Feedback op het Forum - deel 1

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Uw Jurist
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

BL2 schreef:Opvallend was dat Monique D. in elke bijdrage reclame mocht maken voor haar bedrijf, enigszins tegen de forumregels in.
Toen daar wat kritiek op kwam was ze snel verdwenen.
Met haar antwoorden was overigens inhoudelijk niets mis.
Beste BL2,

Er is daar al jaren - geheel onterechte - kritiek op. Ik doe mee op dit forum (en een aantal andere waaronder higherlevel, dat van Kassa en het rechtenforum, puur voor de lol én om mij zelf scherp te houden.

Dus ten eerste ben ik niet snel verdwenen. En ten tweede ben ik überhaupt niet verdwenen, maar door geheel andersoortige omstandigheden (deels) uit de running (geweest).

Ik raad aan voortaan niet zomaar meer iets te gaan beweren. Dat gebeurt al veel te veel op dit forum. :wink:

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Met alle respect en goed ook u weer te horen, maar iedereen wilt graag anoniem blijven en u juist niet. Dat is wat mij opvalt, en misschien wilt u ook wel gewoon opvallen om bepaalde redenen.

Met vriendelijk groet,
Uw adviseur CV

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

atlas1302 schreef:Met alle respect en goed ook u weer te horen, maar iedereen wilt graag anoniem blijven en u juist niet. Dat is wat mij opvalt, en misschien wilt u ook wel gewoon opvallen om bepaalde redenen.

Met vriendelijk groet,
Uw adviseur CV
Sorry Atlas,

Maar ook dat waren twee aannames in één korte post.

Met vriendelijke groet,
Alwin van Dongen
:wink:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Opvallend was dat Monique D. in elke bijdrage reclame mocht maken voor haar bedrijf
Het ultieme bewijs dat je met een echte advokaat/juriste te maken hebt die je ook gewoon openlijk op het Internet kunt terugvinden, ipv zich achter "nicknames" verschuilende zelfbenoemde salonjuristen.
Maakt het voor mij in ieder geval gemakkelijker de "kwaliteit" van het antwoord naar waarde te schatten/vergelijken.

Een onderschrift vind ik nog niet eens reclame, dat begint pas als er adviezen komen als : benader mij via PB voor een passend advies.
Kan me herinneren dat er hier iemand rondloopt die "belangen behartigt" voor mensen waarbij aanmaningen elektronisch ondertekend zijn, die dat wel doet, vind ik veel kwalijker.
maar iedereen wilt graag anoniem blijven
Assumption is the mother of all f*ckups zeggen de Engelsen dan.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Uw Jurist schreef:
BL2 schreef:Opvallend was dat Monique D. in elke bijdrage reclame mocht maken voor haar bedrijf, enigszins tegen de forumregels in.
Beste BL2,

Er is daar al jaren - geheel onterechte - kritiek op. Ik doe mee op dit forum (en een aantal andere waaronder higherlevel, dat van Kassa en het rechtenforum, puur voor de lol én om mij zelf scherp te houden.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
U heeft met uw antwoord meteen mijn volle sympathie alleen al om het feit, dat uw na meer dan 45 pagina's 'gedoe' de allereerste bent, die aangeeft waaròm u hier deelnemer bent. In de loop van de lange discussie heb ik de collega's steeds weer gevraagd wat hèn motiveert om te blijven meedoen op dit waardeloze forum en ben zèlf onlangs volledig 'met de billen bloot gegaan'. Mijn suggestie was dan ook, om (vaste) deelnemers een mogelijkheid te geven hun profiel mèt motivatie te kunnen laten aanmaken en de beheerder heeft hier (in tegenstelling tot de negatieve en ontbrekende reacties) wèl oog voor getoond en aangegeven dit item mee te nemen.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 20 jun 2018 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik weet dat reclame niet mag en als U goed oplet vind U een topic waar ik nooit op reageerde ondanks mijn praktijk ervaring!
Een PB gekregen en gemeld dat ik klachten uit mijn eigen bedrijf niet melde om sluik reclame tegen te gaan.

Zo hoor je dat te doen maar een plaatselijk werkende Juriste zal niets aan landelijke reclame hebben, ik wel toen ik nog eigenaar was!

