Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Costnix schreef:
08 jan 2019 17:39
Er zijn problemen, die niet door dit forum zijn op te lossen.
De TS heeft niet van te voren goed geïnformeerd, voor dat deze iets besliste en daardoor in de problemen komt/kwam.

Laat dat nou vrijwel altijd het geval zijn bij veel consumentenproblemen. Dat wil echter niet zeggen dat je dan niet meer in je recht staat, juist dit forum kan daar vaak echt wel een belangrijke rol in spelen. En ja, daar komt ie weer: zie bijvoorbeeld de vergeten affaires Aandelenlease en SprintPlan...

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Costnix schreef:
10 jan 2019 09:27
Ik brand niemand af, maar de waarheid kan hard zijn.
Geen zorgen: ik had het niet over jou :wink:

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik had ook graag een samenvatting gezien. Ik heb niet zo de behoefte om mezelf te (blijven) herhalen (zie mijn opmerkingen in de oude feedback topics).

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Lady1234 schreef:
08 jan 2019 15:39
Ik schijn blijkbaar niet simpel een vraag aan Radar te mogen stellen.
Als je geen reacties van andere leden had willen hebben, dan had je ook gebruik kunnen maken van de PB functionaliteit.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
10 jan 2019 10:17
Ik had ook graag een samenvatting gezien. Ik heb niet zo de behoefte om mezelf te (blijven) herhalen (zie mijn opmerkingen in de oude feedback topics).
Eens! Een statusupdate zou fijn zijn, dan weet je ook gelijk welke punten nog op het netvlies zijn. Sommige punten zijn meer dan een jaar oud en is nog nooit op gereageerd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
10 jan 2019 12:06
alfatrion schreef:
10 jan 2019 10:17
Ik had ook graag een samenvatting gezien. Ik heb niet zo de behoefte om mezelf te (blijven) herhalen (zie mijn opmerkingen in de oude feedback topics).
Eens! Een statusupdate zou fijn zijn, dan weet je ook gelijk welke punten nog op het netvlies zijn. Sommige punten zijn meer dan een jaar oud en is nog nooit op gereageerd.
Ook eens , al meerdere keren om een samenvatting gevraagd wat toepasbaar wordt of is of kan gaan worden.
( bv : telbare meldingen -meerdere icoontjes i.p.v alleen ' dat vind ik leuk ').

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Kees2850 schreef:
07 jan 2019 21:04
@redactie ik ben nieuw op dit forum. Maar weet eerlijk gezegd niet wie de moderatoren zijn. Waar ik die aan kan herkennen?...... Wat me wel opvalt is dat als iemand een vraag stelt altijd een klein groepje mensen met dezelfde namen antwoord geeft. Zijn zij de moderatoren?........ Wat me verder opvalt en ook wel stoort is dat sommige mensen een onderwerp gebruiken als een chatbox. Er wordt niet echt inhoudelijk meer op de vraagstelling gereageerd maar blijft doorzeuren over bijzaken. M.i. vervuilt dat de functie van dit consumentenforum. Ik begrijp niet waarom een redactie / moderator niet sneller ingrijpt.
Wat is het doel van forum, is er wel een enkelvoudig doel?

Sommige (afhandeling van) klachten zijn van korte duur andere van veel langere duur.
En niet alle forumleden zoeken waarschijnlijk het zelfde.

Maar misschien is het wel goed / beter om duidelijker onderscheid te maken, als lezers weten dat iemand een lang verhaal uitgebreid wil bespreken dan krijgt hij wellicht andere reacties.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou moe......nieuwe site? :roll:
-uitroepteken 'meld ' knop weg er stond nu ' report '
-quoteknop is nu 'citeer' knop .....
-nieuw bericht melding bij ongelezen nieuw bericht
-de smiley :wink: deed het weer even niet

-dus dat wordt weer ff wennen :lol:

En nu is alles alweer bij het oude.... ( ????!!!)
Kreeg wel even de melding : wegens onderhoud site niet bereikbaar.
Dit alles duurde +- 5 minuutjes .

