LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er staat mij iets bij van “mark”.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door alfatrion »

ClaimConcept schreef:
16 okt 2018 11:26
Ander punt, bij het aanklikken van een externe link werd voorheen een nieuw tabblad in je browser geopend. Nu niet meer, nu wordt je direct naar de (externe) webpagina geleid en verlaat je het topic zelf: Hof Amsterdam blijft tegenstribbelen tegen Hoge Raad
Dat is hoe het hoort te werken.
Erthanax schreef:
16 okt 2018 11:52
Als ik de externe link in hetzelfde tabblad open en de terugknop gebruik om de externe pagina te verlaten, kom ik niet terug bij het bericht met de link, maar bij het eerste bericht op pagina 1.
Dat komt doordat Radar naast het uitvoeren van de update erg fanatiek is geweest met het aanpassen van de software. Hierdoor werken ondermeer de links naar het forum niet meer zoals je mag verwachten.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

Agressieve verkoop van energiecontracten aan kleine ondernemers

Onlangs is dit topic door jullie gesloten met de melding dat er gesnoeid gaat worden in het betreffende topic. Echter is na het snoeien dit topic niet meer geopend zodat er weer in gereageerd kan worden. Ik vroeg mij af wanneer dit topic weer geopend gaat worden.

Mocht het topic nou niet geopend worden, vraag ik mij af waarom enkele van mijn berichten in dit topic dan toch zijn verwijderd. Volgens een privébericht van jullie aan mij zijn deze berichten verwijderd omdat zij geruzie en op de man spelen hebben ontaard. En dat vind ik om twee redenen vrij vreemd.

Als deze berichten zijn verwijderd ter voorkoming van verdere geruzie en op de man spelen, zou dat ook moeten betekenen dat het topic ook weer geopend moet worden. Immers valt weinig te voorkomen wanneer reageren überhaupt niet meer mogelijk is. Dit komt natuurlijk te vervallen wanneer het topic toch wordt geopend.

Het tweede vreemde is dat berichten die op zichzelf niet de forum-regels overtreden en daarmee toegestaan zouden zijn, blijkbaar verwijderd moeten worden omdat het ruzie en op de man spelen ontketent. Met zo'n argument kan ieder bericht waar een of meer forumgebruikers het niet mee eens zijn, verwijderd worden door op dat bericht een ruzie te starten.

Volgens mij is het de bedoeling dat de ruzie en het op de man spelen na een bericht worden verwijderd (eventueel met waarschuwing of verbanning) en niet het bericht dat dit heeft ontketend. Bescherming van het topic zou immers moeten gebeuren door ruziemakers te weren of verwijderen. Niet door ruziemakers tegen zichzelf te beschermen

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

fonsflons schreef:
28 okt 2018 17:41
Ik denk dat het duidelijk was waarom er daar op de man gespeeld werd. Zo duidelijk, dat zelfs de redactie dit aangeeft als redenen.
Radar heeft dit niet als reden gegeven, dus hier klopt niets van. Van het ander klopt ook niets.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

JvandeW schreef:
28 okt 2018 16:25
Volgens een privébericht van jullie aan mij zijn deze berichten verwijderd omdat zij geruzie en op de man spelen hebben ontaard.....
JvandeW schreef:
28 okt 2018 19:02
fonsflons schreef:
28 okt 2018 17:41
Ik denk dat het duidelijk was waarom er daar op de man gespeeld werd. Zo duidelijk, dat zelfs de redactie dit aangeeft als redenen.
Radar heeft dit niet als reden gegeven, dus hier klopt niets van. Van het ander klopt ook niets.
U schrijft toch zelf ook dat Radar dit in een PB als reden heeft opgegeven ? :roll:

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

JvandeW schreef:
28 okt 2018 19:02
fonsflons schreef:
28 okt 2018 17:41
Ik denk dat het duidelijk was waarom er daar op de man gespeeld werd. Zo duidelijk, dat zelfs de redactie dit aangeeft als redenen.
Radar heeft dit niet als reden gegeven, dus hier klopt niets van. Van het ander klopt ook niets.
:roll: :roll:
JvandeW schreef:
28 okt 2018 16:25
Volgens een privébericht van jullie aan mij zijn deze berichten verwijderd omdat zij geruzie en op de man spelen hebben ontaard.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

moederslink schreef:
28 okt 2018 20:08
U schrijft toch zelf ook dat Radar dit in een PB als reden heeft opgegeven ? :roll:
Moneyman schreef:
28 okt 2018 20:16
:roll: :roll:
Daarin en in het privébericht staan niet geschreven dat Radar aangeeft waarom er op de man gespeeld wordt. Slechts is vermeld dat het geruzie en op de man spelen is ontaardt bij mijn bericht en daarom het bericht en een groot deel van de berichten daarna om die reden verwijderd zijn. Dat is anders.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

JvandeW schreef:
28 okt 2018 20:39

Daarin en in het privébericht staan niet geschreven dat Radar aangeeft waarom er op de man gespeeld wordt. Slechts is vermeld dat het geruzie en op de man spelen is ontaardt bij mijn bericht en daarom het bericht en een groot deel van de berichten daarna om die reden verwijderd zijn. Dat is anders.
Ik heb het ook niet over waarom er op de man werd gespeeld,( daar heeft Radar het ook niet over ) maar dat er op de man werd gespeeld.
Als je het niet erg vindt laat ik het hierbij, anders verzandt het weer in welles/ nietes gehakketak.
Het sop is de kool niet waard :o

