Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Kees2850

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Kees2850 » 29 aug 2019 16:27

@RADAR Ik vind het prima dat jullie proberen humor te gebruiken. Maar zou het niet beter zijn om gewoon zakelijk te modereren naar jullie voorwaarden en regels? Dit is een consumentenforum. Maar met het onderwerp waarmee @Ridder777 kwam maken jullie jezelf het wel erg moeilijk. De feiten zijn namelijk niet te controleren bij dit soort onderwerpen / verhalen. m.i. Kunnen jullie dit soort onderwerpen beter niet toestaan voortaan.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 29 aug 2019 16:31

Helemaal eens met Kees,

De topics van Ridder zijn meestal totaal ongeloofwaardig. Daarbij zijn deze topics zo specifiek dat alleen Ridder wat aan de antwoorden zou hebben zij het niet dat hij standaard niets met de adviezen en tips doet.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 29 aug 2019 16:47

Ik vind dat er heel goed gemodereerd wordt, ondanks dat ^FG een reactie van mij verwijderd heeft. Foei, foei, niet meer doen.😡😂 En houd vooral de humor er in, modjes.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 29 aug 2019 19:23

ZeerPrivé schreef:
29 aug 2019 16:47
Ik vind dat er heel goed gemodereerd wordt, ondanks dat ^FG een reactie van mij verwijderd heeft. Foei, foei, niet meer doen.😡😂 En houd vooral de humor er in, modjes.
Eens, de zuurgraad is al hoog genoeg.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 29 aug 2019 20:27

Ik vind de moderatie meer dan prima, met uitleg en kwinkslag. Een moderator die toegeeft dat er ook wel eens iets fout gaat, verdient een pluim.

Wat de riddertopics betreft, zelfs ik twijfel zo nu en dan, maar toch overheerst bij mij een gevoel van betreurenswaardige geloofwaardigheid.

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay » 01 sep 2019 10:41

Gaan we weer, Modjes kunnen oude topics waar na 2 minuten tijd door TS er niets meer mee gedaan wordt gewoon op slot.
pensioenen-f63/pensioen-van-konmar-laur ... 77611.html

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 sep 2019 10:59

Je bedoelt bijna twee jaar, niet Minuten!

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 01 sep 2019 11:08

Aangemeld 9 nov 2017 om 11.56 u ...afgemeld 9 nov 12.14 u 2017 dus ......foetsie na 18 minuten🤨
Het gebeurt té vaak , waardeloos.
Er zou bij de aanmelding een soort van protocol moeten komen...je wordt lid dus je verplicht je ergens tot deelname en misschien kan Radar dit aan nieuwe leden d.m.v. een zelfde ' riedeltje ' meegeven?

Obelix1

Ongelezen bericht door Obelix1 » 01 sep 2019 11:20

Misschien kan je ook afvragen waarom ze zo snel vertrekken, heb wel een idee waarom.
En degene die niet vertrekken dat begrijp ik ook.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze » 01 sep 2019 11:40

moederslink schreef:
01 sep 2019 11:08
Aangemeld 9 nov 2017 om 11.56 u ...afgemeld 9 nov 12.14 u 2017 dus ......foetsie na 18 minuten🤨
Er zou bij de aanmelding een soort van protocol moeten komen...je wordt lid dus je verplicht je ergens tot deelname en misschien kan Radar dit aan nieuwe leden d.m.v. een zelfde ' riedeltje ' meegeven?
Je wordt geen lid, je maakt een account aan.
Het zou netjes zijn om te reageren, maar verplicht?? Wat Obelix1 al zegt, soms kan ik me heel goed voorstellen waarom een forummer niks meer van zich laat horen, toch misschien de “kliek” hè.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 sep 2019 12:11

Ik denk dat er velen zijn die de ergernis van zich af hebben geschreven en er dan met kappen willen. Zoiets van afgelopen, dat was het, laat ik er maar een punt achter zetten. Er komt weer een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen.

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay » 01 sep 2019 12:48

Theotrucker schreef:
01 sep 2019 10:59
Je bedoelt bijna twee jaar, niet Minuten!
Niet te letterlijk he, je snapt best wat er bedoeld wordt.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 01 sep 2019 13:21

Lowieze schreef:
01 sep 2019 11:40
moederslink schreef:
01 sep 2019 11:08
Je wordt geen lid, je maakt een account aan.
Het zou netjes zijn om te reageren, maar verplicht?? Wat Obelix1 al zegt, soms kan ik me heel goed voorstellen waarom een forummer niks meer van zich laat horen, toch misschien de “kliek” hè.
In mijn beleving zijn we allemaal forumleden, maar goed dat terzijde:
als ik kijk naar hoelang dit forum al bestaat is het een komen en gaan.
Nu is er vlg een aantal een bepaalde kliek , nou 16- 10 jaar geleden was er óók sprake van een vaste groep reageerders, dat houd je tóch.
En ik doe pas 5 jaar mee .. :D
En al sinds het aller-allereerste begin zijn er al altijd de één postposters op dit forum aanwezig geweest.
Altijd en altijd door al die jaren heen, kijk er maar eens naar :wink:
Dat heeft n.m.m dus écht niets met de huidige reageerderskliek te maken !
En dergelijke opmerkingen vind ik dus ook níet genuanceerd.
Stel , stel ...in het hypothetisch geval ....dat de vaste groep reageerders van nú af aan zich een tijdje terugtrekt dan zul je opnieuw en gewoon wéér die één postposters blijven zien!
Zij willen hun gram spuien en wég zijn ze weer 🤨.
Zo wás het, zo is het en zo zal het altijd zijn, tenzij Radar een ander protocol voorschrijft.
Maar, op zich boeit het míj niet zo in ieder geval, ik vind het waardeloos, maar soit!
En misschien moet dat met een vingertje wijzen naar de ' vaste groep ' óók maar eens afgelopen zijn, de reacties van die kliek zijn écht niét raar of idioot.
Join the club zou ik zeggen.....welkom! 8)

