LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanish oxy action

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Mevrouw S [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Mevrouw S [[email protected]] »

Vanish Oxi gel verwijderd niet alleen vlekken, maar ook de kleur van mijn tapijt. Nadat er een kopje thee op de tapijt was gevallen ging de vlek na een grondig reiniging met sop niet weg. Dus strooide ik er Vanish poeder op. Na een inwerking van 1 uur ging niet alleen de vlek weg. maar ook de totale kleur van de tapijt. Dure vlekken verwijderaar zeg ik dan. Nou is er een grote witte vlek op de tapijt te zien.[/b]

Beatrix

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Beatrix »

Waarom maken wasmiddelen fabrikanten wasmiddelen zo slecht dat er nog extra spullen moeten worden gekocht om de moeilijke vlekker er uit te krijgen. Een leuke wetenswaardigheid. Wij reden vroeger veel met de auto is het buitenland. Om de ramen te reinigen had ik altijd een flesjes afwasmiddel (vloeibaar dreft )bij in de auto liggen.Laatst vond ik dat flesje ( nog de oude groene rechte fles) terug in de kofferbak, dat spul doorstaat de vergelijking met de huidige dreft meer dan glansrijk, of te wel ontvet veel beter.

mallebabbe

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door mallebabbe »

hebben jullie uberhaupt zelf wel eens een testje gedaan. Gooi voor de lol maar eens wat jodium in een bak water ZONDER vanish. Even roeren en je zal zien dat het jodium ONZICHTBAAR in het water oplost. het verdwijnt gewoon. ook zonder Vanish

Kijker

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Kijker »

en wat mij nog het meest heeft verbaasd is dat er geen kindveilige sluiting op de fles zit. Als het om zulk agressief spul gaat vind ik dat niet kunnen, zeker gezien de voor kinderen aantrekkelijke kleur van de fles!!
Ga je straks ook nog klagen dat ze geen kindveilige sluiting op de Biotex poeder verpakking hebben of op de Dreft fles?.... Wat een onzin: wasmiddelen moet je op een veilige plaats opbergen. Kinderen bescherm je zelf tegen dit soort zaken, daar moet je de fabrikant niet op aanspreken.

doortje

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door doortje »

ik baal enorm! mijn man had een vlek op zijn nieuwe kostuum(mouw) dus ik heb meteen een oplossing gemaakt zoals het op het potje staat... en daarna heb ik het met een zachte doek op de vlek ingewreven en goed na gespoeld. het zag er best goed uit buiten dat de vlek niet weg was , was het wel minder. maar helaas, de volgende dag was het een doffe ellende...rondom de vlek was de stof helemaal uitgebleekt... ik heb meteen de klantenservice gebeld en ja hoor..zoals zovele....kreeg ik ook te horen dat ik het vast niet goed had gedaan. ze beloofde me een vragenlijst te sturen zodat ik die kon invullen en terug kon sturen inclusief het jasje. maar nu komt het..het zijn allemaal strik vragen...1 voor 1! misselijk hoor ... je snapt ik ben totaal niet tevreden over dit product en heb dan ook meteen die hele zooi terug gestuurd naar hun, laat die vrouw van de klantenservice het zelf maar gebruiken want voor mij gewoon weer ouderwets oma's wondermiddeltje!

matter [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door matter [[email protected]] »

Nou het viel mij ook vies tegen het resultaat van de vlek was nog steed even aanwezig :( Het enige wat is gevanished was de inhoud van mijn portomonnee! :evil:

Camelot [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Camelot [[email protected]] »

Ik heb laatst geprobeert om een vlek van olijfolie eruit te krijgen met Vanish, maar helaas, de polo is helemaal verknalt. Ten eerste is de vlek er niet uit, maar het stukje stof wat in het water heeft gezeten is nu helemaal verkleurd! :evil: Ik ben dus zeker NIET tevreden![/i]

Sannepitje

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Sannepitje »

Mijn 1 maand oude wijnvlekken gingen er wel uit! Dit middel kan voor mij niet meer stuk!!!

