LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sarista koffiemachine van Philips.

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Bridge
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2020 22:41

Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door Bridge »

Forum leden.wie helpt. Heb een Sarista koffiemachine van Philps. Om het schoon te maken moet ik het binnenste gedeelte er uit halen en daar begint de wanhoop. Bij de presentatie deed men het voorkomen alsof je het met een vingernagel eruit en weer erin kan plaatsen. Niets is minder waar. Je bent de wanhoop nabij. Weet iemand een manier om het eruit en weer erin te plaatsen voor ik het uit het raam gooi. Heel graag. Dank
Laatst gewijzigd door Radar op 29 aug 2020 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Sarista, niet Seresta

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bedoelt u niet de Sarista?
In dat geval veel succes. Bijna niet schoon te krijgen en dat kreng maakt zoveel lawaai dat een straaljager er niets bij is.
We hebben dat ding ritueel in de vuilcontainer gedumpt

Moneyman
Berichten: 30039
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door Moneyman »

De bonenapparaten van Philips zijn berucht. Zie ook dit topic:
huishoudelijke-apparatuur-f38/al-twee-m ... 94007.html

peter17111962
Berichten: 577
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Hier zat ik ook een tijdje mee te tobben totdat ik ontdekte hoe dat eenvoudig kan.
open de klep aan de zijkant en steek uw wijsvinger in de opening vrijwel bovenin, net naast waar de koffie in komt
daar zit een vierkant achtig ding, met aan de voorkant een gele handel. eigenlijk moet het met die gele hendel maar
dat lukte mij ook niet. druk nu even krachtig kort met uw vinger voorzichtig achteraan tegen dat plastic vierkante ding.
alsof U het tegen de klok in wil draaien. het is een gevoel, even oefenen en U krijgt dat mechanisme er simpel uit.
Ik gebruik een klein kwastje om dat ding te reinigen. Zorg er wel voor dat het ding niet uit elkaar schiet of verdraaid.
Om dat te voorkomen houd ik tijdens het schoon maken mijn vinger in dat ronde gat, waar de koffie in gaat.
Even oefenen en ook U krijgt dat mechanisme ook binnen 1 seconde uit het apparaat.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou als je aan die operatie begint mag je van te voren wel een serestapilletje nemen om vooral rustig te blijven :wink:

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het is gewoon een onding. Slecht ontworpen en zeer luid.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door Sira »

Moet dan haast wel door een man ontworpen zijn :lol:

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Sarista koffiemachine van Philips.

Ongelezen bericht door juliomariner »

nee of het nou door mannen of vrouwen bedient wordt maakt niet uit het blijft een onding

Gesloten