Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Precies wat ik bedoel.

witte angora
Berichten: 30564
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar als iedereen weet dat de adviezen van komkommer zo overduidelijk onzin, illegaal en gevaarlijk zijn - dan volgt niemand ze toch zeker op? Wie moet er dan tegen in bescherming worden genomen?

Bovendien zijn er zat anderen die tegenadviezen geven.

En dan dit: de komkommer-adviezen zijn dezelfde adviezen als soms in de huiskamer, aan de tap en op de sportclub klinken. Daar worden mensen toch ook niet weg-gebonjourd?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

KKT heeft een status aparte én een verblijfsvergunning :wink:

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
07 mar 2020 18:40
Maar als iedereen weet dat de adviezen van komkommer zo overduidelijk onzin, illegaal en gevaarlijk zijn - dan volgt niemand ze toch zeker op? Wie moet er dan tegen in bescherming worden genomen?

Bovendien zijn er zat anderen die tegenadviezen geven.

En dan dit: de komkommer-adviezen zijn dezelfde adviezen als soms in de huiskamer, aan de tap en op de sportclub klinken. Daar worden mensen toch ook niet weg-gebonjourd?
Helaas zie je vaak genoeg dat mensen zijn “adviezen” wél serieus nemen.

En een gast die zich niet aan de huisregels houdt, wordt in het café, de sportclub en mijn huiskamer absoluut ook weggebonjourd.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hier komen mensen met een gerichte vraag of probleem en willen daar graag een advies voor.

Niet om een potje te ouwenelen over hoe de belastingdienst kan worden opgelicht.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Er zijn twee sets van regels, ééntje voor Komkommertijd en ééntje voor de overige forumleden.

In de ogen van de moderatie is Komkommertijd kennelijk de mascotte van dit forum.
Of de hofnar.
Of het equivalent van de dorpsgek.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

wanderlander schreef:
18 feb 2020 00:05
Ik zie dat er berichten van mij verwijderd zijn van dit forum, maar heb geen bericht gekregen met uitleg. Een ander bericht mocht wel blijven staan. Hoe kan ik een moderator bereiken en vragen om uitleg?
Wij sturen soms een toelichting in PB wanneer wij een ingreep doen in iemands bericht (of wanneer wij een bericht geheel verwijderen), maar helaas kost het te veel tijd om dit standaard bij élke ingreep te doen.

Vriendelijke groet,

Radar ^KL

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

kuklos schreef:
07 mar 2020 14:41
In het topic over de Belcentrale, zie hier heeft komkommertijd het advies gegeven om een katvanger te gebruiken. Waarom wordt hier niks aan gedaan? Er worden enkel wat "ongepaste berichten" verwijderd, maar verder niets. Is dat tegenwoordig de norm op het forum? Gewoon illegale adviezen geven en niks aan de hand?
Het bericht van Komkommertijd is in dit geval verwijderd.

Vriendelijke groet,

Radar ^KL

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Radar schreef:
10 mar 2020 14:44
kuklos schreef:
07 mar 2020 14:41
In het topic over de Belcentrale, zie hier heeft komkommertijd het advies gegeven om een katvanger te gebruiken. Waarom wordt hier niks aan gedaan? Er worden enkel wat "ongepaste berichten" verwijderd, maar verder niets. Is dat tegenwoordig de norm op het forum? Gewoon illegale adviezen geven en niks aan de hand?
Het bericht van Komkommertijd is in dit geval verwijderd.

Vriendelijke groet,

Radar ^KL
Een nogal magere uitleg als je het vergelijk met hoe Antoinette Hertsenberg doorzaagt tijdens het programma. Er is een advies geplaatst met aanzet tot illegale praktijken. Dat kan je niet afdoen met "bericht is verwijderd". Daar dien je de poster op zijn minst op aan te spreken.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Waarom hier over mijn geschreven?

