LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Ongelezen bericht door plumber »

niveau schakelaar.
Dat ronde ding met die dunne slangetjes eraan.
ff voorzichtig blazen-zuigen in dat ding.

Toolboy

Re: Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Ongelezen bericht door Toolboy »

Denk ik ook plumber. maar voor de veligheid toch maar een exploded vieuw dacht ik. Groet T

joebar
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2008 12:13

Re: Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Ongelezen bericht door joebar »

Toolboy schreef:Hoi daar kan ik je aan helpen maar dan heb ik een mail adres nodig.

Groeten T
is er een manier om een pm te sturen?

joebar
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2008 12:13

Re: Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Ongelezen bericht door joebar »

plumber schreef:niveau schakelaar.
Dat ronde ding met die dunne slangetjes eraan.
ff voorzichtig blazen-zuigen in dat ding.
Er zit als je van voren en bovenaf kijkt rechts een plastic doosje met 1 slangetje eraan. Dit slangetje had ik wel doorgeblazen (losgemaakt van de schakelaar), maar niet in de niveau schakelaar... zal ik zo is proberen..
Laatst gewijzigd door joebar op 24 sep 2009 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Ongelezen bericht door Toolboy »

Niet meer maar bij deze: [email protected] groet T

joebar
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2008 12:13

Re: Storing Bauknecht WA Stuttgart 1600

Ongelezen bericht door joebar »

niveau schakelaar klikt als ik er in blaas... lijkt goed heb alleen de contacten niet gemeten.. Bedankt Toolboy voor de test procedure... zal is kijken of ik nu verder kom....

Ben test procedure begonnen. t/m PB3 gaat het naar mijn idee goed. Ik druk daarna 2x op PB4, dan gaat het voorwassen ledje uit, pakt water, sluit water af, en dan knippert deur open ledje. verder knippert er niets. trommel blijft stil staan, heeft ook niet meer bewogen tijdens het volgen van de procedure. Zal vanavond eens naar de koolborstels kijken.
wordt vervolgd...

Nou heb eindelijk tijd gevonden om te kijken. Ze lijken mij wat aan de korte kant. Ze zijn schuin, en de lange kant is maximaal een milimeter of 5 a 6.
Heb op internet al een beetje rond gesnuffeld, maar zie 2 types die er erg op lijken, met 2 verschillende artikelnummers. iemand een idee welke ik moet hebben voor een AWM 6224?

Heb een setje gehaald, kosten ongeveer 25-30 euro bij de onderdelen winkel hier. En het machine werkt weer als vanouds!. bedankt nog allemaal voor de tips enz.

Gesloten