Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bericht door Smartje » 09 apr 2021 17:42

Vergeet niet op je eigen hartje van de "meelopers te tikken🤣(of propje in)
Hoop niet voor je.🏁

Allereerst excuus voor bovrnstaande mislukte quote.
Zoals gewoonlijk zijn de epistels van stofzuigertje/Komkommertijd/Smartje voor een normaal mens niet te volgen.
Wat ik ook niet kan volgen is dat deze persoon echt al vele keren een laatste kans van de redactie heeft gekregen. Dat dit er uiteindelijk toe leidde dat er een permanente ban werd uitgedeeld. Echter deze persoon krijgt weer de gelegenheid om onder een andere naam te reincarneren. Ik vind dit vreemd. Het is ongeveer hetzelfde als een draaideur crimineel die elke keer weer een kans krijgt omdat het zo'n aardige man is en zijn bedoelingen zo goed.
Dat hij naar de redactie en naar ons een lange neus trekt moeten we dan maar voor lief nemen want hij weet toch:kan me niet schelen wat ik doe het wordt toch wel gedoogd

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Er gaat veel aandacht naar de terugkeer van een verbannen forumlid, dus hier een open gesprek. De moderatie heeft onderling overlegd en ook met het forumlid in kwestie uitvoerig gesproken. Met het risico inconsequentie verweten te worden, hebben we toch besloten om het lid een allerlaatste kans te geven om zijn goede voornemens te bewijzen. We zijn van mening dat iemand met een aangetoonde appreciatie voor het forum en wil om onvoorwaardelijk bij te dragen dat verdient. Aan de goedbedoelde aard van zijn berichten twijfelen we niet, maar we hebben afgesproken dat als we dezelfde hinderlijke richting uitgaan als voorheen, we afscheid nemen. We rekenen op jullie begrip en danken je voor je geduld. En vanzelfsprekend luisteren we naar jullie (serene) feedback.^JS

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Betreft het Ridder777, dan alle begrip. Betreft het komkommer, dan nul begrip. Dat is alweer gebleken in het topic over een erfgenaam die graag de bankafschriften van haar overleden moeder wil inzien

Dorfje
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 mei 2017 00:21

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Dorfje »

Denk niet dat Smartje Komkommer is. Zijn Nederlands is veel slechter hoor. Hij zit nu op het Kassaforum onder de nick Somss.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dorfje schreef:
09 apr 2021 18:57
Denk niet dat Smartje Komkommer is. Zijn Nederlands is veel slechter hoor. Hij zit nu op het Kassaforum onder de nick Somss.
100% zeker dat hij het wel is.
Wat betreft het Kassaforum, daar zal hij ook wel niet zo lang meer zitten aangezien de redactie de laatste paar keer zijn reacties heeft weggehaald wegens off topic.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

In het verleden hebben wel meer leden een permaban gehad. Als nu de ban van komkommer wordt opgeheven is het misschien ook een goed idee om iedereen gratie te verlenen. Dus ook Ridder, Willems, van Dalen, Witte Angora en al die anderen...

angel1978
Berichten: 10940
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ridder is ook terug maar onder een ander account. Denk maar aan zijn bijbaantje En kijk even wie er naar Vietnam wil.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

juliomariner schreef:
09 apr 2021 19:02
Dorfje schreef:
09 apr 2021 18:57
Denk niet dat Smartje Komkommer is. Zijn Nederlands is veel slechter hoor. Hij zit nu op het Kassaforum onder de nick Somss.
100% zeker dat hij het wel is.
Wat betreft het Kassaforum, daar zal hij ook wel niet zo lang meer zitten aangezien de redactie de laatste paar keer zijn reacties heeft weggehaald wegens off topic.
De stijl van Smartje is toch écht heel anders dan die van KKT . Ik geloof er niets van dat dit één en dezelfde is.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
09 apr 2021 19:30
...... Witte Angora .......
Die heeft toch geen ban?

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Geloof me maar hij is het wel. De ban van Komkommer is trouwens niet opgeheven, hij wordt alleen onder een andere nickname gedoogd. Ik vind dat nog steeds onbegrijpelijk. Hij toont gewoon iedereen een dikke vinger want hij weet dat hij onder een andere nickname toch wel weer terug kan komen, want och zijn bedoelingen zijn zo goed.

