LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

Een compliment aan de forum moderatoren voor het snel (en met terugmelding) oplossen van probleempje, iemand anders had mijn tekst als de zijne geplaatst.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

RADAR :
het wordt tijd voor een evaluatie zolangzamerhand na 6 maanden , toch?
Even voor nu een paar dingetjes :
-fijn dat de smiley.s weer ' hersteld ' zijn
-de moderatie is momenteel niet bepaald actief , moet ik zeggen :x
- kan ingevoerd worden dat meerdere meldingen mogelijk zijn?
( dat zou de ' ernst ' vd melding vh het bericht onderstrepen nl.)

Verder .....voor wie van toepassing :
" een heerlijk Klaasavondje gewenst ! :P "

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende forumgebruikers vonden het nodig om op de openingspost van dit topic diversen-f1/team-verdwenen-uit-fifa-ea- ... 89175.html reacties te plaatsen die de aangekaarte kwestie bagatelliseerden en ronduit flauw waren.

Dergelijke reacties dragen bij aan een sfeer die bijzonder negatief en onuitnodigend is voor met name nieuwe forumgebruikers. Wij tolereren zulke reacties niet, en hebben niet voor niks bepalingen on onze huisregels opgenomen over het leveren van constructieve en respectvolle bijdragen.

Wij hebben deze reacties verwijderd en de auteurs hiervan op de hoogte gesteld middels een PB of -wanneer wij ze in de afgelopen tijd al eerder via PB op de huisregels hebben moeten wijzen- een waarschuwing.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Radar schreef:
05 dec 2018 22:45
Verschillende forumgebruikers vonden het nodig om op de openingspost van dit topic diversen-f1/team-verdwenen-uit-fifa-ea- ... 89175.html reacties te plaatsen die de aangekaarte kwestie bagatelliseerden en ronduit flauw waren.

Dergelijke reacties dragen bij aan een sfeer die bijzonder negatief en onuitnodigend is voor met name nieuwe forumgebruikers. Wij tolereren zulke reacties niet, en hebben niet voor niks bepalingen on onze huisregels opgenomen over het leveren van constructieve en respectvolle bijdragen.

Wij hebben deze reacties verwijderd en de auteurs hiervan op de hoogte gesteld middels een PB of -wanneer wij ze in de afgelopen tijd al eerder via PB op de huisregels hebben moeten wijzen- een waarschuwing.
Het lijkt mij hierin toch wel dat constructief breder uitgelegd wordt, dan enkel een antwoord dat in het straatje van de TS ligt.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

ManchesterU15 schreef:
06 dec 2018 12:28
Radar schreef:
05 dec 2018 22:45
Verschillende forumgebruikers vonden het nodig om op de openingspost van dit topic diversen-f1/team-verdwenen-uit-fifa-ea- ... 89175.html reacties te plaatsen die de aangekaarte kwestie bagatelliseerden en ronduit flauw waren.

Dergelijke reacties dragen bij aan een sfeer die bijzonder negatief en onuitnodigend is voor met name nieuwe forumgebruikers. Wij tolereren zulke reacties niet, en hebben niet voor niks bepalingen on onze huisregels opgenomen over het leveren van constructieve en respectvolle bijdragen.

Wij hebben deze reacties verwijderd en de auteurs hiervan op de hoogte gesteld middels een PB of -wanneer wij ze in de afgelopen tijd al eerder via PB op de huisregels hebben moeten wijzen- een waarschuwing.
Het lijkt mij hierin toch wel dat constructief breder uitgelegd wordt, dan enkel een antwoord dat in het straatje van de TS ligt.
De bewuste reacties waren überhaupt niet constructief.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Ik heb gereageerd iets in de trend van:

Ik zou een rechtzaak starten voor zoonlief.

Dit werd als niet constructief beschouwd en verwijderd. Ik geef toe, quasie grappig bedoeld, maar in essentie wel mijn tip.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ManchesterU15 schreef:
06 dec 2018 12:36
Ik zou een rechtzaak starten voor zoonlief.
Pas echt constructief als zo'n tip wordt gevolgd door handvatten voor eventuele rechtsmaatregelen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door reggie2 »

moederslink schreef:
05 dec 2018 16:07
RADAR :
het wordt tijd voor een evaluatie zolangzamerhand na 6 maanden , toch?
Even voor nu een paar dingetjes :
-fijn dat de smiley.s weer ' hersteld ' zijn
-de moderatie is momenteel niet bepaald actief , moet ik zeggen :x
- kan ingevoerd worden dat meerdere meldingen mogelijk zijn?
( dat zou de ' ernst ' vd melding vh het bericht onderstrepen nl.)

Verder .....voor wie van toepassing :
" een heerlijk Klaasavondje gewenst ! :P "

Mijn vind ik leuk knop doet het nog steeds niet . :lol:

criticus2
Berichten: 1096
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door criticus2 »

71 pagina`s. deels onzin. deels ook wat door deze en gene voorspeld was: moderatie gaat door op de oude weg in essentie.
Serieus bedoelde postings worden gemeld, omdat de inhoud niet begrepen wordt denk ik dan, meer dan dat de opgegeven reden echt aan de orde is.
vragen/klachten van TS worden gelijk in het juridische getrokken, waarna diverse vaste bezoekers zich weer verdiepen in een meerdere pagina's juridisch geneuzel, waar TS niets aan heeft ...En anders worden serieus bedoelde antwoorden wel onderuit gemaaid, meestal zonder echt goede argumentatie... (gek he dat die na vraag stellen zich nauwelijks meer melden...?).
heeft dit forum eigenlijk nog bestaansrecht?

