Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Gesloten
stofzuigertje

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 25 jun 2018 08:48

Een duidelijke vraag is natuurlijk ook meer kans op goede antwoorden!

Maar als ik zeg dat mijn ouders zich in hun graf omdraaiden afgelopen nacht.... dan hoop ik dat de deksels op hun Urnen goed vast zitten! :mrgreen:

Ja, hier kun je behalve enige Humor niets mee, maar zo zijn vele vragen ook.
Door niet gelijk te antwoorden maar eerst meer info te vragen en hopen op aanvullende info.....
Wij moeten niet gelijk een perfect antwoord op halve vraag willen geven.

Als iemand een printer retour wil sturen en ik heb enkele weken nodig om antwoord op Merk & Type te krijgen....
Ik hoopte op HP met printkop op Cartridge en helaas.... verwijderen cartridge betekend uitdrogen en niet gebruiken ook.
Dus het type printkop en waar deze zit is bepalend of je iets terug kunt sturen!

Ook geen antwoord op of de pagina's die hij printen erg slecht waren en heeft hij die als bewijs ingestuurd!
Dan krijg je koffie erbij, geen idee maar ter vergelijking noemde iemand dat apparaat na 1x testen....
Ja dan dwaal je af en word het een teringzooi!

Advies; Stel bij onduidelijke vraag eerst een extra vraag voor aanvullende antwoorden en probeer niet te reageren als iemand iets afdwaalde naar totaal ander onderwerp.
Er zijn topics met perfecte antwoorden op iets wat nooit gevraagd is, en de vraag zelf bleef niet beantwoord.

Laten we eerst eens goed de vraag lezen en niet op elkaar reageren.
Ze willen Feedback en geen Feed Black door elkaar zwart te maken!

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 08:52

crazyme schreef:
fonsflons schreef: Hoe moeilijk kan het zijn voor een 'instelling' als radar om bij duidelijke vragen als eerste antwoord een correct antwoord te plaatsen. En dan mag daarna de rest van het forum zijn of haar mening mag geven
Dat gaat om twee redenen niet gebeuren :

De aangebrachte case is nooit compleet. Niet alle relevante feiten en omstandigheden worden gemeld.

En wanneer je als radar juridisch advies geeft zou je ook aansprakelijk kunnen worden gesteld wanneer het advies ergens verkeerd uitpakt.
Natuurlijk is het niet te verwachten dat er een kant en klare oplossing gegeven wordt. Dat is veel te ingewikkeld. Wat wel zou kunnen is de TS in de goede richting wijzen (nu wijst iedereen een andere kant op.)
Neem als voorbeeld de discussie die nu gaat over een gebruikte telefoon met een defect. Dan moet Radar toch kunnen stellen in 1 post:

De verkoper heeft de verplichting om blablabla, indien deze dat niet doet kunt u zich wenden tot blablabla
of
De verkoper heeft inderdaad gelijk als hij stelt dat blablabla, de wet zegt namelijk dat blablabla. Bent u het hier niet mee eens dan kunt u blablabla

Het helpt de TS de goede kant uit. Dit is geen juristen of technisch forum maar een consumentenforum. Als ik bij de gamma een vraag stel aan de infobalie over welke vernis ik moet gebruiken op mijn zelf verzinkte auto krijg ik ook geen kant en klaar antwoord, maar verwijst zij mij naar de medewerker die dat wel weet, en die helpt mij mijn probleem op te lossen. Dat zou Radar ook moeten doen. Is de oplossing niet kant en klaar en duidelijk, of wat ingewikkelder: leg de basis uit (aan de hand van de gegeven informatie) en verwijs de persoon door voor verdere stappen.
Laatst gewijzigd door fonsflons op 25 jun 2018 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Lowieze
Berichten: 1871
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze » 25 jun 2018 08:52

