LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met vaatwasser van Inventum

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mevrouw G. Heijting
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2020 09:58

Problemen met vaatwasser van Inventum

Ongelezen bericht door mevrouw G. Heijting »

Vrijstaande smalle vaatwasser Inventum VVW4523AW gekocht op 20-8-20. Is een kreng, ik heb er veel spijt van. De onderste wagen is te smal en loopt uit de rails. De wagen gaat niet alleen schuin hangen maar trekt dan meestal ook nog wat dwars, zodat er geen beweging meer in te krijgen is. Ik moet hem dan weer helemaal leeg halen en kan de wagen dan met veel moeite loswrikken.

Natuurlijk ben ik met mijn klacht terug gegaan naar BCC, en die hebben het doorgegeven aan de Inventum Plus Service. Toen werd ik gebeld door die Inventum Klantenservice en ik legde mijn klacht uit. De dame van de klantenservice zei dat smalle vaatwassers gekocht werden door een- en tweepersoonshuishoudens en dat mij daarom voorrijkosten en arbeidsloon in rekening zou worden gebracht. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens en blijf ik zitten met mijn rotmachine. Als de machine met veel moeite gevuld is doet het wasprogramma het verder prima.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 nov 2020 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Problemen met vaatwasser van Inventum

Ongelezen bericht door berndv »

mevrouw G. Heijting schreef:
30 nov 2020 11:58
De dame van de klantenservice zei dat smalle vaatwassers gekocht werden door een- en tweepersoonshuishoudens en dat mij daarom voorrijkosten en arbeidsloon in rekening zou worden gebracht.
Huh? Wat? :shock: Wat een rare argumentatie van hun.

maar goed, voorrijkosten of niet, u heeft zo te lezen een vaatwasser gekocht bij BCC, wat inventum doet en rekent doet eigenlijk niet echt ter zake, u heeft niets met inventum te maken, u heeft wat te maken met BCC, en BCC moet dit voor u oplossen.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Problemen met vaatwasser van Inventum

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Wanneer uw gezin uit 4 personen bestaat mag u de vaatwasser toch zeker 2 keer vullen en laten draaien.
Nog maar eens inventum bellen en als ze vragen hoeveel personen uw gezin telt zegt u gewoon 2, hoe gaan ze dat controleren?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Problemen met vaatwasser van Inventum

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

ga met uw klacht naar de verkoper en laat deze het verder oplossen, laat u door verkoper niet, ik herhaal NIET, naar de fabrikant sturen, verkoper moet het oplossen en niet u of de fabrikant!!!!

wat de verkoper vervolgens doet is aan hen en niet aan u zolang het probleem maar opgelost word....

Gesloten