Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Getuige bovenstaande lijkt het me het beste als pb's gewoon uitgezet worden. Het leidt enkel tot gedoe. Als mensen privé iets willen bespreken geven ze elkaar maar hun privé gegevens en spreken ergens af.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

angel1978 schreef:
06 aug 2020 07:41
Getuige bovenstaande lijkt het me het beste als pb's gewoon uitgezet worden. Het leidt enkel tot gedoe. Als mensen privé iets willen bespreken geven ze elkaar maar hun privé gegevens en spreken ergens af.
Maar hoe bereik je dan iemand? Moet je dan je e-mailadres op het forum vermelden :lol:

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ga je er weer vanuit dat dit of een forum dit zou moeten faciliteren en dat is volgens mij niet het geval.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

angel1978 schreef:
06 aug 2020 07:54
Ga je er weer vanuit dat dit of een forum dit zou moeten faciliteren en dat is volgens mij niet het geval.
PB’s kunnen best handig zijn als je iemand adviezen wilt geven over iets wat je zelf ook hebt meegemaakt. Dit moet dan wel gebeuren met toestemming van beiden.
Dat er iemand misbruik van maakt door per PB je persoonlijk aan te vallen, is erg kinderachtig. Deze persoon moet dan aangepakt worden, het hoeft niet te betekenen dat de PB’s dan maar weg gehaald moeten worden.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Die mening mag je hebben. Daar denk ik dus heel anders over. Omdat pb's privé zijn en de moderator daar ook niet zomaar ik kan gaan zitten rommelen is aanpakken uitermate lastig. Het zou niet moeten dat de moderator zich daarmee bezig moet houden, alleen omdat iets handig is.
Volgens mij kost het bijhouden van de normale forumberichten al teveel tijd.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

ik zou niet weten waarom je een medeforumlid ( geen TS) een PB bericht moet sturen met dezelfde argumentatie/discussie als in het openbare Topic staat, maar dan blijkbaar groffer geformuleerd.

Sorry, maar ik vind dat achterbaks. Zeg hier wat je kwijt wil over het onderwerp.

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

angel1978 schreef:
06 aug 2020 07:41
Getuige bovenstaande lijkt het me het beste als pb's gewoon uitgezet worden. Het leidt enkel tot gedoe. Als mensen privé iets willen bespreken geven ze elkaar maar hun privé gegevens en spreken ergens af.
Getuige bovenstaande zou ik zeggen dat de 2 kemphanen juist hun "discussie" per PB voort te laten zetten zodat wij hier niet mee vermoeid worden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Allen,

Ik heb gezien, alleen Neodutchio en Moederslink hebben deze op pagina 82 aan staan.
Beide kregen een Test mail met verzoek van probeer een antwoord te geven om aan te tonen dat een uitgeschakelde wel kan sturen maar je niets kunt antwoorden!

Naast deze wegens reactie van Nijogeth mijn uitgezet en Test gestuurd...
Daarna ook naar SK Radar, hebra98, Juliomarner,en Omega 19.... gestuurd dus 7 personen als het goed is...

Dit is bewijs dat 7 met Pb. aan bereikbaar waren voor mijn tijdelijk na 18,??uur uitgeschakelde.

Straks aanzetten en die 7x Pb waren puur als test en bewijs voor mede Forum leden en verder inhoudsloze.

Ik ben van mening dat mensen die ontvangst uit hebben staan ook geen stuur mogelijkheid horen te hebben...
Het is Geven & Nemen, en niet zo...

Over de inhoud en waarover die discussie ging bemoei ik me niet..
ik geef mijn mening en dat is het.

En voor SK of andere Collega......
Zodra de aanpassing klaar is.... ik test graag en hoop dat het lukte...
En dan hier de bezem erdoor als alles opgelost is....?