Lady1234
Berichten: 27072
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

moederslink schreef:
09 apr 2021 19:33
juliomariner schreef:
09 apr 2021 19:02
Dorfje schreef:
09 apr 2021 18:57
Denk niet dat Smartje Komkommer is. Zijn Nederlands is veel slechter hoor. Hij zit nu op het Kassaforum onder de nick Somss.
100% zeker dat hij het wel is.
Wat betreft het Kassaforum, daar zal hij ook wel niet zo lang meer zitten aangezien de redactie de laatste paar keer zijn reacties heeft weggehaald wegens off topic.
De stijl van Smartje is toch écht heel anders dan die van KKT . Ik geloof er niets van dat dit één en dezelfde is.
Op het Kassa forum schreef hij ook in het begin in een normale stijl, maar nu gaat het als vanouds richting Stofzuiger en KKT.

Ik heb daar amper een on topic reactie van hem gelezen, maar de redactie gaat daar nu, geloof ik, aan het werk. Er wordt veel geschrapt.

Geen idee wie Willems en Van Dalen zijn.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zijn laatste 5 of zo reacties zijn daar allemaal geschrapt. Heb sinds gisteren daar ook geen reachtie meer van hem gezien (ban?)

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

kuklos schreef:
09 apr 2021 19:40
J. Deltoer schreef:
09 apr 2021 19:30
...... Witte Angora .......
Die heeft toch geen ban?
Ik niet, maar iemand anders wel: tenormin. Die zal echt niet onder een ander account terug komen, al zou ze wel graag weer mee willen doen. Haar 'zonde': het was in het trollentijdperk dat ze naar Amerika vloog en van daar uit een reactie plaatste op dit onvolprezen forum. De destijdige moderatie concludeerde, aangezien het een ander IP-adres was uit Amerika, dat ze een trol was en voila. Permaban. Terwijl zij absoluut geen trol is. Ze weet hoe ze het schrijven moet, maar dat is het dan ook.

Wat dat betreft, nu we in het feedbacktopic zitten en er een heel andere modereerstijl is vergeleken met toen, wil ik de huidige moderatie vragen er nog eens naar te kijken. Zeker nu komkommer en ridder, die veel korter geleden een permaban kregen, nu wél een kans hebben gekregen.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
09 apr 2021 19:47
Ik heb daar amper een on topic reactie van hem gelezen, maar de redactie gaat daar nu, geloof ik, aan het werk. Er wordt veel geschrapt.
Ga er nu maar vanuit dat de moderatie hier, wat beide heren betreft, een en ander in de gaten houdt.

juliomariner
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat denk ik ook WA. Ze houden vast wel de vinger aan de pols.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Dat Tenormin toendertijd per direct en permanent verbannen is vond ik een gotspe.
Ik heb indertijd de moderatie een aantal keren benaderd met de uitleg hoe dat toen in werkelijkheid is gegaan en het dringende verzoek hier nog eens heel goed naar te kijken.
Helaas , zonder resultaat. En zij was dus ab-so-luut géén trol!

Lapsang
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lapsang »

Mag ik een vraag stellen over dit forum?:

Vrijwel elke keer als ik klik op "Volledige bewerker" (die standaard uit staat), springt de website naar het Forumoverzicht.

Waardoor gebeurt dit? Herkent iemand dit?

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Even gecheckt, bij mij gebeurt dit niet. WIndows 10 - browser Chrome.

Waar werk jij mee?

Lapsang
Berichten: 107
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lapsang »

Windows 10, Firefox.
(=Antwoord op vraag witte angora).
Laatst gewijzigd door Lapsang op 09 apr 2021 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
09 apr 2021 20:38
Haar 'zonde': het was in het trollentijdperk dat ze naar Amerika vloog en van daar uit een reactie plaatste op dit onvolprezen forum. De destijdige moderatie concludeerde, aangezien het een ander IP-adres was uit Amerika, dat ze een trol was en voila. Permaban.
Ik neem aan dat iedereen wel eens iets plaatst als je niet op je huisadres bent. Dan heb je toch ook een ander ip. Lijkt me sterk dat dat de zonde was van Tenormin.
Altijd trouwens gedacht dat moederslink de oude tenormin is.

Gesloten