LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 1

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:Natuurlijk is zo'n opmerking als "LOI wereldje" een reactie: "jij schrijft iets waar ik niet leuk vind, dus doe ik nu iets dat niet leuk is." Kinderen zijn ook in staat om te reageren, alleen zal dat dan misschien eerder een tik zijn.
En kinderen rennen dan ook naar papa en mama om te gaan klikken. Of in dit geval naar een ander topic om daar de woorden te herhalen om te laten zien wat u allemaal aangedaan wordt. Maar de oorzaak wordt niet weergegeven.
Inderdaad, erg kinderachtig.

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is een feedback topic waarin het de bedoeling is om aan te geven wat er beter kan. Ik zie niet in wat er zo kwalijk is aan het aanhalen van voorbeelden.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door BL2 »

Nog 25 posts !
Of ik dan blij of verdrietig wordt van dit topic moet ik nog even bedenken.

hvff
Berichten: 127
Lid geworden op: 22 aug 2015 13:09

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door hvff »

BL2 schreef:Nog 25 posts !
Of ik dan blij of verdrietig wordt van dit topic moet ik nog even bedenken.
Ik heb mijn huisarts om een verwijzing naar een psychiater gevraagd na het doorlezen van dit topic 8)

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door witte angora »

hvff schreef:
BL2 schreef:Nog 25 posts !
Of ik dan blij of verdrietig wordt van dit topic moet ik nog even bedenken.
Ik heb mijn huisarts om een verwijzing naar een psychiater gevraagd na het doorlezen van dit topic 8)
Zeg het eens, hvff... zeg het eens. Voel je je een stout kind, een wanhopige ouder, een wanhopige nannie, of ben je helemaal de weg kwijt? :lol:

Het topic gaat over feedback op het forum. Kun je er zo iets mee?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door moederslink »

Off topic :
gaat weer lekker weer zo, weer met een paar man Alfatrion beledigen, over kleuters gesproken, die papegaaien elkaar ook vaak na :o
On- topic :
heeft de moderatie zo vooralsnog voldoende feedback? Dan kan iedereen weer door ( of niet ) :?

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:Maar de oorzaak wordt niet weergegeven.
De oorzaak is dat ik een afwijkende mening heb van de massa en een aantal daar niet overweg mee kunnen gaan.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door Lowieze »

alfatrion schreef:
NeoDutchio schreef:Maar de oorzaak wordt niet weergegeven.
De oorzaak is dat ik een afwijkende mening heb van de massa en een aantal daar niet overweg mee kunnen gaan.
Afwijkende meningen in diverse topics worden juist door u niet erg gewaardeerd.

stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb besloten niemand persoonlijk aan te vallen, ik laat ze liever af vallen!

Bewust geen namen genoemd want als ik iemand zou aanvallen krijg je een reactie en die word erger en erger en gelijk een ruzie in de Ooit grootste familie van Nederland.
Voorkom die familie ruzie en in elke familie zitten trollen en lastpakken die het ook vaak goed bedoelen en perfecte antwoorden geven.

En kleuters, die zien ook alle problemen anders en ik heb met 2 kruimeldiefjes al genoeg opmerkingen gehad waar zij achteraf gelijk hadden!
Negeer sommige opmerkingen en een paar uren later is het verdwenen in de vele info waar we in verzuipen!
Dat is vaak beter dan personen aanvallen.

En laat je niet in de val lokken waar ik ook regelmatig de fout mee in ga...
Lees goed de vraag en kijk of ze meerdere antwoorden gaven, en reageer daar op wat nog niet geantwoord is.
Ga vooral niet in op mede forum leden en dwaal niet af.

En een afwijkende mening, ik denk dat er vele zijn die dat probleem ook hebben!

Zo was hier een Printervraag, en iemand vergelijk dat met koffie apparaat, en voor Koffie kopjes te maken moet je toch echt een 3D printer hebben!
Ja, hoe kun je afdwalen als na 1x vraag er veel koffie langs komt?

En ook ik geef hier wel advies maar bij enig zoeken doe ik het zelf ook vaak fout!
En Alfatrion, meestal goede antwoorden, en dat kun je ook lezen als wel eens totaal verkeerd zitten!
Maar is het dan zijn fout of was de vraag onduidelijk?

Vaak is de vraag zo wazig dat we wel foute antwoorden moeten geven en bij 2e reactie pas het juiste advies kunnen geven!

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door alfatrion »

Lowieze schreef:Afwijkende meningen in diverse topics worden juist door u niet erg gewaardeerd.
Ik herken me daar niet in.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door vroem »

na bijna een maand sinds dit topic in het leven is geroepen, de gang van zaken elders op het forum (geen %$#@ veranderd...) en de inhoud van de laatste paginas, en hoe het er in diverse topics aan toe gaat is het vrij duidelijk dat de nodige leden geen lering wensen te trekken uit zaken die hier aangedragen worden.
En dat de redactie/moderatie duidelijk geen prioriteit stelt aan dit forum. Ondanks diverse inhoudelijk reacties (WEL ERG POLITIEKE REACTIES TROUWENS, ZONDER CONCRETE AANWIJZING WAT ER EN WANNEER DAN DAT GAAT VERANDEREN..).
Oftewel: succes met z`n allen, in dienst van trosradar (ook al heb je het zelf blijkbaar niet door...)

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door grun »

vroem schreef:Oftewel: succes met z`n allen, in dienst van trosradar (ook al heb je het zelf blijkbaar niet door...)
Tja, het alternatief is niet meer posten en wegblijven. Dat riep ik ook heel stoer maar tot m'n eigen verbazing kreeg ik last van ontwenningsverschijnselen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door moederslink »

Dit forum blijft dus een afspiegeling vd samenleving ;
in elke groep , of het nu op school is , in een buurtje of op de werkvloer is , heb je " meelopers " die meedoen aan het beledigen en aanvallen en dan in dit geval ook nog lekker anoniem.
Ik blijf zeggen dat om dit per direct de kop in te drukken heb je een actief meelezende moderator nodig die gelijk ingrijpt en die heeft daar dus wel een dagtaak aan .
Dat kost geld , maar dan krijg je uiteindelijk wel een heel goed forum waar consumenten met een vraag of probleem netjes te woord worden gestaan en mogelijk geholpen kunnen worden.

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volkomen eens. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn (liever niet zelfs, want dan hebben we geen forum meer nodig), maar hoe er hier nu met elkaar omgegaan wordt is echt bij de konijnen af. Jammer.

Als we nou met z'n allen willen dat de moderatie verbetert, laten we dan in ieder geval beginnen met volwassen gedrag (sorry) te laten zien. Als wij ervoor zorgen dat de moderatie niet zo'n beetje de helft van de berichten hoeft te verwijderen, wordt het voor hen ook een stuk makkelijker om de tijd die ze wél beschikbaar hebben, nuttig en kwalitatief goed in te zetten. Iets met kip en ei.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:
Lowieze schreef:Afwijkende meningen in diverse topics worden juist door u niet erg gewaardeerd.
Ik herken me daar niet in.
Ik herken jou daar wel in.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door witte angora »

moederslink schreef:Dit forum blijft dus een afspiegeling vd samenleving ;
in elke groep , of het nu op school is , in een buurtje of op de werkvloer is , heb je " meelopers " die meedoen aan het beledigen en aanvallen en dan in dit geval ook nog lekker anoniem.
Ik blijf zeggen dat om dit per direct de kop in te drukken heb je een actief meelezende moderator nodig die gelijk ingrijpt en die heeft daar dus wel een dagtaak aan .
Dat kost geld , maar dan krijg je uiteindelijk wel een heel goed forum waar consumenten met een vraag of probleem netjes te woord worden gestaan en mogelijk geholpen kunnen worden.
Die actief meelezende moderator gaat er dus niet komen, met als gevolg dat er ook niks zal veranderen. Al zouden de permabans afgeschaft worden, het onderlinge gekibbel blijft gewoon doorgaan.

Nederland schijnt een van de gelukkigste landen ter wereld te zijn. Ik vraag me af, als ik het voortdurende geruzie hier zie, waar dat geluk dan op gebaseerd is.

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door alfatrion »

witte angora schreef:Ik herken jou daar wel in.
Dit vind ik eerlijk gezegd een voorbeeld van jezelf groter proberen voor te doen door op de schouders van anderen te gaan staan. Je beschuldigd een ander ergens van zonder concreet te worden, zodat een verdediging niet mogelijk is; het blijft bij verdachtmakingen. Nog los van dat het hier gaat om een feedback over het forum en niet over individuen.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door arvandongen »

witte angora schreef:
alfatrion schreef:
Lowieze schreef:Afwijkende meningen in diverse topics worden juist door u niet erg gewaardeerd.
Ik herken me daar niet in.
Ik herken jou daar wel in.
Tsjongejonge.

De inhoudelijke bijdragen van alfatrion zijn bovengemiddeld goed (niet te verwarren met "mee eens").
Inmiddels weet elk forumlid wel dat als je bij alfatrion op het knopje "persoonlijk uitdagen" drukt, dat je dan een respons krijgt. Daar kan je op blijven drukken, en dat gaat dan eeuwig door. Hou daar dus mee op.

Wie heeft er geen zwakte in zijn karakter?

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:
witte angora schreef:Ik herken jou daar wel in.
Dit vind ik eerlijk gezegd een voorbeeld van jezelf groter proberen voor te doen door op de schouders van anderen te gaan staan. Je beschuldigd een ander ergens van zonder concreet te worden, zodat een verdediging niet mogelijk is; het blijft bij verdachtmakingen. Nog los van dat het hier gaat om een feedback over het forum en niet over individuen.
Zeg je dat alleen tegen mij, of ook tegen Lowieze?

Je zou, in plaats van in de slachtofferrol te kruipen, ook eens kunnen kijken of er een kern van waarheid in zit door je eigen postgedrag onder de loep te nemen. Dat doe ik ook regelmatig. Zeer leerzaam, kan ik je zeggen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door moederslink »

fonsflons schreef:ik vind eigenlijk dat we gewoon met zijn allen MM de schuld moeten geven. Zonder hem hadden we deze hele bak ellende niet gehad :lol:
:D ik heb indertijd dat topic gestart vanwege de in mijn ogen zeer radicale en onterechte permaban van MM ; dat is nu terecht en gelukkig teruggedraaid , dus dat is winst!
Daarnaast ging het in dat topic over het slechte modereren :
welnu , we hebben nu dit topic gekregen, goeie actie van Radar, en de bedoeling hiervan is toch feedback geven met verbeterpunten en toch niet om elkaar weer eens , off topic , te beledigen ?
Dan kom je ook nergens :(
TIP :
geef positieve feedback of stop met reageren en ga iets anders doen . 8)

Gesloten