En wat denk je van deel 4?
Na 82 pagina's is het nalezen erg veel zooi.....
slotje op nr3 en zoals wij al eerder door meerderheid gesteunde mening...
Topic Starter dus in dit geval Rader mag er een slotje op doen!
Op naar 4e graag!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

juliomariner schreef:
06 aug 2020 09:37
angel1978 schreef:
06 aug 2020 07:41
Getuige bovenstaande lijkt het me het beste als pb's gewoon uitgezet worden. Het leidt enkel tot gedoe. Als mensen privé iets willen bespreken geven ze elkaar maar hun privé gegevens en spreken ergens af.
Getuige bovenstaande zou ik zeggen dat de 2 kemphanen juist hun "discussie" per PB voort te laten zetten zodat wij hier niet mee vermoeid worden.
Het probleem is dat 1 kemphaantje wel kan ontvangen... maar niets kan terug sturen wegens uitgezet!
Dus 1 met en 1 zonder... daar gaat dit probleem over.

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Misschien is het dan een idee om speciaal voor die 2 een eigen discussietopic te openen, naast de huiskamer een kinderhoek. Worden wij er niet met hun prive vete lastiggevallen.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Er is van mijn kant geen sprake van een vete. Als die er wel zou zijn, dan zou ik natuurlijk nooit dit schrijven:
alfatrion schreef:
19 apr 2020 21:11
NeoDutchio schreef:
19 apr 2020 20:42
De reisorganisatie mag het aanbieden, maar dat wil niet zeggen dat u het moet accepteren. Ten alle tijden houdt u het recht om het geld terug te krijgen. Echter zal u uzelf wel moeten afvragen of het geld direct nodig is. Om de continuïteit te waarborgen zijn de vouchers in het leven geroepen. Met de kanttekening erbij dat mensen zich gewoon kunnen melden die redenen hebben waardoor het geld sneller terug moet komen.
Dit vind ik nu een post die waarde toevoegt!

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

alfatrion schreef:
06 aug 2020 10:07
Er is van mijn kant geen sprake van een vete. Als die er wel zou zijn, dan zou ik natuurlijk nooit dit schrijven:
alfatrion schreef:
19 apr 2020 21:11
NeoDutchio schreef:
19 apr 2020 20:42
De reisorganisatie mag het aanbieden, maar dat wil niet zeggen dat u het moet accepteren. Ten alle tijden houdt u het recht om het geld terug te krijgen. Echter zal u uzelf wel moeten afvragen of het geld direct nodig is. Om de continuïteit te waarborgen zijn de vouchers in het leven geroepen. Met de kanttekening erbij dat mensen zich gewoon kunnen melden die redenen hebben waardoor het geld sneller terug moet komen.
Dit vind ik nu een post die waarde toevoegt!

Gut, heb je iets positiefs kunnen vinden? En voor een vete heb je 2 mensen nodig. Als je na het gal spugen de communicatie snel blokkeert, zal er ook niet een vete kunnen ontstaan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Zoals ik al eerder had geschreven :
ontmoet elkaar desnoods eens een keer , drink een pilsje samen en houd je vast aan de overeenkomsten i.p.v de verschillen 😉 , dan wordt dat gehakketak hopelijk minder.
Nmm is daar sowieso de TS natuurlijk niet mee gebaat! Die leest toch al vaak niet meer mee, en reageren is er vaak ook al niet meer bij 😧 !
Hier heeft toch echt niemand zin in?!

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

moederslink schreef:
06 aug 2020 10:39
Zoals ik al eerder had geschreven :
ontmoet elkaar desnoods eens een keer , drink een pilsje samen en houd je vast aan de overeenkomsten i.p.v de verschillen 😉 , dan wordt dat gehakketak hopelijk minder.
Nmm is daar sowieso de TS natuurlijk niet mee gebaat! Die leest toch al vaak niet meer mee, en reageren is er vaak ook al niet meer bij 😧 !
Hier heeft toch echt niemand zin in?!
Waarom pakken we het niet breder aan? Ik zie het best wel zitten om met meer mensen een frisje te gaan drinken (ik lust geen bier). Maken we er een gezellige middag van met een hapje en een drankje en eventueel een mondelinge discussie om veel uit de wereld te helpen. Is de studio van Radar beschikbaar?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Oké, er zijn ooit 200.000 forum leden aangemeld en bij 1% opkomst is dat 2000 personen die niet in de Studio passen!

