LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanish oxy action

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Willemijn123

Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Willemijn123 »

Heb tot gisteren Vanish oxy action gebruikt met tevredenheid. Tot nu toe alleen wat (gebruikte) handdoeken die bleekvlekken hadden gekregen, nadat ik Vanish in de wasmachine had gebruikt. Gisteren wilde ik de jas van mijn dochter inweken, omdat hij veel draagvuil had. Deze jas is nu volledig bedorven, omdat ik over het hoofd gezien heb, dat je kledingstukken met metalen sluitingen (de jas heeft metalen knopen) niet mag inweken. Ik heb met de klantenservice gebeld en deze zei het erg spijtig te vinden, maar dan had ik de gebruiksaanwijzing maar goed moeten lezen. Over de handdoeken werd gezegd, dat deze dus niet kleurecht zijn. Belachelijk. Ik ben erg teleurgesteld in de reactie van dit bedrijf. Wie heeft er nog meer ervaring hiermee?

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij is dit een peroxide. Dwz een zeer agressief spul met een volkomen verkeerde kleurstelling van de verpakking. Het werkt uitdagend voor kinderen. Mijn advies is dus ook om dit spul ver weg te houden van kinderen. Bij verkeerd gebruik is het zelfs gevaarlijk voor volwassenen.

Tummie

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Tummie »

Waar meen je dat ze een handleiding voor hebben uitgevonden.....juist...om hem vooral niet te lezen....eigen schuld dikke bult dus..

goblins

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door goblins »

tja, en het blijkt wel weer dat je uberhaupt niet goed leest, want wat doet Oxy Action bij de afdeling speelgoed op dit forum. Tis wel heel vervelend voor je, maar als je bij dat soort dingen al niet de gebruiksaanwijzing gebruikt, vind ik dat behoorlijk dom.

juffertje[nvt]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door juffertje[nvt] »

Ik kan ook niet anders zeggen dan eigen schuld..... wat verwacht je dan... dat je een nieuwe jas en handdoeken krijg....

dik nuus [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door dik nuus [[email protected]] »

nou ik snap het niet van willemijn,ik gebruik het ook en bij mij alleen maar goede resutaten ik ben er heel blij mee met vanish oxy.maar je moet eerst goed lezen wat erop een produkt staat niet zomaar klakeloos mee gaan beginnen.sommige mensen denken dat ze alles weten van de was.(omdat ze vrouw zijn)nou ik ben een man en ik lees eerst. sterkte willemijn.

laahlaah [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door laahlaah [[email protected]] »

Ook ik heb dat spul gebruikt en ik ben er helemaaql niet tevreden over want ze hadden er wel eens op mogen zetten dat het allergische reacties kom veroorzaken miin zoontje en ik hebben dat dus gehad en we krijgen geen rode plakken maar we zatten onder de grote rode bulten en het jeukt verschrikkelijk mijn zoontje kon er sanchts niet van slapen gewoon van de jeuk dus voor mij hoeft dat spul niet meer dat is mijn mening over vanish oxi

wacko [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door wacko [[email protected]] »

Ben er ook zeer tevreden over.Men moet altijd de gebruiksaanwijzigingen lezen dat doet men bij medicijnen toch ook.En mevrouw,als je weet dat jij en je kind overgevoelig zijn voor sommige produkten dan weet je normaal gezien dat een ontvlekker gewoonlijk bijtend werkt "TOCH"

pebbles [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door pebbles [[email protected]] »

Ik vind het belachelijk dat dat spul niet eens werkt , het kost bijna 7 euro ( 15 gld) en dan nog geen resultaat. Ik had die service afdeling een koude douch gegeven !!! 8)

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Ik gebruik dit spul uitsluitend voor de werkkleding van mijn vriend. Voor olievlekken e.d. Het valt mij wel op dat zijn kleding eerder slijt als anders. Als hij bv. een lasgaatje in zijn kleding heeft, is dit met Vanix zo een groot gat. :shock: Ik heb het idee dat Vanix de kleding uitvreet. Maarja die olievlekken zijn wel weg. Gelukkig hoeft hij niet zelf zijn werkkleding te betalen. :lol: Hij heeft dus om de paar maand een stel nieuwe werkkleding :roll:

cattystyle [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door cattystyle [[email protected]] »

Ik heb het idee dit spul te kopen om al mijn witte was weer eens wit te krijgen. Maar ja, als je er allergische reacties op kunt vertonen...mijn moeder is gestopt met het gebruik van wasverzachter omdat ik als kind helemaal onder de uitslag zat (mijn broertje ook). Ik wist dat niet, en heb dus een keer vrolijk wasverzachter gekocht, niets bijzonders verder. Maar mooi dat ik helemaal onder de rode bulten zat, en toen pas kwam ik er dus achter waarom wij dat spul nooit hadden thuis! Iets waar je je kleding mee wast zou sowieso hypo-allergeen moeten zijn. Per definitie. Want als ik nu voor Vanish ook allergisch blijk te zijn is me dat geen witte was waard...

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb in het verleden vanish ook uitgeprobeerd maar ben er mee gestopt om dat ik het resultaat maar minimaal vond . Voor de witte was gebruik ik als het grauw is een kunstgebitreiniger naast het gewone wasmiddel dat werkt super ook voor witte vitrage.

Twinkle [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Twinkle [[email protected]] »

:D :D :D Ik ben heel tevreden over Vanish, gebruik alle 3 de variaties. Een schepje poeder bij de witte was. Bij de gekleurde was de vlekken voorstrijken met de gel. En de vlekkenspray ideaal voor de vlekken op de vloerbedekking en de bank. En de witte kleding van de kinderen met vlekken gaan een nachte in een emmer met 2 schepjes vanish. En 7 euro voor een potje , let gewoon op de aanbiedingen !!!!!!!!!!!!!! Dus van mij 3 x hoera voor Vanish

flut [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door flut [[email protected]] »

Op de reclame ziet het er zó mooi uit (niet voor niets 'reclame', toch?!). Mijn vlekken gaan er in ieder geval niet uit met dit goedje, wat overigens wel een hoop geld kost. Verder lijkt het mij nogal agressief, dus voor je het weet is behalve de vlek ook je was weg. Ik hou het gewoon bij een nachtje inweken in een sopje van wat wasmiddel en een scheutje chloor (niet voor je gekleurde was!!) of soda. Werkt nog altijd het beste.

Huisvrouw

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Huisvrouw »

Volgens mij is dit een peroxide. Dwz een zeer agressief spul met een volkomen verkeerde kleurstelling van de verpakking. Het werkt uitdagend voor kinderen. Mijn advies is dus ook om dit spul ver weg te houden van kinderen. Bij verkeerd gebruik is het zelfs gevaarlijk voor volwassenen. Ten eerste moet je reinigingsmiddelen nooit binnen het handbereik van kinderen bewaren, en gevaarlijk voor volwassen mensen , laat me niet lachen. De meesten mensen verwachten dat ze een of ander wondermiddel aanschaffen, hup schepje erbij en alles is weg. Ik ben wel tevreden over Vanish, en een tip voordat je het gaat gebruiken neem eens contact op met de klantenservice over de te behandelen vlek. Deze afdeling is er niet alleen voor klachten maar geven ook advies. Ik heb zeer goede ervaringen met de klantenservice van Vanish.

Elsemieke

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Elsemieke »

Ik hou het gewoon bij een nachtje inweken in een sopje van wat wasmiddel en een scheutje chloor (niet voor je gekleurde was!!) of soda. DIT VIND IK NOU EEN FLUT OPMERKING EN WASTIP. Een ieder weet dat chloor niet best is voor je witte kleding.

Miss Vanish

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Miss Vanish »

:D :D :D :D :D :D :D Ik sluit me volledig aan bij de meningen van Tummetje Goblins en juffertje :D :D :D :D :D :D :D :D

Twinkle [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Twinkle [[email protected]] »

Sinds enige tijd in de supermarkt: schoonmaakmiddel dat werkt door actieve zuurstof. In de reclame wordt fabelachtige schoomaakkracht beloofd. Het klinkt mooi, maar wérkt het ook? RADAR bekeek hoe goed Vanish Oxi Action Gel werkt op moeilijke vlekken. Zouden jullie niet beginnen met de juiste verpakking. Het plaatje ernaast is de poeder en jullie hebben het nu over de GEL. Maar ga in ieder geval wel ff kijken vanavond, al zal mijn mening over vannish niet veranderen.

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

het is nep spul! een zachte zeep(bv vloeibare zeep) is net zo goed, anders gebruik je spiritus/azijn in combinatie met wijnstenzuur(eerst op een onopvallend plekje proberen) ' wij hadden wat gekregen om te proberen ivm verse!! koffie vlekken te verwijderen uit het tapijt ! niet er uit dus,toen vloeibare zeep ,met azijn en wijnsteenzuur je zag de vlekken wegtrekken! er is geen schade ontstaan,misschien gaat het ook zonder wijnsteenzuur.
Laatst gewijzigd door Gast op 13 apr 2004 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

gezellige huisman

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door gezellige huisman »

Ben sinds niet al te lange tijd erg op mezelf aangewezen in het dagelijkse huishoudleven en heb veel steun gehad aan Vanish. Dit omdat er nogal wat gemorst is op de kleding, maar ook op het tapijt of op de bank. Ik ben erg tevreden over de werking van Vanish, omdat tot nu toe alle vlekken die ik heb proberen te verwijderen ook daadwerkelijk verdwenen zijn als ijs voor de zon.. Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik die vlekken er anders uit had moeten krijgen.. De kinderproef heb ik er nog niet op los gelaten, maar een vlek is volgens mij een vlek.. :lol: Groeten van een onervaren maar tevreden huisman.

Gesloten