LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] puc

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

ben jij blij met de puc?

Peiling eindigde op 14 dec 2007 20:37

ja
9
47%
nee
10
53%
 
Totaal aantal stemmen: 19

louisa29
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2007 20:21

puc

Ongelezen bericht door louisa29 »

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaring van andere mensen met de puc koffie pad automaat.
waarom?
wel ik had er een en na twee weken begon hij op onverklaarbare wijze water te lekken en gaf aan dat hij over verhit was.
ik bellen ik moest hem resetten maar dat hielp niet.
ik kreeg een referentie nummer en kon er mee naar de ah.
zo gezegt zo gedaan ik kon mijn geld terug krijgen maar op zich was het een ideaal apparaat dus ik nam een andere.
nog geen week later gaf de nieuwe het op.
ik weer bellen samen met de puc service het apparaat weer een paar keer opnieuw gereset deed hij het nog niet hij bleef maar aan geven dat hij over verhit was maar hij had nog niet een kopje gezet die dag dus dat kon niet.
weer kreeg ik een referentie nummer waar ik mee naar de ah kon .
ik er weer heen.
die man zij al wilt u weer een ander of toch maar geld terug?
ik heb mijn geld maar terug genomen.
ik vroeg of er veel klachten waren en dat bleek dus inderdaad het geval.
opzich vind ik het een ideaal apparaat als het werkt ten minste.
dus ik ben echt benieuwd naar de ervaring van andere mensen.
oja ik heb maar weer een senseo genomen

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: puc

Ongelezen bericht door roerganger »

Kijk voor de grap eens op marktplaats.nl, hoeveel er te koop staan...

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: puc

Ongelezen bericht door hharteman »

Jaja, als het beste geprezen dit apparaat, maar het blijkt een baggermachine.
Een uitzending van 5 minuten liet de consument naar de winkel hollen om dit apparaat aan te schaffen.
De Puc moet de kinderziektes nog overwinnen.
Dat heeft Philips allang achter zich gelaten.
Ik doe het wel met mijn Senseo.
In ieder geval een lekker warm bakkie.
Doet het geniddeld 3-4 jaar prima en dan hup in de container ermee en een nieuwe halen.

jiping

Re: puc

Ongelezen bericht door jiping »

Inderdaad wat een puc-ding
lauwe koffie
na 2 kopjes zetten oververhit
melkresten in je heet water
en na 2 dagen was hij helemaal kapot.

service lijn is helemaal puc, zelfs de AH had er problemen mee,
na 3 dagen het ding teruggebracht,
stond al een hele stapel

maar de ah had een code nodig om geld terug te geven,
puc bellen, die hadden weer een code nodig van de AH om de code te kunnen geven waarmee ik bij de AH mijn geld kon terug krijgen

ellende!

er stond overigens duidelijk op de doos dat je altijd schoon heet water zou krijgen vanwege gescheiden tappen, zonder doorspoelen
na een cappucino gezet te hebben zat er gewoon melk door het heet water,
reactie puc; ja dat klopt, dan moet je hem even doorspoelen met water

Toolboy

Re: puc

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dit is dus wat de media kan doen :lol:
Fikse reklame maken en een ieder rent naar de winkel.

Zonder eerst even de kinderziektes van het appie af te wachten.

T

Fishman1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2007 14:36

Re: puc

Ongelezen bericht door Fishman1964 »

Nu onze Senseo het heeft begeven hebben wij een Petra aangeschaft.
Geweldig apparaat. Lekker warme koffie, je kunt ook gewoon met gemalen koffie werken ipv de pads. En het is ook een cappucino/melkschuim apparaat. Wij zijn er heel tevreden mee!

wendy1981
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2007 16:43

Re: puc

Ongelezen bericht door wendy1981 »

ik ben heel tevreden over de puc

ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag en hij doet het nog steeds misschien omdat deze niet bij de ah vandaan komt maar bij blokker. :P

are2039
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:55

Re: puc

Ongelezen bericht door are2039 »

Ben een koffieleut en ben met een vriend naar demonstratie C1000 gegaan van de PUC. Was toch wel nieuwsgierig. Vond koffie wel lekker, maar niet beter dan Senseo. Vriend heeft Puc gekocht. Ik had een senseo die nog goed werkte. Gelukkig maar, want de vriend heeft hem na een paar dagen terug gebracht. Had allerlei problemen en vond ook dat koffie te koud was. Heeft nu een Senseo New Generation gekocht. Toevallig is mijn Senseo na 3 jaar met een gemiddeld gebruik van 7 x per dag gaan lekken. Was dus van plan een Puc aan te schaffen als mijn seseo het zou begeven. Heb nu dus ook maar weer een Senseo NG gekocht. Bevalt zeer goed, maar onplezierig is, dat de theepad, en ook de nieuwe pad voor Expresso niet te gebruiken zijn bij de new generation Senseo's. Zullen nog wel komen en dus ondanks dat zeer blij geen PUC te hebben gekocht. Mischien als PUC de komende 3 jaar de beginfouten zal verbeteren en mijn Senseo gaat dan kapot. Wie weet, mischien dan wel de Puc.

aie[/b]

missespieters
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2007 18:29

Re: puc

Ongelezen bericht door missespieters »

Ik heb begin deze maand ook een puc voor mijn verjaardag gekregen.
Ik had al gezegd pas als de senseo kapot is koop ik hem.
De eerste koppen koffie waren goed en het werd steeds lauwer.
Kreeg visite nam een bakje en zei al dit is echt niet goed, dus nu reset ik hem elke keer als ik koffie moet of heet water voor de thee. Dan is het gewoon lekker heet.
En bij de senseo moest je toch altijd even wachten tot het water gekookt had, maar ik zou de puc niet meer kopen naar al deze negatieve berichten.