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

hänschen klein schreef:
Uw Jurist schreef:
Beste BL2,

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
U heeft met uw antwoord meteen mijn volle sympathie alleen al om het feit, dat uw na meer dan 45 pagina's 'gedoe' de allereerste bent, die aangeeft waaròm u hier deelnemer bent. In de loop van de lange discussie heb ik de collega's steeds weer gevraagd wat hèn motiveert om te blijven meedoen op dit waardeloze forum en ben zèlf onlangs volledig 'met de billen bloot gegaan'. Mijn suggestie was dan ook, om (vaste) deelnemers een mogelijkheid te geven hun profiel mèt motivatie te kunnen laten aanmaken en de beheerder heeft hier (in tegenstelling tot de negatieve en ontbrekende reacties) wèl oog voor getoond en aangegeven dit item mee te nemen.

Maar als u het dan zo’n “waardeloos” forum vindt, waarom zit u dan hier?

En als ik zo uw “profiel” lees zit u daar af te geven op een ander forum en de leden daarvan. U kunt volgens mij beter uw billen bedekt houden.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 20 jun 2018 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

stofzuigertje schreef: ... als U goed oplet vind U een topic waar ik nooit op reageerde ...
. :?: .

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

bprosman schreef:
Opvallend was dat Monique D. in elke bijdrage reclame mocht maken voor haar bedrijf
Het ultieme bewijs dat je met een echte advokaat/juriste te maken hebt die je ook gewoon openlijk op het Internet kunt terugvinden, ipv zich achter "nicknames" verschuilende zelfbenoemde salonjuristen.
Maakt het voor mij in ieder geval gemakkelijker de "kwaliteit" van het antwoord naar waarde te schatten/vergelijken.
Je noemt hier iets waar ik niet eerder aan gedacht heb. Maar wel volkomen waar. Je ziet ook dat Monique een heel andere manier van communiceren heeft als bepaalde zelfbenoemde juristen alhier.

Eigenlijk is het net zoiets als we allemaal weten dat Moneyman gerechtsdeurwaarder is.

Het leuke is dat beiden niet alleen mensen van de wet zijn, maar dat zij ook oog hebben voor de praktijk, omdat ze daadwerkelijk met de praktijk te maken hebben.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

@Lady ...

U wilt dus wéér graag chatten met mij ... en heeft klaarblijkelijk niet alles posts gelezen!

Wanneer zóveel gedoe op een forum is ontstaan, vroeg ik me bij de opening van deze topic af, waarom zijn die ontevreden deelnemers hier überhaupt nog aanwezig, dat doe je jezelf toch vrijwillig niet allemaal aan?

... en misschien ben ik hier aanwezig om nog te kunnen meehelpen aan het redden wat er van dit 'waardloze forum' (dat is overigens een citaat) te redden is. In ieder geval zijn de perspectieven tot verbetering inmiddels gestegen en lijkt het me inmiddels zèlfs al eerder done om positieve posts te plaatsen.

Een tweede reden is, te helpen voorkomen, dat anderen net zo onverwachts een permanente BAN kunnen krijgen zoals het mij onlangs is overkomen.

Een pure chatfunctie te installeren, daar ben ik echter tegen!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

arvandongen schreef:
stofzuigertje schreef: ... als U goed oplet vind U een topic waar ik nooit op reageerde ...
. :?: .
Dit 6 jaren en reeds gesloten topic was;

Deze ****** ******** Heeft een nieuwe geleverd ondanks de oude op zijn website.
Ik hebt die juiste nodig zijn.

Ja, een tot Nederlander geworden boze man die de vorige met juiste eigenschappen nodig had en omdat ik te traag was toch de nieuwe kreeg!

Gelukkig heeft hij deze retour gestuurd en opgelost met Furbie van de buren, een gebruikte en gecontroleerde maar zonder doos.
Met de 30% was hij zeer tevreden en helaas.... naast de vele verwijderde reacties wegens taalgebruik door Moderator nog steeds geen Feedback gekregen of het ooit goed is opgelost!

Ik had pas later door dat hij perse die vorige versie nodig had en ik de enige die 4 maanden na uitverkocht te zijn deze nog aanbood!
Me suf gezocht om het op te lossen en de buren schuin tegenover hadden hem al langere tijd staan en waren blij dat ik die verouderde zo graag wilde!

Ik ga niet de link plaatsen maar dat is de enige keer dat ik bewust niet geantwoord heb, mede wegens de volledig terechte forum regels.
Ik mag niet als Stofzuiger reageren maar moet op bedrijf een nieuwe maken en als firma reageren!

Alleen het probleem was, ik had bedrijfswoning met zelfde IP adres dus dat was onmogelijk, ze zien dan 2 gebruikers op 1 adres.....

