LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van trosradar.nl naar radartv.nl

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

[quote="Bob Schurkjens"]Afbeelding

Krijg ik elke keer als ik naar een nieuwe forumpagina ga. De avrotrosbalk staat er onder. Heeft iemand al een epileptische aanval gekregen?[/

Omdat niemand anders het probleem heeft, moet je bij jou eigen PC zoeken.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door encore »

Nou, da's niet helemaal waar Eleven. Ook ik heb die balken. Maar ik klik er ook niet op, heeft geen effect in mijn beveiligde omgeving. En het is gewoon een kwestie van wennen&scrollen :mrgreen:

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

encore schreef:Nou, da's niet helemaal waar Eleven. Ook ik heb die balken. Maar ik klik er ook niet op, heeft geen effect in mijn beveiligde omgeving. En het is gewoon een kwestie van wennen&scrollen :mrgreen:
Dan zou ik maar ook op je eigen PC kijken.
Oplossingen zijn mogelijk.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Ik kan het niet echt waarderen,avrotros-balken aan de boven En benedenkant. Monitor is groot genoeg (27 Inch) maar toch flink overdreven naar mijn smaak.

Afbeelding

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

2 Keer, opdat gij het niet zult vergeten...

En dat te bedenken, aangezien AvroTros wel heel erg lang en omslachtig is, dat er tzt wel weer een andere naam zal komen. Iets van AT of zo, of ATO (AvroTrosOmroep). ATtv kan ook nog, of ATmedia, dan is het eventueel ATm.

Het bijbehorende logo is ook al niet zo moeilijk....

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door encore »

eleven schreef:Dan zou ik maar ook op je eigen PC kijken.
Oplossingen zijn mogelijk.
Soms lijkt het wel of je niet leest of gewoon iets bewust negeert. Ik maak gebruik van mijn zakelijke netwerk. Beveiligd. En naar buiten toe is dat te vergelijken met een TOR-browser. Daarmee kun je ook niet alles omdat er restricties zijn omdat men anoniem wil blijven. Daarmee oa elke keer een koekjesbalk in beeld...

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

encore schreef:
eleven schreef:Dan zou ik maar ook op je eigen PC kijken.
Oplossingen zijn mogelijk.
Soms lijkt het wel of je niet leest of gewoon iets bewust negeert. Ik maak gebruik van mijn zakelijke netwerk. Beveiligd. En naar buiten toe is dat te vergelijken met een TOR-browser. Daarmee kun je ook niet alles omdat er restricties zijn omdat men anoniem wil blijven. Daarmee oa elke keer een koekjesbalk in beeld...
Dus je werkt met een proxy (TOR), ja dan werken sommige websites niet naar behoren

Negeren kan ik allen dingen, waar ik vanaf weet.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door encore »

Ik werk niet achter een proxy, en een TOR is ook geen proxy. Je kunt het er wel enigszins mee vergelijken. En daar houdt de vergelijking ook direct op. Verder gaat dat volledig offtopic.
Ik moet elke keer inloggen en ik kan nooit een voorbeeld van mijn post bekijken. Dat is anders geweest.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

encore schreef:Ik werk niet achter een proxy, en een TOR is ook geen proxy. Je kunt het er wel enigszins mee vergelijken. En daar houdt de vergelijking ook direct op. Verder gaat dat volledig offtopic.
Ik moet elke keer inloggen en ik kan nooit een voorbeeld van mijn post bekijken. Dat is anders geweest.
Met een TOR ben je anoniem in het netwerk bezig, net zoals een proxy.
In feite niet volgens de regels hier op het forum.
Helemaal niets off topic, want je hebt problemen met deze site, dus wel relevant.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door encore »

