LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] senseo terugroep-aktie

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Annapo
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 aug 2007 10:57

senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Annapo »

Na veel moeite heb ik mijn senseo enige tijd geleden aan kunnen melden voor de terug-roepaktie.
Binnen drie werkdagen zou ik een ontkalkingsetje ontvangen. Deze is nooit gekomen.
De doos waarin mijn senseo terug gestuurd kon worden zou worden bezorgd op 6 mei.
Voor die dag maar een vrije dag genomen. Tegen 4 uur in de middag nog steeds geen doos. Daarom voor de zekerheid het servicenummer van de aktie gebeld. Een aardige meneer vertelde dat de doos ook helemaal niet zou komen. Daarover zou ik een e-mailtje ontvangen hebben..... mooi niet dus. Geen e-mail, geen ontkalkingsetjes, geen doos.
De vriendelijke meneer wilde wel een nieuwe bezorg-afspraak voor de doos maken. Mij niet gezien. Een weggegooide verplichte thuiszittende dag vond ik voldoende. Heb gezegd dat ze de doos voor de deur mogen zetten.

Anna

hadee2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2009 09:57

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door hadee2000 »

Heb 6 mei ook de hele dag zitten wachten op de doos voor terug sturen senseo. 10 dagen geleden wel het ontkalkingsetje ontvangen. Ook geen e-mail onvangen. Was mij niet bekend dat er een e-mail zou worden verzonden als je een datum voor de afspraak had geprikt.

Laat het nu maar op me afkomen. Van mij kant onderneem ik in ieder geval geen actie. Afspraak is afspraak, daar heeft philips zeker nooit van gehoord.

Hadee2000

marjonm
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 sep 2008 18:58

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door marjonm »

Gisteren zou ook bij me ouders de doos komen,hier dus ook geen doos,( had dus wel aangeven wanneer ik wilde wanneer ze langs zouden komen) en er staat ook niet bij dat je dan nog een maitlje krijgt om dat tebevestigen,..dat is alleen als je geen datum heb aangeklikt bij het registeren,... ik heb contact gehad met philips.
Ze lopen al 14 dagen achter,...ze hebben niet eens de moeite genomen om even een mailtje testuren,dat de doos niet zou worden gebracht,..vind dat echt schandalig.
Die mevrouw die ik aan de lijn had bij philips mocht alleen doorgeven,..dat de doos over 14 dagen zou worden aangeboden,..en als je dan niet thuis bent,..geven ze hem bij de buren af.
Maar ja wat heb je daar aan,..als je er gisteren de hele dag voor thuis gebleven bent.
:roll:

Annapo
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 aug 2007 10:57

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Annapo »

Misschien is het door mijn telefoontje gekomen, maar ik heb vandaag " de doos" ontvangen. Uiteraard was ik niet thuis, de buurvrouw gelukkig wel.

Behalve het telefoontje naar het servicenummer heb ik een klacht ingediend bij Philips. Ik vind het schandalig dat ik een hele snipperdag voor niets thuis heb zitten wachten. Alsof dat niets kost!

Groet,

Annapo

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Waarom neem je een snipperdag op dan, die meer kost dan een Senseo welke nog niet eens kapot is ?

janbroere
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 14:14

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door janbroere »

Op 15 april heb ik de eerste bevestiging via mail van Senseo ontvangen waarin zij mededeelden dat zij mijn klacht ontvangen hadden en dat ik alvast een pakket met een ontkalkingsmiddel zou krijgen. Eind april nog niets ontvangen. Weer gebeld. Op 3 mei 2009 een mail ontvangen dat het pakket en de doos voor retourzenden op 5-5-2009 verzonden zouden worden en dat ik binnen 3 dagen alles zou ontvangen. Op 8-5-2009 nog niets ontvangen. Nummer gebeld dat in de mail stond 0800230068. Blijkt een niet bestaand nr te zijn. Na veel moeite kwam ik er achter dat het moest zijn 08000230068.Kreeg een juffrouw aan de lijn die mij niets meer kon vertellen dan dat wat zij op haar scherm had staan, dat waren mijn belletjes en de mails. Haar chef gesprioken deze heeft de klacht weer genoteerd maar kon ook niets meer zeggen. Wist ook niet waar het fout gaat. Bij DHL  of bij Philips.

