Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
fonsflons

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door fonsflons »

Soms moet je iemand tegen zichzelf in bescherming nemen. Dat terzijde omdat ik denk dat het een intelligent iemand iemand is die er een hoop lol aan beleefd ons bezig te houden, zoniet, dan is het iemand die mooi door het leven gaat: teveel doen zonder te denken. Dat is beter dan (volgens mij) dan teveel denken zonder te doen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hij heeft af en toe een probleem wat hij hier voorlegt, wat is daar mis mee? De moderatie houdt wel in de gaten of hij niet te ver gaat.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

Op sommige apparaten krijg ik een "bad request" van dit forum. Heeft niemand anders dat?
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Is het reproduceerbaar?

Revoked

Tuurlijk.
Maar degene die het niet weet op te lossen, komt niet verder dan de Radar-homepage. Links eindigen dan in een " bad request", en daarmee komen ze niet verder.

PeterPeters1966

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Revoked schreef:
30 mei 2021 00:48
Op sommige apparaten krijg ik een "bad request" van dit forum. Heeft niemand anders dat?
En als ze dat wel hebben...moeten ze het wel omzeilen om het hier te kunnen beamen....
Welke apparaten zijn dat? OS (incl. versie), browser (incl. versie), netwerkverbinding, etc.

Jablan

Ongelezen bericht door Jablan »

Hier net zo'n melding gehad op een laptop met Firefox, nieuwste versie onder Win10 op een bekabelde glasvezelverbinding en Firefox staat op deze machine standaard in de hysterische modus: privé, niet volgen, etc. plus een reclameblokker.

(Als het goed is, kan de moderator de technische gegevens al zien bij dit bericht)

Revoked

PeterPeters1966 schreef:
30 mei 2021 19:53
Revoked schreef:
30 mei 2021 00:48
Welke apparaten zijn dat? OS (incl. versie), browser (incl. versie), netwerkverbinding, etc.
Vanwaar deze vragen?

Jablan

Ongelezen bericht door Jablan »

Omdat foutmeldingen soms alleen bij een bepaalde versie van het besturingssysteem of gebruikte internetbrowser tevoorschijn komen. Als je bij een site de melding krijgt 'geoptimaliseerd voor browser x, y, z', dan staat daar eigenlijk: wij hebben de site getest op deze browsers, hier werkt het goed, gebruik je een andere browser, dan kan niet alles werken zoals bedoeld.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

J. Deltoer schreef:
03 jun 2021 03:53
Wat mij betreft mogen wel de oneindige betogen wat reclame nu is alsmede de aanvallen verwijderd worden . Een initiatief om gedupeerden te helpen wordt door forumleden misbruikt om hun persoonlijke frustraties op TS te botvieren. Dat is niet de bedoeling van dit forum.
En dat zegt iemand die in vrijwel ieder topic zijn persoonlijke frustratie tegen andere forumleden botviert. :roll:

Een kleine bloemlezing van de afgelopen dagen. Kan de moderatie hier nu niet eens iets tegen doen?
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 18:33
Je gaat je dure advocaat niet inzetten op gekissebis hier met zichzelf veel te belangrijk vindende forumleden.
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 19:17
waar bemoeit u zich in godsnaam mee....
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 19:22
Dan zult u met mij eens zijn dat de kwalificatie "minder slim" toepasselijk is op bovenstaande reactie.
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 18:37
a en het prijzenswaardige initiatief wordt weer eens door de vaste zure kapiteins aan de wal onder het hakblok gegooid.
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 13:48
Succes met je actie en let maar niet op de zure beroepsreageerders hier
J. Deltoer schreef:
02 jun 2021 10:07
En zo is het een toetsenbordactivist succesvol gelukt
Ik snap dat in een verhitte discussie tussen 2 leden die het niet met elkaar eens zijn er wel eens opmerking geplaatst kan worden, maar om nu systematisch je misgenoegen op een kinderlijke wijze richting een grote groep vaste gebruikers kenbaar te maken...het maakt het forum zo zuur. Ga dan een andere hobby zoeken.
Ik snap ook dat dit feedback draadje niet bedoelt is om opmerkingen over anderen te maken. Maar ik denk dat het wel handig is om even te laten zien dat 1 persoon continue ongepaste opmerkingen over anderen aan het maken is. Dit is dus niets persoonlijks tussen 2 leden, maar tussen 1 lid welke duidelijk een aversie toont richting een hoop andere leden.

ClaimConcept

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Het blijft superirritant: iemand registreert zich en maakt een nieuw topic aan, om vervolgens nooit meer terug te keren en ook niet te reageren op een privébericht :cry: Dexia Leaseproces

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Even jullie aandacht voor het volgende, naar aanleiding van het gedoe in het algemene coronavirustopic van gister en vandaag. Omdat er al een aantal berichten overheen zijn gegaan, en het belangrijk is dat iedereen dit leest, doe ik het even hier.

Ik heb gisteren ingegrepen in een nogal vermoeiende discussie. Mijn bericht werd compleet genegeerd en het duurde niet lang voordat een aantal van jullie weer vrolijk doorging met dat eindeloze gekibbel. Ik probeerde het met een beetje humor op te lossen, maar dat blijkt dus niet te werken. Dus doen we het nu maar op een andere manier.

Er zijn een aantal mensen op dit forum die met hun persoonlijke vetes de sfeer dusdanig verpesten, dat we er als moderatie een beetje klaar mee zijn (en dit gebeurde niet alleen gister en vandaag, dit is al een hele tijd aan de gang). Dus: wie we nu nog betrappen op ruzies, gebekvecht, berichten op de man en andere vormen van niet-inhoudelijke nonsens, kan direct een tijdelijke forumvakantie inlassen. Dit forum is bedoeld om mensen te voorzien van informatie en hulp, maar als dat steeds ondergesneeuwd raakt door gekibbel en pure ruis, blijft er vrij weinig over waar mensen wat aan kunnen hebben.

De moderatie bepaalt of topics en berichten op het forum mogen staan, dus het verzoek is ook om dat aan ons over te laten. Reageer inhoudelijk, op een respectvolle manier, of reageer niet. Heb je meer informatie nodig? Vraag daar dan naar op een normale manier (wij zullen TS’s aansporen te reageren). En als je denkt dat een topic of een bericht niet op het forum thuishoort, maak dan een melding en ga er verder niet over in discussie binnen het topic.

Ik zit dit weekend op de moderatiestoel en ik zal deze regels eens even scherp gaan handhaven. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust in dit topic of in een PB. Bedankt alvast. Groet, Radar ^YB

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Nu het even kan: de moderatie ervaart al de hele dag technische problemen met het forum. Technologische hikjes, heet dat dan. Zodra het kan kijken we mee. Groet!

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op mijn mobiel (Android 9 met Brave 1.24) geen problemen.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Hier ook geen problemen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Lappie windows 10 ook geen gedoetjes.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
09 jun 2021 17:33
Nu het even kan: de moderatie ervaart al de hele dag technische problemen met het forum. Technologische hikjes, heet dat dan. Zodra het kan kijken we mee. Groet!
Herkenbaar. Heb ook een paar keer een bad gateway gehad.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Hier ook , niet steeds, wel regelmatig.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nu ineens wel een gedoetje, met de bovenste balk.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

witte angora schreef:
09 jun 2021 19:09
Nu ineens wel een gedoetje, met de bovenste balk.
Ik ook.

Plaats reactie