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Voor mij was het wel duidelijk, en ik ben blij dat een en ander verwijderd is. Maar inderdaad: het topic mag wel weer open. :wink:

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

moederslink schreef:
28 okt 2018 21:02
JvandeW schreef:
28 okt 2018 20:39

Daarin en in het privébericht staan niet geschreven dat Radar aangeeft waarom er op de man gespeeld wordt. Slechts is vermeld dat het geruzie en op de man spelen is ontaardt bij mijn bericht en daarom het bericht en een groot deel van de berichten daarna om die reden verwijderd zijn. Dat is anders.
Ik heb het ook niet over waarom er op de man werd gespeeld,( daar heeft Radar het ook niet over ) maar dat er op de man werd gespeeld.
Fonsflons heeft het wel over 'waarom' en niet over 'dat' en daarop reageer ik dat 'waarom' niet door Radar als reden is gegeven, slechts 'dat'. Daarop reageer jij door mijn bericht over 'dat' te quoten samen met de quote van mijn ontkenning van 'waarom' en daaronder te schrijven dat 'dit', suggererend dat dit over 'waarom' gaat, wel door mij als reden is gegeven.

Dat jij het over 'dat' hebt en niet over 'waarom', was hierin dan ook niet erg duidelijk.
Moneyman schreef:
28 okt 2018 21:06
Voor mij was het wel duidelijk, en ik ben blij dat een en ander verwijderd is.
Voor mij was het ook wel duidelijk en het is goed dat een en ander is verwijderd. Maar de 'waarom' zou niet de reden moeten zijn dat berichten die verder niet de forumregels overtreden verwijderd worden.

De beschuldigingen en suggesties in het betreffende topic over welke forumregel(s) dan overtreden zou zijn, blijken in ieder geval niet te kloppen. Waren die beschuldigingen en suggesties niet gedaan, had mijn bericht dus gewoon kunnen blijven staan. Gesteld kan worden dat mijn bericht de dupe is van geruzie en op de man spelen door andere berichten.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik vrees dat je de enige bent die de beschuldiging onterecht vind.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door JvandeW »

Moneyman schreef:
28 okt 2018 21:47
Ik vrees dat je de enige bent die de beschuldiging onterecht vind.
Er valt niet zoveel te vrezen daar ik weet dat dit niet het geval is. Radar heeft immers per privébericht toelichting gegeven en zelfs over het mogelijk off topic karakter van het besproken bericht is door Radar gezegd dat in betreffende geval de grens tussen on en off topic een beetje diffuus is. Er is dan ook geen waarschuwing aan mij gegeven - laat staan de verbanning die door een forumgebruiker werd voorgesteld.

Overigens sta ik nog altijd open om per privébericht te bespreken waarom die beschuldigingen dan terecht zouden zijn.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Even tussendoor een complimentje aan Radar geven :
3 mnd geleden kreeg ik 1 waarschuwing ( waarvoor weet ik echt niet meer :lol: ),
bij navraag bleek dat dat 90 dagen zou blijven staan en dus op 30 okt , vandaag dus, zou aflopen.
Voila.....de waarschuwing is idd vandaag weggehaald.
Netjes hoor :D

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

moederslink schreef:
30 okt 2018 18:45
Even tussendoor een complimentje aan Radar geven :
3 mnd geleden kreeg ik 1 waarschuwing ( waarvoor weet ik echt niet meer :lol: ),
bij navraag bleek dat dat 90 dagen zou blijven staan en dus op 30 okt , vandaag dus, zou aflopen.
Voila.....de waarschuwing is idd vandaag weggehaald.
Netjes hoor :D
Daar hoeven ze helemaal niets voor te doen. Dat is gewoon de forumsoftware.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

angel1978 schreef:
30 okt 2018 18:54
moederslink schreef:
30 okt 2018 18:45
Even tussendoor een complimentje aan Radar geven :
3 mnd geleden kreeg ik 1 waarschuwing ( waarvoor weet ik echt niet meer :lol: ),
bij navraag bleek dat dat 90 dagen zou blijven staan en dus op 30 okt , vandaag dus, zou aflopen.
Voila.....de waarschuwing is idd vandaag weggehaald.
Netjes hoor :D
Daar hoeven ze helemaal niets voor te doen. Dat is gewoon de forumsoftware.
Mooi dat het dus gewoon werkt, complimentje waard... :wink:

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Nu je het zegt, mijn laatste waarschuwing is ook ingetrokken. We kunnen er dus weer even tegen... :lol:

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Warempel, ik ben ook clean :wink:

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
30 okt 2018 20:48
Warempel, ik ben ook clean :wink:
Tijd om een feestje te gaan bouwen in de huiskamer. :D

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waar kan je dat eigenlijk zien?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

In het gebruikerspaneel :
- lid geworden
- laatst actief
- aantal berichten

En dan daaronder stond :
- aantal waarschuwingen [1] ( in mijn geval dan hè )

Gesloten