bengel006
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2009 08:04

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door bengel006 »

ja dat is presies wat ik nu ook heb
kon zelf de datum kiezen en zou ook het ontkalking zetje krijgen wat ik nog niet heb
dus ik vrijdag de hel dag thuis gezeten wachten op een doos die maar niet komt
ook gebeld en toen werd mij verteld dat ik geduld moest hebben tot aankomende dinsdag want dan zal de doos komen
maar als ik het hier lees kan ik dat vergeten dus
ik vind het belachelijk dat je de hele dag thuis moet blijven omdat je moet ondertekenen voor ontvangst dat werd mij verteld ddor die `vriendelijke` man aan de telefoon
DUS WACHT MAAR TOT DINSDAG EN DAN BEL IK WEL WEER

stofzuigertje

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beste allemaal....

Laat het op Uw werk bezorgen of bij je ouders of oma die hele dat thuis zit?

Ook een zieke collega adres mag... en na ontvangen doos een bloemetje en je hebt zieken bezoek en je doos zonder kosten vrije dag...

Dus zorg dat ze op een adres kunnen bezorgen die wel hele dag thuis zit.

Bij ons bedrijf krijgt de receptie/telefoniste soms meerdere online bestelde goederen voor meerdere personen, zelfs gepensioneerde die op vakantie zijn zien we daarom regelmatig...
Dus zoek een bezorg adres wat gehele dag bereikbaar is.

bengel006
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2009 08:04

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door bengel006 »

nee ik hoefde niet meer thuis te wachten dan moesten ze de doos maar aanbieden als ik er weer was dus snipperen doe ik niet meer

krulkop
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2009 17:07

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door krulkop »

Ik heb dit bericht per email op 29 april van Philips ontvangen.
Wij vervoeren het pakket naar uw adres op 04.05.2009 en verwachten dat het 3 dagen na verzending zal arriveren

Op 7 mei heb ik ( dus 3 dagen na verzending) op tijd ontvangen. Bij deze doos was een pak koffie. Op 9 mei heb ik het Senseo retour gestuurd.
Dus: ik heb hierover geen negatief bericht over deze aktie.
Nu afwachten of deze reparatie na 12 werkdagen aan mij terug zal worden gestuurd.

bengel006
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2009 08:04

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door bengel006 »

nou ik heb net gebeld met phillips om te vragen of mijn doos nog kwam die eigenlijk 08-05 zou komen

nu blijkt volgens de medewerker dat alles in de war is geraakt met mensen die 15-04 de aanvraag hebben ingediend daar val ik dus ook onder

toen heb ik die man de tip gegeven om maar eens op dit forum te gaan

maar ja het is dus gewoon afwachten wanneer mijn doos komt!!!!!!!!!!!!!


:?: :?: :?:

Yupgup
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2009 15:06

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Yupgup »

Ook ik heb de doos pas een week na bericht dat hij verzonden was, ontvangen. Fijn, hij is d'r. Ik open de verpakking, zie een pak koffie liggen en denk nog: ach, wat attent. Tot ik me bedenk dat ik een senseo heb, en dit een pak snelfiltermaling is... Wat moet ik daar nou mee?! Truc van Philips, hopen ze dat we massaal een ander koffiezetapparaat gaan kopen?

