Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Edit :D

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lisa29 »

moederslink schreef:
10 mei 2022 19:28
Lisa29 schreef:
10 mei 2022 18:42
Ik heb sinds een paar dagen dat ik soms een reactie getypt heb en op verstuur klik. In plaats van bericht te plaatsen word ik door gestuurd naar een overzicht van de categorie waar het topic onder valt. Het is niet constant, maar wel vervelend de keren dat het gebeurt. Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn?
Is mij ook wel eens overkomen. Heel vervelend idd.
En vooral wanneer je onderaan je reactie typt bij " volledige bewerking en verstuur " .
Ik pak nu steeds dat blauwe kopje bovenaan bij " plaats reactie " en dat gaat wél goed.
Ik kan het verder niet verklaren.
Aha, dan ben ik niet de enige. Alleen weet ik even niet welk kopje u bedoelt🙈
Als ik op "verstuur" klik gaat het alsnog vaak mis.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik snap wat je bedoelt . Geen idee hoe dat kan. Versturen moet je tóch :D
Ik bedoel dat langwerpige kopje in het blauw boven het topic : " plaats reactie " .

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Aha, nu snap ik het😁
Dan ga ik voortaan daarop klikken in de hoop dat het versturen dan wel goed gaat. Want dat versturen leidt dus soms tot doorverwijzing naar categorie overzicht....

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Lisa29 schreef:
10 mei 2022 18:42
Ik heb sinds een paar dagen dat ik soms een reactie getypt heb en op verstuur klik. In plaats van bericht te plaatsen word ik door gestuurd naar een overzicht van de categorie waar het topic onder valt. Het is niet constant, maar wel vervelend de keren dat het gebeurt. Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn?
Dat heb ik al ik op quote druk. Dan moet ik eerst een pagina terug, op refresh klikken waarna ik op de eerste pagina uit kom. Dan weer naar het juiste bericht en dan kan ik wel quoten. Dat gebeurd op Microsoft Edge en op de IPad.

Trouwens ook als ik klik op eerste ongelezen bericht en deze niet op de laatste pagina is. Als ik dan wil doorklikken naar de volgende pagina krijg ik ook het overzicht te zien.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat maken jullie er een potje van. 😁😁

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Hihi ja Lady, het is bij mij echt pas sinds een paar dagen zo. Geen idee wat er veranderd is.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik gebruik nooit de knop : Plaats een reactie. Ik zou ook niet weten waar ik “Eerste ongelezen bericht”, kan vinden.

Ik klik gewoon op het piepkleine pijltje rechts naast de naam.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heb ik altijd, ik kopieer mijn epistel en ga dan weer terug, plak de tekst dan. Daarna gaat het meestal goed.

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik weet het allemaal niet, ik dicteer het aan mijn secretaresse

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Het 'zweetvoetjes'-topic is verwijderd.

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Als ik me niet vergis is het grill topic ook verwijderd. Iemand was zo vriendelijk om te attenderen op een malafide webshop. Nu overweeg ik de aanschaf van een grill en nu weet ik niet waar ik er zeker geen moet kopen.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Schei toch uit met die onzin.
Als je alle malafide webshop die normaal amper vindbaar zijn wilt noemen worden hier dagelijks honderden topics gestart.
Door ze noemen genereer je juist traffic naar dit soort sites doordat Google ziet dat ze genoemd worden waardoor ze stijgen in de zoekresultaten en je nog meer traffic en slachtoffers genereer.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

J. Deltoer schreef:
14 mei 2022 19:15
Als ik me niet vergis is het grill topic ook verwijderd. Iemand was zo vriendelijk om te attenderen op een malafide webshop. Nu overweeg ik de aanschaf van een grill en nu weet ik niet waar ik er zeker geen moet kopen.
Er was geen onderbouwing dat het malafide was. Cocacola had geen ervaring met deze shop en zijn eigen woorden waren dat er nog geen klachten waren van anderen. Waarvoor moet je dan waarschuwen?

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik blijf technische problemen ondervinden op het forum. Soms staat er bovenaan een topic "eerst ongelezen bericht". Als dat er staat kan ik niet reageren of op de volgende pagina klikken want dan kom ik steevast in het overzicht van de categorie terecht. Heel lastig want het is random wanneer het wel en niet voorkomt. En weet ook niet hoe ik het kan veranderen.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door riddert »

Heb ik ook, kan alleen reageren via de bovenste plaats reactie knop. Wil je een quote plaatsen dan word je naar een categorie pagina geleid.

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

NeoDutchio schreef:
14 mei 2022 19:34
J. Deltoer schreef:
14 mei 2022 19:15
Als ik me niet vergis is het grill topic ook verwijderd. Iemand was zo vriendelijk om te attenderen op een malafide webshop. Nu overweeg ik de aanschaf van een grill en nu weet ik niet waar ik er zeker geen moet kopen.
Cocacola had geen ervaring met deze shop en zijn eigen woorden waren dat er nog geen klachten waren van anderen.
Ik ben zeer content met de inspanningen van cocacola over malafide webshop s. Dankzij cocacola creëeren we een betere wereld.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Exact, soms kan ik gewoon reageren en quoten maar vaak ook niet....

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@j.deltoer

Niks betere wereld. Ik mag toch aannemen dat u intussen wel weet waar u op moet letten bij een webshop.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ben benieuwd naar de inbreng van PepsiCola...

Gesloten