Er zijn weer een paar wedstrijdjes bezig wie het verst kan plassen en weer door mensen die zo goed wisten hoe een forum het beste kon draaien. Hebben ze nou echt niet in de gaten dat zijzelf dit forum op deze manier om zeep helpen?
Het is een consumentenforum, bedoeld om consumenten te helpen. Niet om baas boven baas te spelen.
Van mij mag de moderatie hier stevig ingrijpen.

angel1978
Berichten: 6383
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 » 25 jun 2018 08:57

Ik herhaal mijn voorstel nog maar even, het is overduidelijk dat de huidige opzet niet werkt:
Wat mij betreft maakt TrosRadar hiervan een vraag/antwoord rubriek, waarbij je alleen nog maar op de TS kan/mag antwoorden. Daarmee voldoet dit ook aan de doelstelling van deze hele rubriek.

Dus een TS plaatst een vraag en iedereen mag op de vraag reageren, maar elke reageerder wordt apart afgesplitst en TS ziet alle antwoorden en kan daarop weer reageren, maar iemand die reageert ziet alleen zijn eigen draadje met de reacties van TS daarop. Reacties van anderen zie je niet, met elkaar in discussie gaan en elkaar afkatten kan dus dan ook niet meer.
Om te voorkomen dat opgedane kennis verloren gaat of niet beschikbaar is, zou je een optie kunnen maken waarbij TS als deze tevreden is met het antwoord en/of een oplossing heeft gevonden adhv een antwoord deze als 'beste antwoord' of 'de oplossing' kunnen markeren ( dat kan nu ook al ). Daarmee wordt het topic gesloten en openbaar gemaakt ( alle reacties zijn dan voor iedereen leesbaar, maar er kan niet meer op gereageerd worden ).
Hiermee worden reageerders gedwongen alleen op de TS te reageren en deze te helpen. Het afkatten van elkaar is dan niet meer mogelijk ( tenzij via PB, maar daar heeft niemand last van en je kunt er zelf voor kiezen dit wel of niet open te zetten ).
Scheelt een hoop werk voor de moderatie, vragenstellers krijgen veel beter toegespitst hun antwoorden ( geen oeverloos offtopic gezwam of geruzie ) en TrosRadar kan gewoon informatie ophalen zoals ze graag willen..

Wil iemand graag lekker discussiëren en ruziën met anderen ( los van iemand die een vraag heeft ), dan staat het internet vol met tal van fora waarop dit mogelijk is!

witte angora
Berichten: 18932
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora » 25 jun 2018 09:01

Lowieze schreef:Er zijn weer een paar wedstrijdjes bezig wie het verst kan plassen en weer door mensen die zo goed wisten hoe een forum het beste kon draaien. Hebben ze nou echt niet in de gaten dat zijzelf dit forum op deze manier om zeep helpen?
Het is een consumentenforum, bedoeld om consumenten te helpen. Niet om baas boven baas te spelen.
Van mij mag de moderatie hier stevig ingrijpen.
In dit topic of elders? Elders lees ik amper nog, en hier zie ik die wedstrijdjes eigenlijk niet.

De wedstrijdjes ver plassen lijkt mij niet bevorderlijk voor de komst van nieuwe topicstarters nee.

Moneyman
Berichten: 12664
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman » 25 jun 2018 09:02

crazyme schreef:
fonsflons schreef: Hoe moeilijk kan het zijn voor een 'instelling' als radar om bij duidelijke vragen als eerste antwoord een correct antwoord te plaatsen. En dan mag daarna de rest van het forum zijn of haar mening mag geven
Dat gaat om twee redenen niet gebeuren :

De aangebrachte case is nooit compleet. Niet alle relevante feiten en omstandigheden worden gemeld.

En wanneer je als radar juridisch advies geeft zou je ook aansprakelijk kunnen worden gesteld wanneer het advies ergens verkeerd uitpakt.
Plus het simpele feit dat die juridisch medewerker of stagiair-jurist simpelweg nooit de kennis en ervaring heeft die het forum in zijn totaliteit wél heeft.

Bovendien: het is een forum, geen helpdesk.