Lady1234
Berichten: 26912
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

reggie2 schreef:
06 dec 2018 14:51
moederslink schreef:
05 dec 2018 16:07
RADAR :
het wordt tijd voor een evaluatie zolangzamerhand na 6 maanden , toch?
Even voor nu een paar dingetjes :
-fijn dat de smiley.s weer ' hersteld ' zijn
-de moderatie is momenteel niet bepaald actief , moet ik zeggen :x
- kan ingevoerd worden dat meerdere meldingen mogelijk zijn?
( dat zou de ' ernst ' vd melding vh het bericht onderstrepen nl.)

Verder .....voor wie van toepassing :
" een heerlijk Klaasavondje gewenst ! :P "

Mijn vind ik leuk knop doet het nog steeds niet . :lol:
De mijne wel.

Judith.L
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 nov 2018 13:46

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Judith.L »

criticus2 schreef:
06 dec 2018 15:33
71 pagina`s. deels onzin. deels ook wat door deze en gene voorspeld was: moderatie gaat door op de oude weg in essentie.
Serieus bedoelde postings worden gemeld, omdat de inhoud niet begrepen wordt denk ik dan, meer dan dat de opgegeven reden echt aan de orde is.
vragen/klachten van TS worden gelijk in het juridische getrokken, waarna diverse vaste bezoekers zich weer verdiepen in een meerdere pagina's juridisch geneuzel, waar TS niets aan heeft ...En anders worden serieus bedoelde antwoorden wel onderuit gemaaid, meestal zonder echt goede argumentatie... (gek he dat die na vraag stellen zich nauwelijks meer melden...?).
heeft dit forum eigenlijk nog bestaansrecht?
Ik moet toegeven volkomen gelijk, om dit te zeggen heb ik me nog even gemeld.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lady1234 schreef:
06 dec 2018 15:36
reggie2 schreef:
06 dec 2018 14:51
moederslink schreef:
05 dec 2018 16:07
RADAR :
het wordt tijd voor een evaluatie zolangzamerhand na 6 maanden , toch?
Even voor nu een paar dingetjes :
-fijn dat de smiley.s weer ' hersteld ' zijn
-de moderatie is momenteel niet bepaald actief , moet ik zeggen :x
- kan ingevoerd worden dat meerdere meldingen mogelijk zijn?
( dat zou de ' ernst ' vd melding vh het bericht onderstrepen nl.)

Verder .....voor wie van toepassing :
" een heerlijk Klaasavondje gewenst ! :P "

Mijn vind ik leuk knop doet het nog steeds niet . :lol:
De mijne wel.

Vind ik niet leuk :lol:

Judith.L
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 nov 2018 13:46

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Judith.L »

ManchesterU15 schreef:
06 dec 2018 12:36
Ik heb gereageerd iets in de trend van:

Ik zou een rechtzaak starten voor zoonlief.

q
Laatst gewijzigd door Judith.L op 06 dec 2018 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26912
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nee, hij bedoelde “quasi”.

v.d.Heyden
Berichten: 737
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Judith.L schreef:
06 dec 2018 17:12
Als u de Nederlandse taal niet beheerd houd dan op met commentaar geven op leiding gevende die hebben wel wat anders te doen (precies leiding geven), die gaan echt niet janken om dit soort figuren hoor. Stel je wat terughoudend op en lees af en toe een goed boek om je Nederlandse kennis wat op te vijzelen. Je hebt tijd genoeg merk ik wel.
Splinter en balk?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Judith.L schreef:
06 dec 2018 17:12
-----
En u reageerde in mijn Topic ,, al u mijn manager was zou u binnen 10 minuten janken,, erg constructief! Nog een ,, zou na uw werk meteen naar de coffeeshop gaan want de spanning is wel erg hoog,, goede indicatie en constructief advies.

Hier pak er nog maar eentje dan, RECHTZAAK maak daar gewoon rechtszaak van.
En dan nog maar eentje ,,QUASIE,, of bedoelde u quassi? Als u de Nederlandse taal niet beheerd houd dan op met commentaar geven op leiding gevende die hebben wel wat anders te doen (precies leiding geven), die gaan echt niet janken om dit soort figuren hoor. Stel je wat terughoudend op en lees af en toe een goed boek om je Nederlandse kennis wat op te vijzelen. Je hebt tijd genoeg merk ik wel.
Ik gaf antwoord op Judith , maar ik ben er vrijwel zeker van dat zij Blont007 is.
Dus......ik haak verder af.
Laatst gewijzigd door moederslink op 06 dec 2018 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Hier geen onderlinge ruzies uitvechten / elkaar de maat nemen a.u.b.

De discussie in het topic is uiteindelijk overigens op een nette manier vervolgd, dat is fijn om te zien. viewtopic.php?f=1&t=189175&p=2644903

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Ondanks bovenstaand bericht hebben wij zojuist nóg meer (nieuwe) berichten verwijderd waarin sprake was van geruzie / op de persoon spelen. Daar is dit forum en zélfs dit topic niet voor bedoeld.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik krijg nu een PB van Radar dat dit niet op een openbaar forum geplaatst had mogen worden.

Dat riekt naar censuur.....en het tegenovergestelde zou juist moeten plaatsvinden :
een bedankje geven .....aan de klokkenluider :?

Het is toch zinvol en transparant dat iedereen weet dat wanneer hier wordt getrold dat Radar daar publiekelijk korte metten mee maakt?

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Trollen kun je misschien beter negeren. Op den (lange, soms zeer lange) duur houdt het wel een keertje op. Eventueel kun je via de rode knop een melding doen bij de redactie. Dat is precies wat de redactie het liefste heeft. En elkaar inlichten kan uiteraard ook via pb of anderszins. ;)
Laatst gewijzigd door witte angora op 07 dec 2018 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten