LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door kuklos »

ClaimConcept schreef:
10 dec 2018 12:27
kuklos schreef:
09 dec 2018 22:02
Het lijkt erop dat twee topics van vincent rogiest verwijderd zijn.
Het lijkt erop dat hij solliciteert naar een ban, met zijn topics over VGZ en Uitgebuite Polen
Al zijn topics zijn verdwenen en hij ook. Nadeel is dat hij nu nog meer complotten kan zien.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

kuklos schreef:
10 dec 2018 19:02
Al zijn topics zijn verdwenen en hij ook. Nadeel is dat hij nu nog meer complotten kan zien.
"het stoplicht springt soms op rood en springt soms op groen , in Eindhoven is altijd wat te doen" :D
( een kleine variant op de bekende grappige uitspraak van Herman Finkes over zijn geliefde Almelo )
Laatst gewijzigd door moederslink op 10 dec 2018 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

3 weggehaald en Pb sturen lukte ook niet meer.... prima werk.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Radar schreef:
07 dec 2018 11:32
ClaimConcept schreef:
07 dec 2018 10:30
(..)
Radar bedoelt de discussie met @Judith.L en @blont007, (..)

Het topic van @Judith.L betreft viewtopic.php?f=69&t=189105&sd=a&start=60#p2644997
ClaimConcept schreef:
09 dec 2018 13:36
moederslink schreef:
07 dec 2018 16:10
Het hele Tinyseed topic is nu door Radar uit de lucht gehaald ......
Dat kan net zo goed op verzoek van @Judith.L.
@Radar, kunnen jullie uitleggen wat er aan de hand is?
@Radar?

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Radar »

Ter informatie: we hebben nader onderzoek gedaan naar de accounts 'Blont007' en 'Judith.L' en hebben besloten om ze in verband met schending van onze huisregels te verbannen van ons forum.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door berndv »

Radar schreef:
12 dec 2018 16:49
Ter informatie: we hebben nader onderzoek gedaan naar de accounts 'Blont007' en 'Judith.L' en hebben besloten om ze in verband met schending van onze huisregels te verbannen van ons forum.
Nooit gedacht dat het gebruik van THC een dergelijke gespleten persoonlijkheid veroorzaakte. Zal eens even met mijn andere ik gaan overleggen of die daar ook last van heeft. :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar schreef:
12 dec 2018 16:49
Ter informatie: we hebben nader onderzoek gedaan naar de accounts 'Blont007' en 'Judith.L' en hebben besloten om ze in verband met schending van onze huisregels te verbannen van ons forum.
Radar bedankt en ook bedankt voor deze transparantie.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Radar schreef:
12 dec 2018 16:49
Ter informatie: we hebben nader onderzoek gedaan naar de accounts 'Blont007' en 'Judith.L' en hebben besloten om ze in verband met schending van onze huisregels te verbannen van ons forum.
Kijk, dat is nog eens echt nuttige feedback! Super.

Erthanax
Berichten: 9612
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Hulde aan de moderators!

Moneyman
Berichten: 29867
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
12 dec 2018 16:49
Ter informatie: we hebben nader onderzoek gedaan naar de accounts 'Blont007' en 'Judith.L' en hebben besloten om ze in verband met schending van onze huisregels te verbannen van ons forum.
Goed gedaan, en fijn dat het teruggekoppeld wordt!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

3 dagen lang complimentjes voor de Moderator, zullen we dat zo proberen te houden?

Moneyman
Berichten: 29867
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Komkommertijd schreef:
13 dec 2018 09:33
3 dagen lang complimentjes voor de Moderator, zullen we dat zo proberen te houden?
Ik stem vóór. Als de moderatie dan gelijk de andere overduidelijke illegale terugkeerders even de digitale nek omdraait, komt dat zeker goed.

BL2
Berichten: 4790
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door BL2 »

Ja, hoe denkt de moderatie eigenlijk over verbannen leden welke weer terugkeren en gewoon verder gaan met tenenkrommend berichten plaatsen vol onzin ?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ze geen permanente IP blokkade geven mag elke Nederlander hier telkens terug komen.