[[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Mijn persoonlijke ervaringen met vanish zijn alleen maar positief te noemen. Of ik het nu rechtstreeks op vlekken gebruik of het bolletje bij de was gooi. Vorige week haalde ik mijn jongste op van schoolverlaters kamp en zij waren die dag ervoor naar de Efteling geweest en in die verschrikkelijk onweersbui terug gefietst. Door de modder enz. Zijn witte zomer jas was echt niet wit meer. Na thuiskomst heb ik de jas meteen gewassen met toevoeging van een bolletje vanish gel. Resultaat was dat de jas weer hagelwit was en dat zelfs de vlekken die er eerder met ariel niet uit waren gegaan, waren er nu wel uit. Gelukkig heb ik het niet aan de hand gehad dat er motorolie in kleding zat, maar wat betreft gras vlekken, rode wijn, make-up, kauwgomvlekken en zweetplekken boek ik goede resultaten met vanish. Groetjes, Mireilla :D

M. Paijens [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door M. Paijens [[email protected]] »

Wij kopen zelden iets naar aanleiding van een reclame, maar daar wij een hele vieze bankbekleding hadden na 4 jaar intensief gebruik (door o.a. de kinderen) hebben we dit spul eens gekocht. de stomerij kreeg de vlekken er geheel niet uit, Vanish wel. voor kleding zal ik het i.v.m. evt. allergische reacties niet gebruiken, wel hier voor, de bank is helemaal schoon!

clouseau

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door clouseau »

:D blijven Lachen hier een goede tip waar mee je ook nog eens geld verdiend, en wel zo´n 6 euro per keer wie wil dat niet. Neem in plaats van Vanich Oxy een Tablette van het goed koper product Steradant en je witte was word witter en de velekken verdwijnen als de zon. Ja je leest het goed Steradent is niet alleen voor een kunstgebid goed maar ook voor de was.De tablet kan gewoon tussen de was gedaan worden... Deze tip Komt helaas niet van een VROUW maar van een buschauffer die graag met witte blouse de bus rijdt :lol: :lol: :lol:

Dirty-Harry.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2004 12:39

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Dirty-Harry.nl »

Zit er nou niemand naar die stomme verkooppraatjes te kijken, die in de gaten heeft dat die troep op tv nog slechter is dan het zooitje van de Kijkshop. Als je toch koopt bij die "leuke tv praatjes" ben je behoorlijk naief . Dus waar klaag je over ??? :oops:

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had een paar vlekkjes, niet ernstig maar ik wou mijn noeuwe stoelen toch erg graag nieuw houden. Ze zijn net 1 jaar oud en nu lelijk dankzij Vanish. Ik had een programma gezien waarin een vrouw haar beklag doet i.z. Vanish Oxi Action. De klachten die zij beschreef, zijn dan ook precies de klachten die ik ook heb met het product. Het is echt rotzooi en het doet mij verdriet, je geeft een paar honderd euro uit aan mooie stoelen, je geeft een paar euro uit en binnen 5 minuten zijn je vrijwel nieuwe stoelen verknald. Helaas kan ik via jullie site geen foto's laten zien, anders konden jullie het resultaat zien. Hopelijk doet dit een bijdrage aan iets goeds, en lezen mensen dit. Wees gewaarschuwd lieve mensen, KOOP HET NIET! :cry:

