Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat is een SEO gebeuren?

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Search Engine Optimization. Het toepassen van wat technieken om beter te scoren in Google.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

We gaan over de zaken in dit topic zeker nog onderling spreken, maar ik kan wel alvast reageren op het vaker melden van berichten: Wij gaan de meldingen altijd één voor één af en bekijken ze allemaal. De mogelijkheid om een bericht vaker te melden, zou hier weinig aan toevoegen, behalve dat het afhandelen ervan voor ons waarschijnlijk meer werk zou opleveren. ^FG

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Redactie,

De eerste melding kan nu een verhaal neer zetten.

De vervolg meldingen alleen als teller en geen bericht erbij.
Ook hoef je dan vervolg meldingen niet te beantwoorden.

Het meerdere keren aanklikken is dan alleen maar wat wij belangrijk vinden en zo snel mogelijk weg willen hebben of gecorrigeerd.

Alleen om volgorde aan te passen, meer werk hoeft dus zeker niet.

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

In het topic "Probleem met jeugdzorg: Wie heeft er een oplossing" Zijn een behoorlijk aantal reacties door Radar verwijderd.
Het lijkt me verstandiger dat de forum moderatie voordat de berichten over de " echtheid" van verhaal van TS verwijderd worden eerst eens naar de berichten geschiedenis van TS wordt gekeken. Dit is ook boeiende lectuur en wordt de echtheid van de topics van TS niet meer zo vanzelf sprekend. Het lijkt me namelijk niet dat er op dit forum plaats is voor een fantast.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Moderator,
Kunt u even toelichten waarom mijn bericht over de Civitas & Publica Foundation is verwijderd uit het topic over Trots als een pauw?

Andre Hoogstede heeft die club zelf genoemd. En als iemand dat dan opzoekt vraagt hij om het weg te halen, net als de andere namen uit zijn aanbod?

Mik dan dát hele bericht in de prullenmand.


Edit: De moderator heeft het in het bewuste topic duidelijk toegelicht, waarvoor mijn dank).
Laatst gewijzigd door Erthanax op 09 jul 2019 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
09 jul 2019 09:48
Moneyman schreef:
08 jul 2019 19:41
Radar schreef:
08 jul 2019 16:23
Beste forumgebruikers,

We hebben dit topic (toegegeven geboeid) doorgelezen, maar we hebben wel aardig wat berichten moeten verwijderen. De discussie of het verhaal van Ridder777 naar waarheid is, is hier niet nodig. Kun je niet inhoudelijk wat bijdragen aan het topic, reageer dan niet.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG
Een andere vraag, dan toch even: hoe is dit topic (en andere soortgelijke) een consumentenprobleem?
Strikt genomen is dat het natuurlijk ook niet. Toch is het wel een kwestie waarbij deze community goed bij kan meedenken en heeft het daarom naar ons idee wel bestaansrecht. ^FG
OK, dat is een heel wat helderder uitleg dan de doelomschrijving in de gebruiksvoorwaarden. Jullie beseffen wel dat jullie de deur daarmee open zetten naar ieder willekeurig onderwerp - zolang de community maar mee kan denken? Vraag me af of dat past bij jullie doelstellingen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Moneyman schreef:
09 jul 2019 10:07
Radar schreef:
09 jul 2019 09:48
Moneyman schreef:
08 jul 2019 19:41

Een andere vraag, dan toch even: hoe is dit topic (en andere soortgelijke) een consumentenprobleem?
Strikt genomen is dat het natuurlijk ook niet. Toch is het wel een kwestie waarbij deze community goed bij kan meedenken en heeft het daarom naar ons idee wel bestaansrecht. ^FG
OK, dat is een heel wat helderder uitleg dan de doelomschrijving in de gebruiksvoorwaarden. Jullie beseffen wel dat jullie de deur daarmee open zetten naar ieder willekeurig onderwerp - zolang de community maar mee kan denken? Vraag me af of dat past bij jullie doelstellingen.
We snappen je angst, maar uiteindelijk zien we de huisregels meer als een leidraad om op terug te vallen dan als harde regel. Als we vinden dat een topic niet thuishoort op dit forum, kunnen we het gebruiken als basis om het af te keuren of te verwijderen.