Maar ik meld dit om 1 reden, wat als ik over een hier aanwezige deskundige een klacht zou hebben?
Moet die persoon dan als forum lid of als bedrijf reageren?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@hänschen klein.

Ik wil in het geheel niet “chatten” met u. U schrijft, zonder dat als citaat van een ander te vermelden, dit “waardeloze” forum. Ook vermeldt u uw profiel, wat beslist niet aanbevelingswaard is.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

bprosman schreef:Het ultieme bewijs dat je met een echte advokaat/juriste te maken hebt die je ook gewoon openlijk op het Internet kunt terugvinden, ipv zich achter "nicknames" verschuilende zelfbenoemde salonjuristen.
Ik laat de kwaliteit afhangen van de inhoudelijke argumenten. De inhoudelijke argumenten zijn uiteindelijk bepalend zijn. Wanneer ik zie dat men een discussie wilt winnen door argumenten aan te dragen die over de persoon gaan, dan daalt bij mij het aanzien. Van mensen als Henk Toeter, Student90 en en anderen hoef ik geen persoonsgegevens te kunnen achterhalen, omdat ik aan hun antwoorden kan zien dat ze kennis van zaken hebben.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:
bprosman schreef:Het ultieme bewijs dat je met een echte advokaat/juriste te maken hebt die je ook gewoon openlijk op het Internet kunt terugvinden, ipv zich achter "nicknames" verschuilende zelfbenoemde salonjuristen.
Ik laat de kwaliteit afhangen van de inhoudelijke argumenten. De inhoudelijke argumenten zijn uiteindelijk bepalend zijn. Wanneer ik zie dat men een discussie wilt winnen door argumenten aan te dragen die over de persoon gaan, dan daalt bij mij het aanzien.
Gelukkig kan iedereen voor zichzelf de eigen waardeoordelen/meningen bepalen. :wink:

bprosman

Ik laat de kwaliteit afhangen van de inhoudelijke argumenten
Daarbij ben ik dan meer "resultaat gedreven", mijn werkgever zit continue in zo'n 100 rechtzaken (tegelijkertijd) verwikkeld, meeste is patent , royalities etc gerelateerd. Heb het al vaker gezegd, zit je daar met 4 juristen in een kamer kom je er uit met 5 antwoorden. Voor mij telt wie de meeste zaken (aantoonbaar) weet te winnen en dan mogen de argumenten daarbij best "inhoudsloos" zijn. En ben bang dat de meeste consumenten er ook zo over denken.
Laatst gewijzigd door bprosman op 20 jun 2018 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Volgens mij is de persoon die meeste zaken weet te winnen in staat om selectief te zijn in welke zaken hij aanneemt en daarnaast inhoudelijk sterk.

bprosman

om selectief te zijn in welke zaken hij aanneemt
Heb het niet gevraagd maar ik weet niet of je als bedrijfsjurist die keuze hebt. Bovendien, denkt niet elke advokaat dat hij (juridisch) de sterkste argumenten heeft ?. Tenminste ... de advokaat van Satudarah op de radio gisteren vond van wel :wink: En we kennen inmiddels de uitspraak.
Laatst gewijzigd door bprosman op 20 jun 2018 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Precies zo als ik het bedoel te zeggen, vakmanschap hoeft niet onderstreept te worden door een titel. We horen en zien vanzelf aan het geschrift of de persoon koekkies bakt of vullingen plaatst, dank aan Vroem.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

atlas1302 schreef:Precies zo als ik het bedoel te zeggen, vakmanschap hoeft niet onderstreept te worden door een titel. We horen en zien vanzelf aan het geschrift of de persoon koekkies bakt of vullingen plaatst, dank aan Vroem.
Je 'hoort' niets aan een geschrift.
We weten (bijna) allemaal van een jurist die (dan wel tijdelijk) buschauffeur werd en we weten ook (bijna) allemaal van een buschauffeur die President van een land is geworden.
Ik bedoel maar zo, "vakmanschap" openbaart zichzelf, al gaat dat voor de bedoelde President in dit geval niet op.

Wel opvallend dat er door sommigen zoveel gediscussieerd kan worden in de tijd van de werkgever :oops:

bprosman

Wel opvallend dat er door sommigen zoveel gediscussieerd kan worden in de tijd van de werkgever :oops:
Werktijden zijn al lang niet meer van 9-5 :wink: . #uitjedoosdenken

Gesloten