Slechte service bij MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 01 jan 2020 01:15

Saka34 schreef:
31 dec 2019 22:58
Wij zijn nu 3 weken verder krijg ik telefoon van Mediamarkt Turnhout dat ze slecht nieuws hebben voor me namelijk dat ze het stofzuiger op hebben gestuurd maar Bosch en dat Bosch bij reparatie hebben geconstateerd dat ik het stofzuiget niet goed heb gebruikt ik snapte er niks van een stofzuiger gebruikt je een stofzuiger om te stofzuigen en meer niet lijkt mij je gooit hem niet tegen de muren of iets dergelijk. Medewerkers vertelde mij aan de telefoon dat de stofzuiger daarvan zou de filters verwisseld zijn deze waren namelijk heel vies dat is ook wel logisch als je stof-zuigt.
Als het een stofzuiger met zak is, dan is het niet normaal dat de filters vies worden. Een beetje stof kan er langs de vulmond gaan, maar niet veel. Heeft u dan wel de juiste zakken gebruikt en hebt u de stofzuiger regelmatig onderhouden? Een jaar niets aan doen is natuurlijk niet normaal te noemen.
Wat nu ook de schuld bij MM is lees ik nergens terug.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 01 jan 2020 10:31

Saka 34,

Welk Type Bosch?

Er zijn met zak die bij merkloze zak kunnen vervuilen en stuk gaan, of met volle zak door zuigen?

Maar de zakloze, moet je naast erg vaak legen ook het filter reinigen en drogen.

Als je bij een stofzuiger naast een indien aanwezige zak niet de filter controleerde of ze schoon zijn en goed zitten, vuile filter gaat slechter zuigen, en een scheef geplaatste maakt de motor vuil.
Zowel met als zonder zak hebben een filter en die controleren en reinigen en ook of ze nog goed zit?

Zowel Bosch als Media Markt zijn niet verantwoordelijk voor gebruikers fouten!

Jammer!

Ongelezen bericht door Jammer! » 01 jan 2020 15:00

Ik begrijp deze discussie eigenlijk niet. Op deze site is de slechte service van de Mediamarkt al zo vaak voorbij gekomen dat men weet waaraan men begint. Of is het eerst kopen en dan gaan klagen? Vooraf oriënteren is echt beter.
Laat de Mediamarkt gewoon links liggen. Dat is de enige oplossing of zeur niet en accepteer het risico (met soms een klein prijsvoordeeltje).

Its_sandersmits

Ongelezen bericht door Its_sandersmits » 03 jun 2020 11:53

Wennietet heb precies het zelfde, met de beko wtv nog iets wasmachine. Ook al betaald, ook al meerdere malen beleefd met de medewerkers van het bedrijf gesproken. (Extern bedrijf wat de klachten doet) helpt niks. Moet idd gewoon geduld houden. Heb dit ook al op een nette (geen scheldwoorden etc), toch geïrriteerde manier in een beoordeling gezet op de site van MediaMarkt maar deze word niet gepubliceerd. Ben ten einde raad.

Plaats reactie