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb nogal veel witte tshirts die in de loop van de tijd nogal vlekken kregen. Tomatensaus spetters, sinasappel spetters, deo roller vlekken (ook de laatste keer dat ik dat probeerde voortaan weer spray). Kreeg ze met normaal heet wassen en vlekkenspul er niet uit. Omdat nieuwe tshirts nogal duur zou worden toch maar even geprobeerd. Eerst oxi gel in de aanbieding gepakt, resultaat was best goed maar niet 100% hoewel ik het goed hebben laten intrekken in de vlek. Toen een aanbieding van Edah huismerk oxi poeder (zelfde spul alleen goedkoper) Heb ik een mooi papje van gemaakt op de vlekken flink smeren en heet water lopen inwrijven, toen nog het overige in de poederbak van de machine. Dus een heel potje (3 euro) voor 14 tshirts gebruikt en echt ALLES is eruit. Deze vlekken waren OUD en ook ingestreken. Voor witte was zeker een aanrader lijkt mij :D en wie zet dat mannen niet kunnen wassen :o

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

:evil: Ben zeker niet tevreden over Vanisch pas 2 dure kledingsstrukken vernield, eerst een witte broek deze kreeg gele vlekken en de vlek waarover het ging zit er nog steeds. Dan een ecru bloesje dit kreeg witte vlekken die nog veel erger waren dan de vlek waarvoor ik het gebruikte + deze is er ook niet uit. Nooit meer vanish dit is een aggresief produkt wat niet werkt voor vlekken weg te doen. Maar om erbij te krijgen. Bedankt vanish ik zal het zeker verder vertellen.

[Gast]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door [Gast] »

Zeker een man die het niet kan :wink:

Boze mama [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Boze mama [[email protected]] »

Ook maar even klagen over Vanish oxi gel! Gisteren gaven wij met veel plezier voor het eerst een groentehapje aan onze 5 maanden oude dochter, zoals u weet gaat dat nogal gepaart met een hoop geklieder, u raadt het al haar jurkje zat na het hapje onder de wortelvlekken! Geen paniek dacht ik ik heb immers een wondermiddel in huis, juist ja Vanish oxi gel! Nou ik heb nu al 3 keer geprobeerd om het er uit te krijgen, eerst 5 minuten inweken en dan in de wasmachine op 40 graden welliswaar, maar goed babykleertjes mogen meestal niet heter gewassen worden! Voor de zekerheid naast mijn gewone wasmiddel nog weer een scheut Vanish erbij gedaan, maar de vlekken zitten er nog steeds in! Wat een wondermiddel zeg! Kwam vanmiddag ook nog het reclamespotje van Vanish voorbij op tv, nou bijna had ik de fles door de beeldbuis gegooid, wat een troep zeg! Trouwens heb het wel vaker geprobeerd met Vanish met babypoep vlekken ook dat gaat er niet uit met Vanish!

Sprengers [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Sprengers [[email protected]] »

Let op ! Doseerbol van Vanish kan U wasmachine stuk maken . Nadat ik op de verpakking had gelezen dat ik de doseerbol ook rechtstreeks in de trommel kon, heb ik dat gedaan. Wat bleek het doseerbolletje zat vast tijdens het wassen tussen het rubber en de trommel. Met centrifugeren heeft de bol slijtage gekregen en is er scheur ontstaan in het rubber van mijn wasmachine. Ik heb gelijk gebeld met Vanish en dat mijn klacht gemeld, maar zij zeiden dat dit de eerste keer was dat ze deze klacht hadden gehoord. Meteen ook een brief incl. foto's naar hun op gestuurd, waarin ik Vanish aansprakelijk stel voor de schade. Na twee dagen werd ik opgebeld door Vanish en zij mij een voorstel deden om de helft van de schade te vergoeden ( 75,- EUR) Ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft meegemaakt ? Aan de ene kant komen ze voor mij wel in aanmerking voor de Warme Douche door de snelle reactie en de tegemoetkoming.

paula550
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2004 00:09

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door paula550 »

Een ramp is het: bij gekleurde kleding krijg je gewoon wit uitgebeten vlekken (er zit wel 30 procent zuurstofbleekmiddel in ) en bij witte handdoeken bv krijg je gele vlekker.Echt waardeloos spul.Kunt beter ossengalzeep, groene zeep of Shout nemen, ook veel geodkoper :lol:

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Ossegalzeep waar is dit verkrijgbaar ??

Gesloten