Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ze hier over Koekies praten en Sesamstraat film link plaatsen?

Humor mag maar dit is voor Adviezen aan de Moderators bedoeld!
Ik denk dat als gehele groep slechts 2 dagen kreeg al zal schrikken....

De Huiskamer mag alles maar dit is toch bedoeld om Forum te verbeteren tips te geven en daar voldoen de laatste dagen geplaatste zooi zeker niet aan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

breien schreef:
21 jul 2020 18:35
Volgens mij hoort deze vraag in dit topic thuis.
Aan de moderator of een computernerd.
Ik heb dus een nieuw tabletje. Het heeft wel een nadeeltje. Sindsdien kan ik niet meer ingelogd blijven op dit forum. Ook bezoek ik dit forum nog steeds met mijn smartphonetje.
Hoe kan ik mijzelf inloggen op mijn tabletje en ook ingelogd blijven op beide apparaten?
Moderator én computernerd hier, speelt dit probleem nog steeds? Kan inderdaad iets simpels zijn als dat je was vergeten het vinkje bij 'ingelogd blijven' te selecteren of dat je tablet telkens cookies verwijdert (staat privémodus misschien aan?). Als het probleem aanhoudt, is het misschien iets wat we moeten doorsturen naar de ontwikkelaars.

Overigens rollen we binnenkort een nieuwe versie van onze forumsoftware uit. Als het goed is merken jullie daar geen verschil van, buiten dat het forum een uurtje of twee offline is. Maar mogelijk worden daar eventuele problemen ook mee opgelost (of veroorzaakt, in welk geval opmerkingen erg welkom zijn in dit topic!).

Verder is het bericht van Komkommertijd hierboven zeldzaam zinnig: houd het hier een beetje ontopic, grappen en grollen mogen jullie naar hartelust in de Huiskamer doen. Ik haal een paar berichtjes weg. ^FG

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

FG, hartelijk dank......

Maar om nu alle forum leden enkele Uren te verbannen :mrgreen: ? prima dat die update er komt.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

De laatste tijd laten de moderators zien dat zij echte mensen zijn die echt communiceren en ook nog een relativerend gevoel voor humor hebben. Mij bevalt dat uitstekend en ik vind dat het de kwaliteit van het forum ten goede komt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Helemaal eens met de vorige schrijver 😀.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Om even de vraag van de mod te beantwoorden: zou ik iemand in levende lijve. Zo behandelen?

Volmondig ja!

Iemand die zichzelf op de borst klopt jurist te zijn en dan met dusdanig slechte adviezen komt of alleen met gesloten envelop wil werken ( en soms openlijk reclame maakt ), zou ik exact zo in levende lijve toespreken als hier op het forum gebeurt.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Radar schreef:
26 jul 2020 14:16
ElleFlowers laat hier een reactie achter die grotendeels overeenkomt met al jullie meningen en noemt een algemene gang van zaken bij nonconformiteit.
Dit is onzin. Iedereen is het er over eens dat de topicstarter in het betreffende topic geen enkel recht heeft om te ruilen of terug te brengen. Elle is de enige die denkt dat er zeker wel mogelijkheden zijn, maar dat moet dan vooral per pb besproken worden. Met nonconformiteit heeft het sowieso niets van doen. Het product werkt immers naar behoren. En een werkend product terugbrengen omdat het gerepareerd zou moeten worden en dan het geld terug krijgen, sorry... er worden hier een paar dingen heel erg door elkaar gegooid.

En ik zou het haar in levende lijve inderdaad exact zo zeggen zoals ik het gezegd heb.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
26 jul 2020 15:13
En een werkend product terugbrengen omdat het gerepareerd zou moeten worden en dan het geld terug krijgen, sorry... er worden hier een paar dingen heel erg door elkaar gegooid.
Dat was vlg mij gewoon 1 vd opties wanneer een product tegenvalt, niets meer, niets minder.
Ik denk echt dat Elle dit zo bedoelde.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Kan zijn, maar die opties zijn er gewoon niet in het geval van de topicstarter. Ze zijn dus ook niet relevant.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja dat is duidelijk, er is geen legitieme reden in dit geval ( zie mijn reactie in het gametopic) .