Voor de rest blijft modereren mensenwerk en zou dit forum een stuk minder leuk zijn als we helemaal tot op de puntjes met ijzeren vuist alle regels handhaven. Hoe streng dit gedaan wordt, hangt een beetje af van welke moderator op dat moment de touwtjes in handen heeft en we proberen het wat vriendelijker en losser te doen dan we vroeger deden. ^FG

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Er is inderdaad ontzettend veel ten goede veranderd. En daar ben ik best blij mee.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heldere keuze. Dat lossere modereren wordt gezien en gewaardeerd; )

Er zit alleen een verschil tussen losser modereren en vasthouden aan je doelstellingen, maar goed, ook dat is aan jullie.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik gun Ridder777 wel een ' status aparte ' , hij moet ergens zn verhaal kwijt en hij ' hoort ' er bij, net als komkommer.
Lekker zo laten wat mij betreft.

En verder : ook ik vind het forum prettiger draaien , men houdt elkaar scherp, er wordt onderling meer ' gepikt' van elkaar en de moderatie is minder rigide en geeft voldoene toelichting. Houden zo __duimpje omhoog ! :D

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Jij noemt Ridder777 een oplichter en misleider?
Kun je dat bewijzen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Kees , iedere dag worden hier serieuze onderwerpen besproken. Daar is dit forum voor.
Onderwerpen die gewoon op waarheid berusten . Zo niet dan wordt daar al vrij snel doorheen geprikt immers?

En de reactie van Radar is alleen de reactie op Ridder 777.
Ik denk dat het klopt dat Ridder 777 een status aparte heeft en dus zeker niet ' iedereen ' is , net zo min als komkommer.
De mods hebben ' geboeid' meegelezen, schrijven ze. .... :wink:
Dat betekent toch niet dat dit forum verder flut is in die zin met deze 2 vaste bewoners?
Laat toch gaan joh ....

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kees 2850 als jouw vraag alleen voor de redactie is moet je ze per pb versturen. Als ik daar niet op mag reageren moet je dat maar ergens anders droppen.
Oplichting en misleiding is niet mijn Interpretatie. Het zijn jouw letterlijke woorden. Ik vind dat niet kunnen op een openbaar forum.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Kees2850 schreef:
09 jul 2019 19:03
@RADAR dus ik begrijp dat het niet uitmaakt of een vraag en onderwerp op waarheid berust? (gezien jullie reactie op al die nonsens van @Ridder777) En jullie pretenderen misleiding en oplichting tegen te gaan?

Wat is dan nog het doel van dit RADAR Consumentenforum als iedereen onderwerpen mag verzinnen?
Hiermee zeg je toch echt dat Ridder777 nonsens uitkraamt en je suggereert dat Radar deze nonsens en deze misleiding en oplichting (van Ridder 777 ) maar gewoon laat gaan.
:oops: sorry, ik spreek voor mn beurt...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Juist dat!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dus ik leg jou oplichting en misleiding in de mond!

juliomariner
Berichten: 4803
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het eerste deel ben ik het mee eens, dat Ridder onzin uitkraamt. Is echter geen oplichting of misleiding

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kees2850 schreef:
09 jul 2019 19:03
@RADAR dus ik begrijp dat het niet uitmaakt of een vraag en onderwerp op waarheid berust? (gezien jullie reactie op al die nonsens van @Ridder777) En jullie pretenderen misleiding en oplichting tegen te gaan?

Wat is dan nog het doel van dit RADAR Consumentenforum als iedereen onderwerpen mag verzinnen?
Maar waarom verbindt u dan misleiding en oplichting aan het eventueel niet op waarheid berusten van de topics van .ridder?

Want u vindt dan toch blijkbaar dat verzinnen van iets, misleiding en oplichting is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Kees , waarom zeg je dat Ridder nonsens uitkraamt en veel verzint?
Hoe weet je dat zo stellig en zeker eigenlijk?

Misleiding en oplichting is echt iets anders dan iets verzinnen/ fantaseren...zoek de definities maar eens op.
Kinderen fantaseren ook , zijn dat misleiders en oplichters dan?

Gesloten