Bij slechts 0,1% dus 200 mensen al krap voor de 1½ Rutte meters een hele klus.
Denk aan een plek in een groot Park, zelf klapstoeltje en drinken zelf meenemen!

Een Radar Meeting en of ze het uitzenden, daar beslis ik niet over.
Wel moeten we als we dit willen dit laten afsplitsen.
Het is tenslotte geen Feedback Meeting!

En mag ik mijn oude demente Kater meenemen of zijn er enkele allergie patiënten?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

@KKT, u mag de dag aan elkaar praten. Op voorwaarde dat u net zo praat als u hier schrijft. Dat houdt de discussie ook levendig.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

PietertjeTwee schreef:
06 aug 2020 10:52
Ik zou grof geld betalen voor een stream van een live debat tussen NeoDutchie en Alfatrion.
Wat schuift het? :lol: Delen we het 50% 50%. Misschien hebben we een voorzitter nodig. Doen we 33.3...% 33.3...% 33.3...%.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
06 aug 2020 10:47
moederslink schreef:
06 aug 2020 10:39
Zoals ik al eerder had geschreven :
ontmoet elkaar desnoods eens een keer , drink een pilsje samen en houd je vast aan de overeenkomsten i.p.v de verschillen 😉 , dan wordt dat gehakketak hopelijk minder.
Nmm is daar sowieso de TS natuurlijk niet mee gebaat! Die leest toch al vaak niet meer mee, en reageren is er vaak ook al niet meer bij 😧 !
Hier heeft toch echt niemand zin in?!
Waarom pakken we het niet breder aan? Ik zie het best wel zitten om met meer mensen een frisje te gaan drinken (ik lust geen bier). Maken we er een gezellige middag van met een hapje en een drankje en eventueel een mondelinge discussie om veel uit de wereld te helpen. Is de studio van Radar beschikbaar?
Ik vind het een leuk idee, maar laten we het zonder discussie doen, gewoon elkaar leren kennen van een andere kant. En dan zijn uiteraard alle leden welkom. Een paar uurtjes bij Radar kan leuk zijn en dan sluiten we het af in de binnenstad van Hilversum.

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mmm. Ergens doet dat een twee jaar oud belletje rinkelen.
Re: Feedback op het Forum - deel 1 schreef:
Bericht door Erthanax » 02 jun 2018 18:15

(...)
Andere forums waaraan ik deelneem organiseren met enige (on)regelmaat een meeting of een "treffen" waar de deelnemers samenkomen. Het gaat dan ook om elkaar dingen te laten zien van de hobby of onderwerp van het forum. Dat laatste gaat hier natuurlijk niet op, maar een "borrel" zou misschien best kunnen. Het praat in ieder geval een stuk gemakkelijker en het is mijn (profesionele) ervaring dat (zakelijke) meningsverschillen met mensen die je ontmoet hebt vaak minder heftig zijn. In het ideale geval zijn ook redactie en moderatie aanwezig. Niet om verantwoording af te leggen, maar bv om te vertellen hoe onderwerpen voor een programma worden gekozen en geproduceerd. Ook zonder aanwezigheid van "gene zijde" zou er mogelijk meer begrip en waardering kunnen ontstaan. Of ben ik weer eens te onnozel?


Ofwel, ik zie het wel zitten.

NB: Dit citaat is knip-en-plakwerk. "Echt" citeren gaat niet meer, omdat Feedback Deel 1 is gesloten.

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

PietertjeTwee schreef:
06 aug 2020 10:52
Ik zou grof geld betalen voor een stream van een live debat tussen NeoDutchie en Alfatrion.
Ik neem de weddenschappen wel aan.

Gesloten