LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SCHANDAIG samsung/mediamarkt service

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
abbassi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2010 09:01

SCHANDAIG samsung/mediamarkt service

Ongelezen bericht door abbassi »

hoera een nieuwe amerikaanse koelkast een samsung dubbeldeurs rsh5ptts.
op 14 juli heb ik eindelijk mijn nieuwe koelkast binnen,op 16 juli ingebruik genomen en 12 dagen later(27 juli) deed mijn koelkast helemaal niets meer,dit heb ik bij samsung en mediamarkt gemeld en ze zouden me met spoed helpen omdat het om een product van 12 dagen oud gaat.
mediamarkt vertelde me dat samsung een monteur binnen 48 uur zou sturen volgens de onderlinge afspraken,vervolgens belde samsung terug dat monteur i.v.m drukte en onderbezetting pas 6 augustus langs komt dit is 10 dagen later!!!.
op 6 augustus kwam een monteur langs en deze ondekte dat een van de printplaten stuk is en dat er nieuwe besteld moet worden en zodra deze binnen is bellen ze me terug voor een nieuwe afspraak,en onder tussen regelmatig telefonischcontact met mediamarkt (heel moeilijk bereikbaar)en steeds vertelden ze me dat ze er alles aan doen om dit spoedig op telossen,op een gegeven moment vertelden ze me dat de wettelijke reparatie termijn 20 werkdagen is.
vervolgens werd ik gebeld dat de printplaat binnen is en dat de monteur niet eerder dan 20 augustus langs komt,en deze monteur constateerde dat er wat anders aan de hand moet zijn dan wat ze dachten en ze zouden me nog terug bellen wanneer ze met een oplossing komen,inmiddels zijn de 20 zogenaamde wettelijke dagen voorbij en ben ik kleine 30 dagen verder en mijn nieuwe koelkast doet het nog steeds niet.

voor mij nooit meer mediamarkt/samsung dan maar elders meer betalen

karelishier
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 sep 2010 12:47

Re: SCHANDAIG samsung/mediamarkt service

Ongelezen bericht door karelishier »

SCHANDAIG ? is dat het type of?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: SCHANDAIG samsung/mediamarkt service

Ongelezen bericht door dhc »

de 20 zogenaamde wettelijke dagen
Leg uit, wat zijn dat?
Nog nooit van gehoord.

Gesloten