Meiklokje

Ongelezen bericht door Meiklokje » 01 sep 2019 13:49

@Moederslink, klopt, de reacties van "de kliek" zijn zelden raar of idioot maar getuigen bij sommigen van een dedain waar ik als Ts ook van zou balen. Haast standaard wordt een Ts in eerste instantie de les gelezen: had je de voorwaarden maar moeten lezen, had je maar op dit forum en andere media moeten inlezen, had je maar....
Als iedereen dat zou doen zou dit forum een groot deel van zijn bestaansrecht verliezen en zouden sommige forummers een nieuwe dagbesteding moeten zoeken.
Gelukkig grijpen de mods de laatste tijd eerder en vaker in in voorkomende gevallen.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 01 sep 2019 13:52

Forums als deze hebben hun langste tijd gewoon gehad. Daar zijn FB, Twitter e.d. een beetje voor in de plaats gekomen. Bovendien komen er steeds meer bij zoals Consumentenbond, Meldpunt Max om er maar even 2 te noemen. Zitten allemaal in dezelfde pot te roeren. Allemaal druk bezig voor hun eigen tokootje.

Obelix1

Ongelezen bericht door Obelix1 » 01 sep 2019 14:09

Nu is er vlg een aantal een bepaalde kliek
De moderators vinden dat ook maar die noemden dat net even anders omdat het niet vriendelijk klinkt.
De wegblijvers zijn niet slechts een paar maar hele bossen wat je zelf ook zegt en irriteert, dat moet een oorzaak hebben en dat is naar mijn mening en ondervinding de vaste bemanning die een stempel op het forum drukt.

Ik heb het zelf ondervonden en ik laat mij niet weg drukken door deze groep, vandaar dat ik er ook een beetje fel op reageer. Daar moeten echte mannen voor komen :wink:
Bovendien als nieuwkomers hier op hun gemak en welkom voelen...waarom zouden ze dan pleitte gaan?

Verder zie ik ook heel veel leuke reactie`s die ik graag lees, vandaar dat ik hier nog rond struin.

Maar verder no bad feelings richting jou, ik begrijp dat het Forum voor jou iets meer inhoud en betekend dan voor mij.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 01 sep 2019 14:20

Ik vind dat ook jammer Meiklokje , dat er standaard bijna altijd met een vermanend vingertje naar de TS wordt gewezen door een aantal.
En wat ik óók jammer vind dat er kennelijk vaak níet naar de vorige reacties wordt gekeken, m.a.g dat tig reageerders nagenoeg bijna dezelfde soms 'zure 'reactie geven naar de TS.
Onzinnig en onnodig .
Ik zou ervoor willen pleiten dat eenieder áltijd de voorgaande reacties gaat lezen alvorens zélf dan ook weer bijna dezelfde reactie te geven, maar dat is natuurlijk niét af te dwingen....
Ik ben ook niet feilloos , misschien doe ik dat ook wel eens....

En Obelix1 , kijk voor de grap en als je zin hebt eens naar het begin van het Radarforum, die één postposters bestaan al vanaf het begin dus heeft dat n.m.m niets met de huidige " kliek" te maken.
Nieuwkomers spuien hun frustratie, hun boosheid en zetten een bedrijf, organisatie etc even in het verd***hoekje en vertrekken.

En wat betreft mijn deelname : ik open zelf niet of nauwelijks topics maar probeer wél zo goed en zo kundig mogelijk te reageren op topics.
Het forum leidt mij soms lekker af en dan reageer ik wat vaker.
En soms wil ik weer even wegblijven.
En voor een grapje ben ik altijd wel te porren ...

En dank je voor je " no bad feelings " :wink:

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 01 sep 2019 14:28

En wat ik óók jammer vind dat er kennelijk vaak níet naar de vorige reacties wordt gekeken, m.a.g dat tig reageerders nagenoeg bijna dezelfde soms 'zure 'reactie geven naar de TS.

Nou dan moet je voor de lol eens op Kassa kijken, daar is het 10x erger. Zal wel om de puntjes gaan. Wat een verschrikkelijk forum is dat. Vergelijkbaar met Primark, zal ik maar zeggen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 01 sep 2019 14:30

Oh....ik zit niet op Kassa....gelukkig dan maar.
Ik heb aan Radar soms mijn handen al vol. :wink:

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 01 sep 2019 15:03

ZeerPrivé schreef:
01 sep 2019 14:28

Nou dan moet je voor de lol eens op Kassa kijken, daar is het 10x erger. Zal wel om de puntjes gaan. Wat een verschrikkelijk forum is dat. Vergelijkbaar met Primark, zal ik maar zeggen.
Maar die punten zijn mijns inziens zeker geen wens van de forumdeelnemers. Als je het daar met iemand eens bent, kan je daar op klikken, en hier dan op ‘vind ik leuk’, wat ook de lading niet dekt.

Het voordeel daar is dan wel weer dat de term ‘onredelijk bezwarend’ aanzienlijk minder voorkomt.

Plaats reactie