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 09:14

Moneyman schreef:
crazyme schreef:
fonsflons schreef: Hoe moeilijk kan het zijn voor een 'instelling' als radar om bij duidelijke vragen als eerste antwoord een correct antwoord te plaatsen. En dan mag daarna de rest van het forum zijn of haar mening mag geven
Dat gaat om twee redenen niet gebeuren :

De aangebrachte case is nooit compleet. Niet alle relevante feiten en omstandigheden worden gemeld.

En wanneer je als radar juridisch advies geeft zou je ook aansprakelijk kunnen worden gesteld wanneer het advies ergens verkeerd uitpakt.
Plus het simpele feit dat die juridisch medewerker of stagiair-jurist simpelweg nooit de kennis en ervaring heeft die het forum in zijn totaliteit wél heeft.

Bovendien: het is een forum, geen helpdesk.
De antwoorden die nu gegeven worden kan een TS ook niets mee, hoe correct deze ook kunnen zijn. Als ik ergens op een forum iets plaats voor de eerste keer en iemand met de nickname Moneyman geeft (het kloppende) antwoord, en iemand anders met de nickname Deurwaarder16 geeft (een fout) antwoord......dan zal ik het tweede voor waar aannemen omdat die nick voor mij geloofwaardig overkomt. Ik als niet vast forum bezoeker heb namelijk geen idee dat er op het forum bekend is dat de reageerder met de naam Moneyman in werkelijkheid iemand is die echt weet hoe het zit. Daarnaast staat zijn antwoord op pagina 4 en wordt 2 dagen later geplaatst. Dan ben ik al afgehaakt omdat het antwoord van Bladblazer erg verwarrend was, Centurion en Hangoor ruzie kregen en KeesSteen posts aan het melden is waardoor opeens de helft van het topic verdwenen is.

alfatrion
Berichten: 14992
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion » 25 jun 2018 09:17

En toch plaatsen mensen hier hun vraag in plaats van dat ze naar een jurist gaan.

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 09:18

Moneyman schreef:Bovendien: het is een forum, geen helpdesk.
Wat is het nut van een consumenten forum als de opzet niet is om consumenten te helpen met hun vragen?

Ik persoonlijk google er altijd vrolijk op los als ik een probleem heb. Wil ik weten waarom mijn rechter achterknipperlicht raar doet...google: Audi RS6 (fictief voorbeeld :lol: ) achterlicht valt soms uit....en voila, een hoop fora met kenners geven de oplossingen.

Google 'printer router' en je denkt als snel...laat maar zitten en gooit dat ding in de prullenbak.

HansieZant

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door HansieZant » 25 jun 2018 09:20

alfatrion schreef:En toch plaatsen mensen hier hun vraag in plaats van dat ze naar een jurist gaan.
Want hier zitten geen juristen?

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 09:20

alfatrion schreef:En toch plaatsen mensen hier hun vraag in plaats van dat ze naar een jurist gaan.
Mensen sluiten bij kassa's ook steevast aan in de langste rij. Dat wil niet zeggen dat dat de beste of slimste handeling is.

Ik denk dat veel mensen dit ook doen omdat ze denken dat door hier te posten ze een antwoord van Radar krijgen en niet weten dat ze na het stellen van een vraag overgeleverd zijn aan een hoop 'amateur-adviseurs' met verschillende opvattingen en Radar niet eens meekijkt.
Laatst gewijzigd door fonsflons op 25 jun 2018 09:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 12664
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman » 25 jun 2018 09:25

fonsflons schreef:
Moneyman schreef:Plus het simpele feit dat die juridisch medewerker of stagiair-jurist simpelweg nooit de kennis en ervaring heeft die het forum in zijn totaliteit wél heeft.

