LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ROOSENDAAL MEGAPOOL, MEGA eh...LAAT MAAR WEER

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
heuvt
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2003 19:53

ROOSENDAAL MEGAPOOL, MEGA eh...LAAT MAAR WEER

Ongelezen bericht door heuvt »

Mijn vriendin ging op vakantie. Wilde een walkman. Wij naar Megapool in Roosendaal. Zij zocht er een uit. Een walgelijk uitziende verkoper, typetje oude man, dikke pens, met frustraties, komt er MEGA-ongeinteresseerd bij staan. "Zouden we 'm even mogen horen?" "Nee". "Maar, we moeten toch eerst kijken of de geluidskwaliteit bevalt?" "Dat doe je maar thuis" (Je! Waar is u gebleven?) "En als hij niet goed blijkt te zijn"? "Dan kom je maar terug". "En dan?" "Krijg je je geld terug". "Dan moet ik dus 30 kilometer rijden om de hoofdtelefoon op te zetten, om dan misschien wel meteen terug te komen omdat hij niet bevalt?" "Ja". "Waarom dan? Waarom niet hier in de winkel? :shock: " "Als je hier die hoofdtelefoon op gaat zetten kan ik die niet meer verkopen. Hygiene, weet je wel". "Maar thuis de hoofdtelefoon opzetten kan wel? Dan kun je 'm wel verkopen?" "Luister 's, ik ga die moeite niet doen voor een paar honderd euro". "Die moeite?" "Ja". "Goed, ik denk dat we maar eens ergens anders heen gaan". "Je doet maar".

MEGAPOOL, MEGA...

pfft

Re: ROOSENDAAL MEGAPOOL, MEGA eh...LAAT MAAR WEER

Ongelezen bericht door pfft »

Alweer????
Dat je nog in Roosendaal winkelt, joh.
Heb een vaag vermoeden dat jouw uiterlijk dit gedrag doet opwekken.
Je komt mij nu echt over als een urineklant, van een jaar of 60, die alles beter weet, maar eigenlijk nergens wat van af weet. :|

Perrot
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:43

Re: ROOSENDAAL MEGAPOOL, MEGA eh...LAAT MAAR WEER

Ongelezen bericht door Perrot »

hallo zo kan ie wel weer.

Haes

Re: ROOSENDAAL MEGAPOOL, MEGA eh...LAAT MAAR WEER

Ongelezen bericht door Haes »

Ik heb tot op heden en dat is heel veel jaren nog nimmer zo'n verkoper tegen gekomen als omschreven.
Ik denk dat hier iemand met zijn fantasie op de loop is gegaan en ten onrechte een bedrijf als Megapool zwart maakt. Wordt wakker en vertel de waarheid.

Gesloten