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben geen jurist, maar ik zou de adviezen van Elle, die zich er op laat voorstaan jurist/advocaat te zijn, zeker niet opvolgen. De meeste slaan nergens op.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

Ik ben het voor de verandering helemaal eens met deze bijdrage van de mods, en totaal niet met flonsflons, die mij eerder al een permaban heeft toebedeeld

De kern is dat het hier namelijk niet om de inhoud maar om de persoon gaat.

Een aantal forumleden klopt zichzelf en elkaar steeds op de borst, en concluderen gezamenlijk dat ze toch wel zeer vooraanstaande en belangrijke forumleden zijn.

Anderen en met name nieuwelingen worden op elke punt en komma aangepakt, en dwingend " gecorrigeerd".

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou Omega, dan nog maar eens een keer de bijdragen van “nieuweling” Elle lezen.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat ik weinig enthousiast ben over de aard en inhoud van de reacties van EF, zal duidelijk zijn. Vooral de "ik weet het antwoord maar ik geef het alleen via pb"-benadering vind ik beslist ongewenst op een forum, inhoudelijk zijn ze juridisch aanvechtbaar.

Toch vind ik de uitgebreide reactie van de moderatie "leuk", dwz ik kan mij er wel in vinden. Over de menselijke stijl van modereren heb ik herhaaldelijk en oprecht de loftrompet gestoken. Dat de uitkomst nu anders is dan ik misschien in dit geval verwacht had, maakt dat niet anders.

De moderators proberen het forum in goede banen te leiden en doen dat niet meer door streng de regels te handhaven, maar in redelijkheid en billijkheid, naar eer en geweten. De moderators laten zien dat zij geen onpersoonlijke entiteit zijn, maar echte mensen. Net als de forumleden.

Deze zonnige en lichtelijk winderige zomerdag is bijzonder geschikt om een muffe stoflap buiten te hangen en even op te frissen:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

En wederom ben ik het eens met de vorige schrijver :D .
Ik vind het modereren nu een verademing t.o.v vroeger.
Ik hecht er aan om dingen goed uitgelegd te krijgen opdat ik het kan begrijpen en dat doen ze nu vind ik 👍.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

Lady1234 schreef:
26 jul 2020 16:17
Nou Omega, dan nog maar eens een keer de bijdragen van “nieuweling” Elle lezen.
Wat will je hier mee zeggen? Ik heb de postings van Elle gelezen , en vindt ze zinvol.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als Juriste zal ze altijd anders schrijven dan ik doe....
Zij vertelde de regels en ik hoe je ze kunt..... mag ik hier niet zeggen!

Ik vind dat iedereen alles mag roepen en zeggen, en dat daar wel eens foute antwoorden tussen zitten....
Dit is voor en door forum leden en iedereen mag daarvan zijn mening geven.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

fonsflons schreef:
26 jul 2020 16:47
omega19 schreef:
26 jul 2020 16:16
Ik ben het voor de verandering helemaal eens met deze bijdrage van de mods, en totaal niet met flonsflons, die mij eerder al een permaban heeft toebedeeld

Huh?

Ik ken je niet, en als je een permaban hebt hoe kun je dan reageren?
Geen idee hoe fonsflons een ander een permaban kan geven. Maar ik krijg zo het gevoel, en dat had ik al eerder, dat omega19 een oude bekende is.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

omega19 schreef:
26 jul 2020 16:49
Lady1234 schreef:
26 jul 2020 16:17
Nou Omega, dan nog maar eens een keer de bijdragen van “nieuweling” Elle lezen.
Wat will je hier mee zeggen? Ik heb de postings van Elle gelezen , en vindt ze zinvol.
Hopelijk hebt u dan geen juridisch advies nodig.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

Lady1234 schreef:
26 jul 2020 17:44
omega19 schreef:
26 jul 2020 16:49
Lady1234 schreef:
26 jul 2020 16:17
Nou Omega, dan nog maar eens een keer de bijdragen van “nieuweling” Elle lezen.
Wat will je hier mee zeggen? Ik heb de postings van Elle gelezen , en vindt ze zinvol.
Hopelijk hebt u dan geen juridisch advies nodig.
Dank je wel om mijn stelling zo (ongewild) te ondersteunen

Gesloten