LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Whirlpool vaatwasser 1 maand na garantie kapot

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Fransvanessen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2018 13:03

Whirlpool vaatwasser 1 maand na garantie kapot

Ongelezen bericht door Fransvanessen »

Via Whirlpool een vaatwasser 2 jaar geleden gekocht. Altijd netjes en niet hardhandig gebruikt. Uit het niets springt een veer van de vaatwasser en is deze stuk. Na bellen met de klantenservice van @whirlpool word mij doodleuk verteld dat ik omdat ik net 1 maandje te laat ben gewoon de helft van de prijs van het apparaat moet betalen (175eu) om deze te laten maken. Blijkbaar zijn de producten van @whirlpool zo slecht van kwaliteit dat je iedere 2 jaar een nieuw product moet aanschaffen. En service richting consument is waardeloos. Ik heb nog nooit meegemaakt dat als ik een product koop, daar netjes mee omga, het uit zichzelf uit elkaar knalt en ik een nieuwe moet kopen.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Whirlpool vaatwasser 1 maand na garantie kapot

Ongelezen bericht door mahadma »

Fransvanessen schreef:
06 dec 2018 13:06
Via Whirlpool een vaatwasser 2 jaar geleden gekocht. Altijd netjes en niet hardhandig gebruikt. Uit het niets springt een veer van de vaatwasser en is deze stuk. Na bellen met de klantenservice van @whirlpool word mij doodleuk verteld dat ik omdat ik net 1 maandje te laat ben gewoon de helft van de prijs van het apparaat moet betalen (175eu) om deze te laten maken. Blijkbaar zijn de producten van @whirlpool zo slecht van kwaliteit dat je iedere 2 jaar een nieuw product moet aanschaffen. En service richting consument is waardeloos. Ik heb nog nooit meegemaakt dat als ik een product koop, daar netjes mee omga, het uit zichzelf uit elkaar knalt en ik een nieuwe moet kopen.
U stelling (onderstreept/cursief) slaat helemaal nergens op. Wellicht dat u bij de verkoper van toen meer gebogen krijgt.
Dat u er normaal mee omgaat geloof ik best, echter alles kan kapot gaan op elk willekeurig moment. En als de garantie over is, dan is de garantie over. Als de datum in uw voordeel was geweest had u niet geklaagd. Overigens U zal er goed mee omgegaan zijn, maar als "iemand anders" bij u in huis dat niet doet ............
Laatst gewijzigd door mahadma op 06 dec 2018 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Whirlpool vaatwasser 1 maand na garantie kapot

Ongelezen bericht door kokka »

Je mag inderdaad verwachten dat een vaatwasser langer als 2 jaar meegaat.
Je kan je beroepen op non-conformiteit.
Het is wel aan jou om te bewijzen dat je het product normaal hebt gebruikt.

Lady1234
Berichten: 27110
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Whirlpool vaatwasser 1 maand na garantie kapot

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En u moet niet bij Whirlpool zijn, maar bij de leverancier.

Gesloten