Tja, die regels zijn niet helemaal na te leven. Zo maakt ELKE provider gebruik van een proxy om zijn klanten in het eigen domein te houden. En dan kun je de forumregel hier uitleggen dat je hier niet welkom bent als je op internet bent. Dat is vrij opmerkelijk. Temeer dat je moet internetten om het te kunnen lezen. En ook de mods hier maken gebruik van proxies. Dus eigenlijk mogen ze hier niet komen.
Ik heb het al een keer eerder aan ze gemaild dat de forumregels niet normaal zijn, maar goed, ik denk dat er toen een puber als Mod was aangesteld. Ik kreeg me toch een vreemd warrig verhaal terug, onmogelijk.
Ook het feit dat er maar 1 account per IP toegestaan is slaat nergens op. Hier in huis zijn we met ons vijven , mijn kantoor staat naast mijn huis en daar zijn we met net geen twintig man bezig op internet. En dan zou er maar 1 naar het forum mogen gaan?
Beslommeringen, beslommeringen... En nog steeds krijg ik regelmatig de tekst dat ik ben gebanned. De reden is verschillend. En daarna kan ik gewoon opnieuw inloggen. Vreemd is het, vreemd blijft het.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Hier werkt alles weer normaal, op de 2 ''avrotros'' balken aan de onder en bovenzijde dan.Vooral de bovenste laad soms traag waardoor de site (soms en steeds minder) wat schokkerig is.Toch wel tevreden dat de rest (inloggen enz.) zo snel is verholpen.
Laatst gewijzigd door trail46 op 28 sep 2014 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Hier gaat alles normaal. Ook in dit topic trouwens. :wink:

Maar aangezien dit topic tzt toch wel verdwijnt en de moderator de berichten toch wel leest is het, denk ik, niet nodig het gebruikelijke off-topic geruzie te melden.

Maar inhoudelijk (Windows7 + Firefox op een pc) werken de dingen die ik gebruik naar behoren. Ook geen schokkerige pagina's.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Ik heb het even aangepast want inderdaad, hier is dat schokkerige nog slechts zelden te zien. :wink:

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar ja, ook zelden is nog nét iets teveel denk ik. Volgens mij moet het mogelijk zijn het beeld schokvrij te presenteren. Toch geeft het wel aan dat er blijkbaar al heel wat werk verzet is, en een hele hoop rottigheid al aangepakt is. Nu nog de laatste splintertjes, maar dat gaat ook wel lukken. :D

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door encore »

Met Chrome heb ik dat schokkerige niet gezien. Alleen in FF. Vreemd. Ik had niet gedacht dat een andere browser zoveel verschillend kon zijn. IE hebben we al helemaal overboord gegooid.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

trail46 schreef:Hier werkt alles weer normaal, (...)
Hier niet.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

alfatrion schreef:
trail46 schreef:Hier werkt alles weer normaal, (...)
Hier niet.
Dat is naar en ik hoop dat het bij jou ook weer snel goed werkt.Ik sprak uiteraard voor mezelf.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Dank aan iedereen die gereageerd heeft. We laten het topic nog een dag open staan en zal dan verwijderd worden.

czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door czarczar »

Radar schreef:Je kunt altijd naar trosradar.nl gaan, je zult dan op de website van radartv.nl komen. Ook alle vooringestelde 'shortcuts of 'bookmarks' zullen blijven werken.
Leve de rewrite rules.
Een domeinnaam kost een tientje per jaar, het SSL-certificaat kost honderden euro's per jaar.
Geen enkele reden de domeinnaam trosradar.nl ooit te laten vervallen. Al was het maar merkbescherming.

Wat dat inloggen aangaat: dat moet je feitelijk altijd. Het is de vraag of de persistant cookies worden toegestuurd als je opnieuw naar het forum gaat. Ze moeten even de juiste HTTP-headers instellen (dat was een belachelijk en mislukt veiligheids-dingetje dat vanaf dag 1 te omzeilen was).

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Helemaal kierewiet word ik van die op en neer schokkende pagina's door die kl* avrotrosbalk. Ik gebruik Firefox. Moet ik maar overstappen op een andere browser? Dat zou dan echt voor het eerst zijn want heb met deze browser anders weinig problemen. Echt niet normaal dat dit van te voren niet wordt getest met alle gangbare browsers. Met Adblock Plus krijg ik 'm ook niet weg.

Ik probeer het ook nog even met Chrome: zelfde probleem!

Gesloten