Dus.... we gaan het wel weer zien...
Laatst gewijzigd door moederslink op 17 jan 2019 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jark »

Dit topic lijkt wel veel op RTL4 Boulevard :shock:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

RADAR,
klopt het dat er een nieuwe site in de maak is met de nodige aanpassingen ?
Ik heb daar gisterenavond gedurende een paar minuutjes nl een voorproefje van gezien .
Het e.e.a zag er even anders uit, waarna het weer snel veranderde naar de huidige site.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef:
10 jan 2019 08:49
Ook bij topics waar die inactieve eenmalige topicstarter (TS) niet zelf meer reageert, kan waardevolle informatie in de reacties staan. Kijk bijvoorbeeld eens naar mijn vakgebied Aandelenlease (Aegon, Afab, Defam, Dexia, DSB, Levob enz.), GroeiVermogen (Fortis) of Spaarbeleg/SprintPlan (Aegon): daar zijn vele honderden nog altijd aan het procederen en kunnen vele tienduizenden na afloop van collectieve procedures nog altijd jarenlang individueel hun recht halen!

@Radar, een bericht over Nationaal Spaarfonds is geplaatst onder Spaarbeleg / Sprintplan (Aegon), alleen is Nationaal Spaarfonds een volle dochter van verzekeraar Delta Lloyd/Nationale-Nederlanden en hoort dus thuis onder een andere categorie bij Juridisch/financieel

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dan moet je dat topic dáár melden. Dat hoort niet in dit topic.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Radar schreef:
20 dec 2018 16:13
Dit is een vervolg op het eerdere topic. viewtopic.php?f=50&t=185677

We horen graag wat jullie feedback is op het forum in zijn algemeenheid, denk aan het moderatiebeleid en de functionaliteiten.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

ClaimConcept schreef:
17 jan 2019 09:28
Radar schreef:
20 dec 2018 16:13
Dit is een vervolg op het eerdere topic. viewtopic.php?f=50&t=185677

We horen graag wat jullie feedback is op het forum in zijn algemeenheid, denk aan het moderatiebeleid en de functionaliteiten.
En dus hoort een verkeerd geplaatst topic niet thuis hier. Het is geen moderatiebeleid en geen functionaliteit. Commentaar van Moneyman was volledig terecht.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Na 6,5 jaar op dit forum ken je toch zeker het meld-knopje wel? Dat is er specifiek voor bedoeld en er wordt ook snel(ler) op geacteerd dan op wat je nu doet.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Moneyman schreef:
17 jan 2019 09:32
Na 6,5 jaar op dit forum ken je toch zeker het meld-knopje wel? Dat is er specifiek voor bedoeld en er wordt ook snel(ler) op geacteerd dan op wat je nu doet.
Ik heb het topic ook gemeld, maar we hebben allemaal de ervaring dat niet altijd (even snel) geacteerd wordt. Jullie hebben natuurlijk recht op een andere mening, maar ikzelf vind dit wel nuttige Feedback.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

ClaimConcept schreef:
17 jan 2019 10:03
Moneyman schreef:
17 jan 2019 09:32
Na 6,5 jaar op dit forum ken je toch zeker het meld-knopje wel? Dat is er specifiek voor bedoeld en er wordt ook snel(ler) op geacteerd dan op wat je nu doet.
Ik heb het topic ook gemeld, maar we hebben allemaal de ervaring dat niet altijd (even snel) geacteerd wordt. Jullie hebben natuurlijk recht op een andere mening, maar ikzelf vind dit wel nuttige Feedback.
Nu heb je het gemeld ja, maar toen ik je de tip gaf nog niet. Dat had ik uiteraard wel gecheckt.

Het is inderdaad wel feedback, maar niet de feedback waar dit topic voor bedoeld is. Maar goed, daar mag jij anders over denken :wink: gelukkig heb je nu ook de juiste weg gevonden.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Aansluitende feedback: pas met de muis op het rode :!: pictogram verschijnt een tekstballon met de tekst "Meld dit bericht". Maar in de balk/regel zelf is toch ruimte genoeg om dit naast het :!: pictogram gewoon permanent zichtbaar te hebben?

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zie persoonlijk liever icoontjes die voor iedereen duidelijk zijn, dan overal tekst.

Erthanax
Berichten: 9665
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik ook. Volgens mij is dat nou net bij de laatste revisie aangepast.

Gesloten