Ik snap het niet...

bengel006
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2009 08:04

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door bengel006 »

ik heb bij phillips zelf een klacht ingediend

ik heb een klacht over de terugroep actie van de senseo heb alles netjes ingevuld tot ik kwam bij dat ik zelf de datum kiezen wanneer de doos kwam en zou ook het ontkalking zetje krijgen wat ik nog niet heb dus ik 08-05-2009 de hele dag thuis gezeten wachten op een doos die maar niet kwam toen heb ik gebeld met het nummer op de site en toen werd mij verteld dat ik geduld moest hebben tot aankomende dinsdag want dan zal de doos komen ik vind het belachelijk dat je de hele dag thuis moet blijven omdat je moet ondertekenen voor ontvangst dat werd mij verteld ddor die `vriendelijke` man aan de telefoon ik wilde dit toch even kwijt mijn vraag is hoe word dit nu opgelost want ik ben niet van plan om weer een dag te snipperen want zo kost het mij alleen maar geld

en dit is het bericht wat ik terug krijg

PHILIPS

Geachte heer/mevrouw


Na aanleiding van uw e-mail kunnen wij mededelen dat u contact op kan nemen met de afdeling die speciaal is geopende voor alle vragen met betrekking tot het terugroepen van de Senseo.

U kunt ze bereiken via 0800-0230068 (gratis).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0900-8407 (€ 0.10 p/m) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer: 50-346444848.

Philips is geinteresseerd in uw mening. Nadat uw dossier is afgesloten ontvangt u een korte enquete waarin naar uw ervaring met Philips wordt gevraagd.Uw mening helpt ons om onze service nog verder te verbeteren. Alvast hartelijk dank voor uw deelname.


Met vriendelijke groet,


XXX
Philips Nederland



ja en klagen bij die medewerkers heeft ook geen zin want dan zeggen ze ja mevr mensen die op 15-04 de aanvraag hebben gedaan ja dat is allemaal mis gegaan we hopen u zo snel mogenlijk een doos toe te sturen maar het is zo druk hier

Annapo
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 aug 2007 10:57

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Annapo »

Hallo,

Ik had ook een klacht ingediend. Het antwoord hierop van Philips:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de email die u ons stuurde begrijpen wij dat u vragen heeft naar aanleiding van een terugroepactie van bepaalde Senseo apparaten.

Wij gaan helaas niet over terugroepactie van Senseo. Hierbij sturen wij u nogmaals het telefoonnummer waar u met vragen en/of opmerkingen over terugroepactie terecht kunt:0800- 0230068 (gratis).

Wij hopen dat wij u hiermee naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXX
Philips Consumer Care

Hierna heb ik weer gemaild met de uitleg dat ik zeker niet een vraag nav de aktie had maar een KLACHT. Zoals je boven kunt lezen: philips voelt zich niet verantwoordelijk voor alles wat met de senseo aktie te maken heeft.
Ik heb gemeld dat ik ze wel degelijk aansprakelijk acht voor deze aktie. Via het gratis nummer waar Philips het steeds over heeft wordt je klacht niet serieus genomen. Dus consumenten zaken van Philips (wederom) ingeschakeld. Waar heb je anders een "Consumer Care" voor..............

Maar goed, ook daar word ik (zie mail hieronder) weer afgescheept. Ik mag mijn grieven spuien in een enquete......Waar is de "SENSE en de Simplicity" van Philips?


Geachte mevrouw P,

Momenteel is er vertraging ontstaan met de verzending van het verpakkingsmateriaal. We hebben iedereen recent hierover geïnformeerd en willen u graag vragen om nog even geduld te hebben. We doen er alles aan om al onze klanten op korte termijn van dienst te zijn. U hoeft overigens niet thuis te blijven voor ontvangst, u kunt de doos na aflevering ook ophalen bij een postkantoor.

We begrijpen dat de hele situatie niet voor ons spreekt en ontkennen ook niet dat we sommige zaken beter hadden moeten communiceren. We vragen u om uw begrip dat deze omvangrijke actie niet zo soepel loopt als onze intentie is geweest.

