt spul meenemen. Dat doet PostNL niet want klanten moeten met hun eigen auto naar een PostNL punt om daar hun afgedankte spul in te leveren om terug te kunnen sturen. In plaats dat er één auto moet rijden moeten op deze manier tig auto's rijden.
Zoals al gemeld is kan je gewoon pakjes inleveren bij de chauffeur. Echter, een chauffeur heeft geen printer en geen barcodes en heeft geen tijd om uitgebreid online een retourzending in te geven. Om die reden moet de klant zelf al alles online regelen, het printje op de doos plakken of de tekst op de doos schrijven en dan hoeft de chauffeur deze alleen maar de scannen of aan te tikken op het scherm.

Het enige moment dat een consument naar een PostNL punt moet rijden is als ze niets gekocht hebben bij CB en toch een oud apparaat willen opsturen.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

NeoDutchio schreef:
20 nov 2019 08:07

Echter, een chauffeur heeft geen printer....
Jawel! Die kwam hij juist brengen :mrgreen:

alfatrion
Berichten: 21887
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door alfatrion »

StevieNL81 schreef:
20 nov 2019 08:19
NeoDutchio schreef:
20 nov 2019 08:07

Echter, een chauffeur heeft geen printer....
Jawel! Die kwam hij juist brengen :mrgreen:
Het is de koper die niet over een werkende printer beschikt. Het printen van een barcode wordt dan een beetje lastig.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hij zal toch wel een pen hebben, want hij mocht het er ook op schrijven.

Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Aygulf »

Irene van Houte schreef:
19 nov 2019 09:23
Wat een toestand wordt hier van gemaakt. Ik heb er een staan nadat ik een nieuwe gekocht heb. Moet hem nog even naar de milieu straat brengen. Simpel
Helemaal mee eens. Wat een gezeur toch in dit land. Bah!

Lowieze
Berichten: 6545
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Lowieze »

fonsflons schreef:
20 nov 2019 12:32
En TS is nog steeds nergens te bekennen. Waarom nemen dit soort mensen de moeite om een hoop gal te spugen en niet mee te dragen aan een oplossing? Altijd maar andere ergens van beschuldigen en zodra het vermoeden bestaat dat ze wellicht zelf iets niet goed gedaan hebben draaien ze zich om en lopen ze weg.

Kan Radar geen verwijderingsbijdrage vragen aan dit soort leden voor hun eigen topics?
“Vind ik leuk” is niet genoeg.
Zo met fonsflons eens in deze 👍

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Erthanax »

fonsflons schreef:
20 nov 2019 12:32
(...) Kan Radar geen verwijderingsbijdrage vragen aan dit soort leden voor hun eigen topics?
Proest. Fijn. Nou kan ik de koffie opdweilen.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door tttlocke »

fonsflons schreef:
20 nov 2019 12:32
En TS is nog steeds nergens te bekennen. Waarom nemen dit soort mensen de moeite om een hoop gal te spugen en niet mee te dragen aan een oplossing? Altijd maar andere ergens van beschuldigen en zodra het vermoeden bestaat dat ze wellicht zelf iets niet goed gedaan hebben draaien ze zich om en lopen ze weg.
Ik denk dat TS al direct na het plaatsen van de bijdrage is weggelopen. Zijn doel was Coolblue in een kwaad daglicht te stellen en/of zijn frustratie kwijt te raken. Dat doel was bereikt toen hij op 'Verstuur' gedrukt had.
Dit alles is overigens niet in strijd met de huisregels van dit forum.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Naast "de Huiskamer" binnenkort het "Galdumphoekje".

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat is dit hele forum, toch?

alfatrion
Berichten: 21887
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door alfatrion »

kokka schreef:
16 nov 2019 23:35
Coolblue hoeft niet perse de printer mee te nemen, ze kunnen er ook voor kiezen om een verpakking mee te sturen zodat je hem kosteloos terug kan sturen.
Dat jij geen auto hebt is in principe niet hun probleem.
Zou je willen uitleggen waarom de verplichting om het mogelijk te maken om het product terug te zenden geld vanaf het postkantoor in plaats van wat het product is?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door kokka »

alfatrion schreef:
20 nov 2019 20:43
kokka schreef:
16 nov 2019 23:35
Coolblue hoeft niet perse de printer mee te nemen, ze kunnen er ook voor kiezen om een verpakking mee te sturen zodat je hem kosteloos terug kan sturen.
Dat jij geen auto hebt is in principe niet hun probleem.
Zou je willen uitleggen waarom de verplichting om het mogelijk te maken om het product terug te zenden geld vanaf het postkantoor in plaats van wat het product is?
zou je deze vraag uit willen leggen, volgens mij heb je te veel komkommers gegeten

alfatrion
Berichten: 21887
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je gaat er vanuit dat de verplichting om verzending mogelijk te maken geld vanaf het postkantoor. De vraag is waarom denk je dat dat zo is?

Gesloten