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: puc

Ongelezen bericht door ad »

Een tip:
Neem eerst een kop en laat hem een keer doorlopen zonder pad.
Dan is zowel het apparaat als de kop warm.
Daarna dezelfde kop maar dan natuurlijk met pad. Koffie is dan wel goed warm.

venn0003
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2007 17:59

Re: puc

Ongelezen bericht door venn0003 »

ben zeer tevreden met de puc

djintara
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2007 21:02

Re: puc

Ongelezen bericht door djintara »

kijk eens goed bij de reacties van ongeveer een maand geleden...... bijna niemand was tevreden.... grappig dat je dan nu een vraag over dat ding krijgt

Malou55
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2007 19:13

Re: puc

Ongelezen bericht door Malou55 »

Omdat mn senseo een slappe bak gaf de laatste tijd hebben we dus een puc gekocht .
Inderdaad voor een goede hete bak koffie even een keer 1 kop zetten zonder pad erin.
Zelfde geld voor thee ,even door laten lopen
Toch ben ik verder eigenlijk best tevreden met het ding

Toolboy

Re: puc

Ongelezen bericht door Toolboy »

Geachte.

Dat ding is pas een aantal weken op de markt.
Hoe kunt u nu al melden dat u tevreden bent.??

Heeft levensduur dan niets met de aankoop te maken.??


T

SteelyDan
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2007 20:34

Re: puc

Ongelezen bericht door SteelyDan »

Het resetten van een koffiezetapparaat :shock: Klinkt in mijn oren net zo gek als een firmware-update voor een klauwhamer... Het moet toch niet gekker worden :?

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: puc

Ongelezen bericht door hharteman »

Het is gewoon weer terug te leiden naar het op de markt gooien van een produkt wat niet af is.
Vroeger werd een apparaat zwaar uitgetest voor het op de markt kwam, maar tegenwoordig is daar schijnbaar geen tijd meer voor.
Gooi maar op de markt en we zien wel wat er terug komt.
Erg slecht voor je naam als bedrijf.
Dit ding zal waarschijnlijk net zo snel van de markt verdwijnen als hij gekomen is, en terecht.

djintara
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2007 21:02

Re: puc

Ongelezen bericht door djintara »

beste mensen

ga naar www.kassa.vara.nl, klik op forums en zie puc.... aantal reacties nu 329 (1e is van 23 oktober j.l.) .

IK hoef hem niet na al die berichten.

Nieuwsgierig als ik was heb ik een week of 3 geleden bij Blokker gevraagd of zij die puc hadden. De verkoopster zei tegen mij nee mevrouw, komen pas weer in december binnen.... wilt u er een hebben? Ik zei nee, maar ik ben zo nieuwsgierig hoe dat ding eruit ziet want ik heb er alleen negatieve reacties over gehoord. Zij zei "die kloppen wel, ik zou hem niet kopen hoor".

Ik blijf lekker tevreden met ons "ouderwetse" koffiezet apparaat.

:wink:

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: puc

Ongelezen bericht door roerganger »

Een tip:
Neem eerst een kop en laat hem een keer doorlopen zonder pad.
Dan is zowel het apparaat als de kop warm.
Daarna dezelfde kop maar dan natuurlijk met pad. Koffie is dan wel goed warm.

Dat soort gedoe heb ik bij een gewone ouderwetse koffiezetter toch echt niet nodig gehad, hoor. Nogal omslachtig. Hoeveel stroom kost dat wel niet?

Ik heb een hele gewone Philips Cucina duo. Kost nog geen 3 tientjes in de winkel. Net zoiets als de Senseo, dus geen warmhoudplaat, geen koffiekan, maar koffie in één of twee kopjes. Maar dit apparaat werkt met gewone koffie en een papieren filter. Voordeel is wel dat je niet afhankelijk bent van wat de fabrikant in zijn pads stopt, en je kunt de koffie net zo sterk of slap zetten als je wilt. In feite worden in dit apparaat de voordelen van de gewone koffiezetter en senseo verenigd, voor een heel schappelijk prijsje.

Superenergiezuinig omdat er geen warmhoudplaat bij zit. Klein, dus neemt niet veel ruimte in. Het enige nadeel is als je veel visite hebt, dan is hooguit twee kopjes per 4 minuten wat weinig.

En ja, de koffie in dit ding wordt ook wel gauw lauw, dus kopje even een paar tellen vullen met heet water uit de kraan is wel verstandig.

Dus een tip voor de liefhebber? :idea:

Malou55
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2007 19:13

Re: puc

Ongelezen bericht door Malou55 »

Nog zuiniger is het om gewoon koffie te zetten met een keteltje en een koffiepotje met filter
Maar ik dacht dat het erom ging of je tevreden bent met het puc apparaat.
En ja ik ben dat dus
Ik heb hem nu enkele weken en hij bevalt me gewoon goed !!
Als ik thee zou zetten met mn waterkoker heb ik ook altijd meer water erin zitten dan ik nodig heb.
Als ik gewoon koffie zet met het koffiezetapparaat blijft er ook vaak een beetje koffie over
Dus ik heb er geen probleem mee om even de puc door te laten stromen.
Ik maak er koffie mee
Ik maak er chocolademelk mee
En ja ook cup a soup
Mocht hij ooit stuk gaan dan zou ik toch echt weer een puc kopen

venn0003
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2007 17:59

Re: puc

Ongelezen bericht door venn0003 »

malou55 omschrijft de puc en het gebruik er van precies goed

Gesloten