Onze welgemeende excuses voor de veroorzaakte ongemakken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0800-0230076 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer:50-........

Philips is geinteresseerd in uw mening. Nadat uw dossier is afgesloten ontvangt u een korte enquete waarin naar uw ervaring met Philips wordt gevraagd.Uw mening helpt ons om onze service nog verder te verbeteren. Alvast hartelijk dank voor uw deelname.

Met vriendelijke groet,

XXXX
Philips Nederland

Ik ben overigens niet, zoals ik de brief staat, geinformeerd. Jullie wel?
Lekkere dooddoener, dit mailtje van Philips.

groetjes,

Annapo

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Wat hadden ze dan moeten zeggen ?
Ik vind het een beetje mierenn**kerij dit, je koffiezetter is niet eens defect, het is niet zo dat je maanden zonder koffie moet. Waarom dan toch zo zeuren ?
Heb je enig idee hoeveel Senseo's terug geroepen worden en wat voor een organisatie dit betekent ? Je hebt werkelijk geen flauw idee.

Annapo
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 aug 2007 10:57

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Annapo »

beste ouwe aap,

Je mag het van mij mieren*** noemen. Heb ik geen enkele moeite mee.
Ik begrijp dat het voor philips een mega operatie is. Dat mijn koffiezetter niet defect is is niet relevant. Philips heeft belang bij deze aktie. Ik neem aan dat zij (flinke) schadeclaims (kans op letselschade) willen vermijden.
Zij zetten een programma op waarbij mij gevraagd wordt mee te werken aan afspraken: " op dag x wordt er een doos bezorgd die niet door de brievenbus kan, wilt u de doos met de senseo svp binnen 3 dagen op een afleverpunt deponeren."
Ja dat wil ik, ik houd me aan die afspraken, zorg dat ik thuis ben enz.
Wanneer Philips op tijd de afspraak had afgezegd via mail, telefoon brief of wat dan ook, had je mij niet gehoord. Ik heb er een hekel aan om voor Jan *** thuis te moeten zitten omdat mensen hun afspraken niet nakomen.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Dat mijn koffiezetter niet defect is is niet relevant.
In zoverre relevant dat je er niet een vrije dag voor had hoeven te nemen, want dat zit je dwars. Daarbij had je 'm inderdaad op kunnen halen op het postkantoor. Had je ook niet thuis gezeten voor Jan ***. Of was het stiekum toch wel lekker een vrije dag en lekker helemaal niets doen :wink:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ook ik heb de doos pas een week na bericht dat hij verzonden was, ontvangen. Fijn, hij is d'r. Ik open de verpakking, zie een pak koffie liggen en denk nog: ach, wat attent. Tot ik me bedenk dat ik een senseo heb, en dit een pak snelfiltermaling is... Wat moet ik daar nou mee?! Truc van Philips, hopen ze dat we massaal een ander koffiezetapparaat gaan kopen?

Ik snap het niet...
Die koffie is zodat je als je senseo weg is voor reparatie toch koffie kunt drinken.
Gewoon een kleine geste.

Yupgup
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mei 2009 15:06

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door Yupgup »

Die koffie is zodat je als je senseo weg is voor reparatie toch koffie kunt drinken.
Gewoon een kleine geste.
Ai oui, heb je nog ideeen hoe ik dat het beste kan aanpakken? Zonder Senseo?

stofzuigertje

Re: senseo terugroep-aktie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

95% van alle Senseo bezitters hebben een normaal apparaat voor als er grote groep komt omdat dit goedkoper is.

Zelf een met thermoskan, bespaarde veel stroom voor warm houden.

Nu een espresso apparaat dus geen dure cup maar wel meer keuze uit vele speciale soorten.
Ook de sterkte beter regelbaar van extra slap tot....
Dat daar ook een Senseo cupje in kan betekend niet dat ik voor deze dure klein verpakking ga betalen.

Gesloten