Zo is een ooit verbannen Deurwaarder gelukkig weer terug en niets mis mee.
En mijn bericht hier vlak boven is toch niets fout mee.

En ik mag een afwijkende mening hebben, alles wat al geschreven is herhalen wat sommige doen vind ik ook nutteloos.
Ik mag mensen niet aanzetten tot fraude maar als de leverancier een fout voorbeeld gaf... is de verleiding groot op een
beetje gelijkwaardige manier deze terug te pakken.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik heb de moderatie een stuk of 10 berichten gezonden met vraag of ze actie willen ondernemen op het ongelooflijke gezemel en nutteloze gezeur van een forumlid dat onder een andere naam al jaren het forum teisterde. Nu is hij (ik denk tenminste dat het een hij is) terug met precies hetzelfde gezemel in precies dezelfde stijl. Bijzonder hinderlijk.
Je kan wel zeggen: let er niet op, maar het is net als met tv-reclame: je kijkt er niet naar maar er blijft toch wat hangen.
Bovendien, het zou toch zogenaamd niet mogen, terugkeren onder een andere naam?
Ik moet nu soms een topic proberen te lezen waarbij de helft bestaat uit die vlakjes met de mededeling dat de reactie is geschreven door zo'n hinderlijk figuur. Niet prettig.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij mag iedereen zijn gebruikersnaam veranderen.

Moneyman
Berichten: 29867
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
13 dec 2018 12:44
Volgens mij mag iedereen zijn gebruikersnaam veranderen.
Je mist het punt :wink:

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
13 dec 2018 10:13
Als ze geen permanente IP blokkade geven mag elke Nederlander hier telkens terug komen.

Zo is een ooit verbannen Deurwaarder gelukkig weer terug en niets mis mee.
En mijn bericht hier vlak boven is toch niets fout mee.

En ik mag een afwijkende mening hebben, alles wat al geschreven is herhalen wat sommige doen vind ik ook nutteloos.
Ik mag mensen niet aanzetten tot fraude maar als de leverancier een fout voorbeeld gaf... is de verleiding groot op een
beetje gelijkwaardige manier deze terug te pakken.
Er is een groot verschil tussen een deurwaarder die terugkomt omdat de moderatie uiteindelijk op haar beslissing is terug gekomen, en een forumlid dat, kennelijk na verbanning, op eigen initiatief getransformeerd is van een huishoudapparaat naar een zomerse zegswijze.

Een andere zegswijze is: 'goed voorbeeld doet goed volgen'. Maar dat wil niet zeggen dat 'fout voorbeeld' gerechtigd is tot foute navolging. Je zult, zeker in het openbaar, boven 'foute voorbeelden' en foute uitspraken moeten staan, en je kunt beslist geen frauduleuze adviezen geven.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door berndv »

Hoe krijgen mensen het soms voor elkaar. Ik hobbel al sinds 2005 hier rond met hetzelfde account. Weliswaar niet continu aanwezig, steeds weer in periodes. Maar ja, dat krijg je als ADD-er, als de aandacht verslapt worden andere dingen weer interessant, totdat er weer een trigger is om hier weer eens terug te komen.

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

witte angora schreef:
13 dec 2018 13:04
Komkommertijd schreef:
13 dec 2018 10:13
Als ze geen permanente IP blokkade geven mag elke Nederlander hier telkens terug komen.

Zo is een ooit verbannen Deurwaarder gelukkig weer terug en niets mis mee.
Er is een groot verschil tussen een deurwaarder die terugkomt omdat de moderatie uiteindelijk op haar beslissing is terug gekomen, en een forumlid dat, kennelijk na verbanning, op eigen initiatief getransformeerd is van een huishoudapparaat naar een zomerse zegswijze.
stofzuigertje schreef:
13 aug 2018 13:24
viewtopic.php?f=40&t=187057

Geen Komkommer taart AUB....

Gesloten