Bovendien: het is een forum, geen helpdesk.
De antwoorden die nu gegeven worden kan een TS ook niets mee, hoe correct deze ook kunnen zijn. Als ik ergens op een forum iets plaats voor de eerste keer en iemand met de nickname Moneyman geeft (het kloppende) antwoord, en iemand anders met de nickname Deurwaarder16 geeft (een fout) antwoord......dan zal ik het tweede voor waar aannemen omdat die nick voor mij geloofwaardig overkomt. Ik als niet vast forum bezoeker heb namelijk geen idee dat er op het forum bekend is dat de reageerder met de naam Moneyman in werkelijkheid iemand is die echt weet hoe het zit. Daarnaast staat zijn antwoord op pagina 4 en wordt 2 dagen later geplaatst. Dan ben ik al afgehaakt omdat het antwoord van Bladblazer erg verwarrend was, Centurion en Hangoor ruzie kregen en KeesSteen posts aan het melden is waardoor opeens de helft van het topic verdwenen is.
Ik deel die inschatting in zijn algemeenheid niet. Enerzijds niet omdat een normaal ontwikkeld persoon echt wel in staat is om antwoorden op waarde te schatten en een indruk van verhoudingen op een forum te krijgen, en anderzijds omdat er zeer regelmatig terugkoppelingen zijn van TS-en die prima in staat geweest zijn het juiste advies eruit te filteren en daar succes mee te boeken.

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 09:36

Moneyman schreef: Ik deel die inschatting in zijn algemeenheid niet. Enerzijds niet omdat een normaal ontwikkeld persoon echt wel in staat is om antwoorden op waarde te schatten en een indruk van verhoudingen op een forum te krijgen, en anderzijds omdat er zeer regelmatig terugkoppelingen zijn van TS-en die prima in staat geweest zijn het juiste advies eruit te filteren en daar succes mee te boeken.
Ik denk dat het niet nodig zou zijn dat een TS een indruk van de verhoudingen op een forum moet gaan uitzoeken en het juiste advies eruit moet filteren. Als bijvoorbeeld de consumentengids op die manier in elkaar zou steken zou ik heel snel mijn abbo hierop opzeggen. Dit is denk ik ook een van de redenen dat veel ts-ers verdwijnen na 1 post.

Een betere moderatie hier zou alles veel helderder (derder) maken. Dit kan bijvoorbeeld ook door bepaalde leden een aparte status te geven. Op vrijwel alle fora zie ik vaak onder de naam van een reageerder bijv. 'moderator' of 'erkend audi monteur' staan. Uiteraard kunnen de forumbeheerders als enige die status aan een lid toekennen. Als een reageerder dergelijke erkende status heeft neem ik zijn antwoorden serieuzer dan het antwoord van Oliebol43 die voorsteld om 220 volt op het lampje te zetten om te kijken of het dan brandt.

Dat maakt het voor de TS een stuk makkelijker om te filteren.

Ik snap dat jij (MM) waarschijnlijk beter dan wie dan ook hier weet hoe bepaalde zaken betreffende jouw vakgebied in elkaar steken. Een voor het eerst postende TS'er zal dat echter niet weten en jou antwoord daarom niet op de waarde die het heeft kunnen inschatten.

Lowieze
Berichten: 1871
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lowieze » 25 jun 2018 09:53

witte angora schreef:
Lowieze schreef:Er zijn weer een paar wedstrijdjes bezig wie het verst kan plassen en weer door mensen die zo goed wisten hoe een forum het beste kon draaien. Hebben ze nou echt niet in de gaten dat zijzelf dit forum op deze manier om zeep helpen?
Het is een consumentenforum, bedoeld om consumenten te helpen. Niet om baas boven baas te spelen.
Van mij mag de moderatie hier stevig ingrijpen.
In dit topic of elders? Elders lees ik amper nog, en hier zie ik die wedstrijdjes eigenlijk niet.

De wedstrijdjes ver plassen lijkt mij niet bevorderlijk voor de komst van nieuwe topicstarters nee.
Nee, niet hier. In een paar andere topics, maar met nog steeds dezelfde forummers.

witte angora
Berichten: 18932
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora » 25 jun 2018 10:15

fonsflons schreef:
Moneyman schreef: Ik deel die inschatting in zijn algemeenheid niet. Enerzijds niet omdat een normaal ontwikkeld persoon echt wel in staat is om antwoorden op waarde te schatten en een indruk van verhoudingen op een forum te krijgen, en anderzijds omdat er zeer regelmatig terugkoppelingen zijn van TS-en die prima in staat geweest zijn het juiste advies eruit te filteren en daar succes mee te boeken.
Ik denk dat het niet nodig zou zijn dat een TS een indruk van de verhoudingen op een forum moet gaan uitzoeken en het juiste advies eruit moet filteren. Als bijvoorbeeld de consumentengids op die manier in elkaar zou steken zou ik heel snel mijn abbo hierop opzeggen. Dit is denk ik ook een van de redenen dat veel ts-ers verdwijnen na 1 post.
Het scheelt dat in de consumentengids alleen 'deskundigen' aan het woord worden gelaten. Misschien dat er nog een lezersrubriekje is, maar daar filter je de 'slachtoffers', de 'vingerwijzers' en degenen die wat objectiever kunnen kijken er doorgaans wel snel uit.

Maar hier op het forum? Ik weet het niet. Er is een flinke groep topicstarters die alleen willen lezen wat ze willen lezen. Het is niet voor niets dat de meeste vaste bewoners bij ontelbare bedrijven schijnen te werken.

Moneyman
Berichten: 12664
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman » 25 jun 2018 10:18

fonsflons schreef:
Moneyman schreef: Ik deel die inschatting in zijn algemeenheid niet. Enerzijds niet omdat een normaal ontwikkeld persoon echt wel in staat is om antwoorden op waarde te schatten en een indruk van verhoudingen op een forum te krijgen, en anderzijds omdat er zeer regelmatig terugkoppelingen zijn van TS-en die prima in staat geweest zijn het juiste advies eruit te filteren en daar succes mee te boeken.
Ik denk dat het niet nodig zou zijn dat een TS een indruk van de verhoudingen op een forum moet gaan uitzoeken en het juiste advies eruit moet filteren. Als bijvoorbeeld de consumentengids op die manier in elkaar zou steken zou ik heel snel mijn abbo hierop opzeggen. Dit is denk ik ook een van de redenen dat veel ts-ers verdwijnen na 1 post.

Een betere moderatie hier zou alles veel helderder (derder) maken. Dit kan bijvoorbeeld ook door bepaalde leden een aparte status te geven. Op vrijwel alle fora zie ik vaak onder de naam van een reageerder bijv. 'moderator' of 'erkend audi monteur' staan. Uiteraard kunnen de forumbeheerders als enige die status aan een lid toekennen. Als een reageerder dergelijke erkende status heeft neem ik zijn antwoorden serieuzer dan het antwoord van Oliebol43 die voorsteld om 220 volt op het lampje te zetten om te kijken of het dan brandt.

Dat maakt het voor de TS een stuk makkelijker om te filteren.

Ik snap dat jij (MM) waarschijnlijk beter dan wie dan ook hier weet hoe bepaalde zaken betreffende jouw vakgebied in elkaar steken. Een voor het eerst postende TS'er zal dat echter niet weten en jou antwoord daarom niet op de waarde die het heeft kunnen inschatten.
Ik denk juist dat dat "onderzoek" (zo spannend is het niet) essentieel is. Als ik op een forum (of uberhaupt op internet) zoek naar iets waar ik geen verstand van heb, doe ik hetzelfde. Laten we eerlijk zijn: een beetje inzet van de kant van TS is niet teveel gevraagd he... het hoeft niet in hapklare brokjes op het bordje gelegd te worden.

alfatrion
Berichten: 14992
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion » 25 jun 2018 10:26

Die erkende ranks zijn een ad hominem in vermomming. Het zou niet moeten gaat om wie je bent, maar wat je schrijft. In een zaak beweerde de advocaat van de tegenpartij dat reclame dingen mooier mocht maken dan ze waren (liegen), maar verloor die zaak wel hard van me.

witte angora
Berichten: 18932
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora » 25 jun 2018 10:31

Moneyman schreef: Ik denk juist dat dat "onderzoek" (zo spannend is het niet) essentieel is. Als ik op een forum (of uberhaupt op internet) zoek naar iets waar ik geen verstand van heb, doe ik hetzelfde. Laten we eerlijk zijn: een beetje inzet van de kant van TS is niet teveel gevraagd he... het hoeft niet in hapklare brokjes op het bordje gelegd te worden.
Dan snap ik die discussies tot 18 cijfers achter de komma niet. Als het niet in hapklare brokjes neergezet hoeft te worden zijn een paar pragmatische en een paar juridische adviezen voldoende. Beiden kunnen elkaar aanvullen, er hoeft geen pagina's lang gediscussieerd te worden of de pragmatici of de juridischen gelijk hebben of hoe dat onderbouwd moet worden. Als ik zeg dat ik er geen energie in zou steken, mag een ander van mij prima met allerlei wetteksten de rechten van de topicstarter uiteen zetten. Daar hoeft geen ruzie over te ontstaan, het kan naast elkaar staan. En als ik vrij snel al naar het Juridisch Loket verwijs vind ik het prima als anderen van alles juridisch onderbouwen, maar dan blijft het feit nog altijd staan dat we hier op het forum de casus nooit volledig kennen, in tegenstelling tot degene bij het JL die ermee te maken krijgt. De topicstarter moet met de antwoorden zelf maar zien wat hij ermee doet.

Zolang het om het niet om de topicstarter, maar om het eigen gelijk van een flinke groep gaat, zie ik de topics daarentegen niet aanzienlijk korter worden. Het blijft vaak een onleesbare brij.

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 10:33

Moneyman schreef: Ik denk juist dat dat "onderzoek" (zo spannend is het niet) essentieel is. Als ik op een forum (of uberhaupt op internet) zoek naar iets waar ik geen verstand van heb, doe ik hetzelfde. Laten we eerlijk zijn: een beetje inzet van de kant van TS is niet teveel gevraagd he... het hoeft niet in hapklare brokjes op het bordje gelegd te worden.
Ja, dacht iedereen maar zo. Ik denk dat jij en ik en velen met ons google gebruiken als een bron van informatie en deze combineren met ons gezond verstand.

Ik weet echter uit eerste hand dat door mij gerespecteerde personen (lees vrouw/ouders) werkelijkwaar met de grootste onzin aan komen zetten na een middagje googlen.

Ik snap dat als mijn vrouw op zoek gaat naar 'hebben buitenaardse wezens de aarde bezocht' er redelijk wat informatie te vinden is en verschillende meningen.
Ik snap dat als mijn vader op zoek gaat naar 'garantie iMac kapotte HD' en zijn vraag bij Tros Radar neerlegt verwacht een direct duidelijk antwoord te krijgen en hoogst verbaasd zal zijn als hij aantreft wat een TS-er hier aantreft n.a.v. zijn vraag.

Ik denk echter dat Radar een forum van onschatbare waarde (zowel informatief als fysieke waarde) kan hebben indien men hier gefundeerde/gemodereerde waardevolle en correcte en duidelijke informatie kan krijgen als vragensteller.

Nu is het te vaak een hoopje gezwam waardoor bovenstaande (wat wel degelijk gegeven wordt !!!!) verloren gaat tussen een hoop onzin.

fonsflons
Berichten: 1105
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door fonsflons » 25 jun 2018 11:43

alfatrion schreef:Die erkende ranks zijn een ad hominem in vermomming. Het zou niet moeten gaat om wie je bent, maar wat je schrijft. In een zaak beweerde de advocaat van de tegenpartij dat reclame dingen mooier mocht maken dan ze waren (liegen), maar verloor die zaak wel hard van me.
Mee eens.

Des te meer reden voor Radar om een forum te faciliteren waarop duidelijk is wat wel en geen zinnige antwoorden zijn. Nu zijn het een hoop aapjes die boven op de rots proberen te komen.

Gesloten