Ik geef geen Feedback op forum zelf.
En hier de vuile was buiten hangen? Belcentrale is ook niet het mees klant vriendelijke en was eerder al hier te vinden.
Een jonge firma een wurg contract van 5 jaren geven, ze maken weinig winst of zelf verlies dus stoppen en vermoedelijk niet te halen.

Dan adviseer ik hun eigen methode te gebruiken en als zij niet netjes klanten afgehandeld hebben....
Maar waarom hier....
Helaas gaf Topic starter ook geen reactie meer....

Doei.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

kuklos schreef:
10 mar 2020 15:04
Een nogal magere uitleg als je het vergelijk met hoe Antoinette Hertsenberg doorzaagt tijdens het programma. Er is een advies geplaatst met aanzet tot illegale praktijken. Dat kan je niet afdoen met "bericht is verwijderd". Daar dien je de poster op zijn minst op aan te spreken.
Dat men dat, als het al gebeurt, niet publiek maakt, snap ik.

Ik zou eerder verwachten dat er, gezien de steeds terugkerende adviezen die tot illegale dingen als fraude en dergelijke aanzetten en de verder ook vaak volkomen verzonnen en idiote reacties, een meer structurele oplossing wordt afgedwongen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Als we meldingen krijgen, bekijken we die per geval. Uitspraken over al dan niet verboden praktijken zijn altijd voor rekening van de gebruiker zelf, maar waar nodig grijpen we in. Hiervoor hebben we een systeem van eerst aanspreken en waarschuwen, voordat we met 'structurele oplossingen' komen.

We hebben overigens enkele offtopic berichten uit dit topic verwijderd.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

tttlocke schreef:
08 mar 2020 00:48
Er zijn twee sets van regels, ééntje voor Komkommertijd en ééntje voor de overige forumleden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

ClaimConcept schreef:
11 mar 2020 09:28
tttlocke schreef:
08 mar 2020 00:48
Er zijn twee sets van regels, ééntje voor Komkommertijd en ééntje voor de overige forumleden.
Ik leerde van Geert Wilders;

Je mag uitspraken op het randje doen, en er niet overheen gaan!
Maar voor iedereen gelden dezelfde regels, maar niet iedereen durfde voor dubieuze bedrijven die hier vaak langs komen
die randen van de wet op te zoeken!

Een bedrijf wat te ver ging, dan is iets eroverheen gaan vaak voor de rechter geen probleem omdat het uitlokking genoemd werd!
En een forum mag altijd de regels aanpassen en vrije beoordelen of het wel of niet binnen hun regels viel.
Niet Ik of U bepaalde maar de Moderators!

ClaimConcept
Berichten: 1967
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Moneyman schreef:
10 mar 2020 15:18
Ik zou eerder verwachten dat er, gezien de steeds terugkerende adviezen die tot illegale dingen als fraude en dergelijke aanzetten en de verder ook vaak volkomen verzonnen en idiote reacties, een meer structurele oplossing wordt afgedwongen.
100%!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een katvanger gaat niet over het randje? Apart.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Die l*lt inderdaad net zo onzinnig

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

juliomariner schreef:
11 mar 2020 19:29
Die l*lt inderdaad net zo onzinnig
Daar zijn de meningen over verdeelt ......net zoals een ieder een mening heeft over andere politiekelingen.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik vind dat Radar hier laat zien met twee maten te meten. Berichten die blijven staan: ik zou niet weten waar ik over praat en ik zou geen jurist zijn. (En dat van een 'advocaat' die 'respectvol' met anderen zou omgaan omdat ze dat IRL ook zou doen.) Berichten die worden verwijderd: die een reactie zijn daarop.
viewtopic.php?t=192968

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

En ondertussen wordt mijn melding in onderstaand topic dat een uitgebreide discussie over de hoogte van AOW en pensioen niets met het topic-onderwerp te maken heeft afgedaan met “wij vinden het niet off-topic”. Shoot me :roll:

Het blijft blijkbaar toch onmogelijk een duidelijke, consistente lijn van modereren neer te zetten. Jammer.

diversen-f1/jubileum-radar-al-25-jaar-t ... 92362.html

Gesloten