LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12303
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Komkommertijd schreef:
27 nov 2019 09:57
NeoDutchio schreef:
26 nov 2019 14:46
Komkommertijd schreef:
26 nov 2019 14:20
Bij Samsung gekocht.... volgens mijn alleen via winkels, steen of online maar nooit direct.
Je kan ook rechtstreeks kopen bij Samsung.
Klopt toch niet;
Zag een goedkope wasmachine van adviesprijs €399,- en kreeg online BCC en Wehkamp, of na invoeren plaatsnaam
de 3 plaatselijke winkels, zag geen mogelijkheid bij Samsung zelf te kopen!
Er zijn machines waarbij je doorverwezen wordt naar retailers en je hebt machines die je rechtstreeks kan kopen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hier zullen winkels niet blij mee zijn, de goedkopere mag ik wel halen en de dure online?

Ik ga echt niet een hele website testen, gewoon iets gekozen wat in de buurt kwam wat ik nu al 7 jaren heb staan!

Niniki
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 nov 2006 11:01

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door Niniki »

Volgens mij heeft Samsung nog nergens mee een goede service geleverd!
Zelf bij een nieuwe mobiel, van 1 maand oud, leveren ze geen service. zie de klachtensites maar eens.
Succes!

NeoDutchio
Berichten: 12303
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Komkommertijd schreef:
27 nov 2019 13:02
Hier zullen winkels niet blij mee zijn, de goedkopere mag ik wel halen en de dure online?

Ik ga echt niet een hele website testen, gewoon iets gekozen wat in de buurt kwam wat ik nu al 7 jaren heb staan!
Het kan zijn dat de goedkope in partij gemaakt worden en als partij bij de retailer gezet wordt. Of een ouder type die niet meer bij Samsung zelf op voorraad is.

Bertluppes
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2019 16:03

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door Bertluppes »

Samsung maakt slechte wasmachines en heeft een hele slechte service.
IK spreek uit ervaring want ik heb die troep in mijn werkzame leven altijd moeten repareren.

frits-tony.kruijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2019 10:29

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door frits-tony.kruijer »

Wij hebben een soortgelijke ervaring met de online winkel van Samsung, weliswaar een tv maar we zijn 4 weken bezig geweest om een tv terug te laten halen die direct een defect had bij aflevering en bellen met de klantenservice is een ramp. Beloven inderdaad steeds dat ze het in orde brengen maar het gebeurd niet. Bijna dagelijks via telefoon en messenger contact. Uiteindelijk mijn rechtsbijstand laten bellen en toen was met 1 week mijn geld teruggestort. Wij zullen vanwege de klantenservice nooit meer bij Samsung iets online kopen.

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door gewicht »

Moederslink , op het "tot rust komen " na ben ik het eens met je reactie . Alleen jammer dat Remcovit niet de moeite neemt om nog te reageren. Door wie of namens wie werd de machine geïnstalleerd ? Want daar begon de ellende mee. De machine werd opgehaald en waarom ging het daarna helemaal fout. Helaas , als zo vaak, ts reageert niet meer.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door de auditu »

ZeerPrivé schreef:
26 nov 2019 13:15
tttlocke schreef:
26 nov 2019 13:05
Remcovet schreef:
25 nov 2019 19:05
Wij worden gewoon in de **** genomen.
Volgens mij is het 'bij de **** genomen' en niet 'in de **** genomen'. :mrgreen:

Nee, het is 'bij de ****** genomen worden' en 'in de **** genomen worden'.
Het is in dit leven nu eenmaal geven en genomen worden.

Angelo w
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2020 15:47

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door Angelo w »

18 maanden geleden de Samsung eco bubble aangeschaft. In de reclame op tv geven ze 10 jaar garantie op deze machine.
Dus nu na 18 maanden kapotte lagers, na contact met Samsung geven ze aan dat we een nieuwe krijgen, maar dan komt het het is er 1 die 500 euro goedkoper is want we hebben er 18 maanden gebruik van gemaakt.
Hier zijn we het totaal niet mee eens natuurlijk.
Wat vinden jullie hiervan?
Misschien leest er iemand van Samsung mee die zich hier ook niet in kan vinden....

Moneyman
Berichten: 29996
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door Moneyman »

Of de nieuwe machine 500 euro goedkoper is, is niet relevant. De vraag is eerder of de specs gelijkwaardig zijn. Als je exact dezelfde machine zou krijgen als je had, zou die nu ook veel goedkoper zijn.

Angelo w
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2020 15:47

Re: Zeer slechte service Samsung na kapotte wasmachine

Ongelezen bericht door Angelo w »

De machine die we hebben word nog steeds voor de zelfde prijs verkocht, 1699.
Dit is een machine die automatisch het wasmiddel toevoegt en je kan tijdens het wassen door middel van een kleinere opening was toevoegen. Die van ons was 18 maanden oud.
De nieuwe die ze aanbieden heeft deze opties niet en kan ook nog is 1 kg minder per was beurt aan

Gesloten