LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaatwasser kapot

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
suzanneviveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2021 13:12

Vaatwasser kapot

Ongelezen bericht door suzanneviveen »

In juli 2019 is onze nieuwe keuken met apparatuur geplaatst.
Sinds september 2020 hebben jij problemen met de vaatwasser.
Inmiddels 5 monteurs verder is het probleem nog steeds niet opgelost.
In januari 2021 is er voor het laatst iemand geweest en sinds dien hebben wij niets meer gehoord.
Diversen e-mails gestuurd naar de Whirpool en telefoontjes gepleegd maar we worden NIET geholpen.
Ook contact opgenomen met Brugman, de winkel waar we de producten hebben aangekocht. Zij zeggen ons niet te kunnen helpen en ik moest contact opnemen met de klantenservice ( waar ik niet wordt geholpen)
Ik vind het schandalig dat er geen terugkoppeling vanuit hun komt en vanuit Whirphool. De enigste oplossing is een nieuwe vaatwasser! het vertrouwen in het product en de service is compleet weg.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Vaatwasser kapot

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering. Ik denk dat het mogelijk is om de koop (gedeeltelijk) de ontbinden. Jij je geld terug, hun de vaatwasser terug.

Zie https://www.juridischloket.nl/aankopen- ... aan-maken/ en https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... beeindigen hoe je de koop kan ontbinden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Vaatwasser kapot

Ongelezen bericht door crazyme »

Vertel eerst eens wat het probleem is.

Moneyman
Berichten: 30076
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Vaatwasser kapot

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
22 mar 2021 14:59
Ik denk dat het mogelijk is om de koop (gedeeltelijk) de ontbinden. Jij je geld terug, hun de vaatwasser terug.
Op basis waarvan denk je dat?

Henk Terpstra
Berichten: 87
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:19

Re: Vaatwasser kapot

Ongelezen bericht door Henk Terpstra »

Probeer eens te vertellen wat er stuk is aan de vaatwasser. Dat is al het begin van het oplossing van de storing. Slappe praatjes van de verkoper helpen u niet verder. Denk aan aardlek beveiliging aangesproken.? dan zijn er zo drie groepen afgeschakeld. Sluiting dan is er 1 zekering stuk of afgeschakeld. Dit laatste zullen de monteurs wel hebben geconstateerd mag ik hopen. We vernemen het wel.
Tijdklok stuk of programma klok.. Succes. Groet, Henk.

Gesloten