LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Er blijft maar een ding over , de nieuwe printer terug brengen omdat ze niet geleverd hebben volgens afspraak . probleem opgelost , toch .

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door witte angora »

gosewijn schreef:
20 nov 2019 21:41
Er blijft maar een ding over , de nieuwe printer terug brengen omdat ze niet geleverd hebben volgens afspraak . probleem opgelost , toch .
Op welke basis? Non-conformiteit? Product beantwoord niet aan de verwachting? :mrgreen:

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door kokka »

Ik zie niet waar je leest dat ik zeg dat dat alleen geld vanaf het postkantoor. Hieronder staat de text die op de site van rijksoverheid is te vinden, ook hier niets over postkantoren.
De oud-voor-nieuw regeling geldt ook als u online of telefonisch een product heeft gekocht dat bij u of een ophaalpunt wordt bezorgd. U kunt ook dan uw oude apparaat inleveren door deze direct mee te geven met de bezorger of bij het ophaalpunt af te geven. Soms kunnen bezorgdiensten, vervoerders en ophaalpunten niet direct uw afgedankte producten meenemen. Er zijn 2 mogelijkheden om uw oude apparaat in te leveren:

De online-verkoper haalt binnen 2 weken het apparaat alsnog op.
De online-verkoper levert een verpakking zodat u het apparaat kosteloos kan verzenden naar het meegegeven adres

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door alfatrion »

kokka schreef:
20 nov 2019 21:47
Ik zie niet waar je leest dat ik zeg dat dat alleen geld vanaf het postkantoor.
Je schrijft dat het feit dat iemand geen auto heeft niet het probleem is van de winkel. Wat bedoelde hij daarmee als je er van uitgaat dat de winkel wet voor moet zorgen dat je het product vanaf huis kan versturen?

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nou zeg, waarom daar nog steeds over door gaan? Het kan TS blijkbaar niets schelen, Coolblue en PostNl sowieso al niet.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door alfatrion »

1. Ik heb de link gevolgd en kwam op die manier uit bij een bestelformulier
3. Dat staat op de site van Coolblue
2 en 4. was hier ingebracht, ik wist niet dat PostNL inmiddels post ook aan de deur meenam.

Misco
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:50

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Misco »

Altijd gedacht dat Coolblue een zuivere policy had, maar goed te weten dat we hier niet meer moeten komen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@misco

Hebt u de reacties wel gelezen?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan snap ik zijn logica ook wel, maar verder kan ik niets negatief over Coolblue vinden, eerder over de doordrammers van dit forum.

Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Aygulf »

Misco schreef:
20 nov 2019 23:40
Altijd gedacht dat Coolblue een zuivere policy had, maar goed te weten dat we hier niet meer moeten komen.
Vreemde reactie. Zou niet weten waarom "we" hier niet meer moeten komen. Alleen omdat iemand het nodig vond een zanikverhaal op te hangen en vervolgens nergens meer op reageerde. Zulke zeurkousen is een bedrijf liever kwijt dan rijk.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door witte angora »

Aygulf schreef:
21 nov 2019 08:28
Zulke zeurkousen is een bedrijf liever kwijt dan rijk.
Het Radarforum daarentegen is er blij mee. :D

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
20 nov 2019 23:33
Voor de rest boeit het mij, net als TS en het merendeel van de reageerders, intussen niet meer wat hij met zijn probleem doet.
Haha ik denk inderdaad niet dat het TS ook maar iets boeit. Die wilde gewoon zijn verhaal kwijt - en dat is gelukt.

Ik zal er geen aankoop minder om doen bij CoolBlue, het blijft mijn favoriete webshop.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Coolblue is een prima bedrijf. Ik ben er altijd netjes geholpen.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door JozJan »

Ach, er gaat vast wel eens iets mis bij CB. Maar ik ben er ook altijd prima geholpen. Wel een keer last gehad van ongelofelijk prutswerk van hun bezorger/installateur van een droger, maar ook dat werd heel netjes opgelost (maanden later nog)

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zelfs de verpakking is nog leuk bij CB.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Oude printer kan niet terug naar Coolblue?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Radar schreef: 'Laatst gewijzigd door Radar op 21 nov 2019 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van de discussie aansluit'
Da's nog eens baanbrekend modereren: de titel (en de OP?) raakte kennelijk gaandeweg off-topic omdat de discussie een heel andere kant op ging. :mrgreen:
Het zal je maar gebeuren als TS.

Gesloten